wtorek, 4 sierpnia 2015

**Ulubieńcy lipca 2015**

Chociaż posty ulubieńcowe pojawiają się u mnie ostatnio rzadko, to jednak w poprzednim miesiącu kilka kosmetyków szczególnie mnie urzekło i których używałam z przyjemnością :) Takim więc krótkim wstępem zapraszam do daleszej, krótkiej i zwięzłej lektury :)




Laura Mercier Silk Creme Foundation używam go w odcieniu Cream Ivory i jest on drugim co do najjaśniejszych kolorków, posiadam również ten jaśniejszy, ale porównanie i recenzja tego podkładu za jakiś czas pojawi się na blogu :) Co mogę wstępnie o nim powiedzieć, to to że po prostu kocham go, to jak kryje i jak pięknie utrzymuje się na twarzy nawet w najbardziej upalne dni był u mnie w stanie idealnym, ale więcej już wkrótce!

Rimmel Stay Matte odcień transparentny, czy istnieje lepszy produkt drogeryjny doskonale matujący, a zarazem utrwalający makijaż? Ja jeszcze nie odkryłam, bo ten spisuje się świetnie. Utrzymuje mat w ryzach przez długie godziny, świetnie scala podkład oraz korektor, nie daje efektu przetapetowania oraz nie robi wstrętnego ciastka na buzi. Idealny do poprawek w ciągu dnia i chociaż używam go już bardzo długo to w moim przypadku opakowanie jeszcze żyje. Tani, wydajny, czego chcieć więcej? :) 

Sephora Róż nr 10 Romantic Rose nostalgicznie powróciłam do niego w poprzednim miesiącu, kupiłam go już dość dawno temu, jednak namiętnie go używałam i jakoś tak przywrócił mi miłe wspomnienia (tak kosmetyki kolorowe też u mnie w ten sposób działają). Śliczny róż, niezbyt chłodny, nie za ciepły, daje efekt przepięknego naturalnego rumieńca, a co lepsze jest dość trwały i kiedy się spieszę nie muszę martwić się o to, że przez przypadek zrobię sobie "buraczka" na polikach, świetnie się z nim pracuje.

Kiko Beach Babe Bronzer w odcieniu Beyond Sienna myślę, że to już prawie dwa miesiące odkąd mam ten bronzer. Ciężko jest mi go nie używać, ma idealny odcień który nadaje się do konturowania jak i do lekkiego opalania jasnej karnacji. Świetnie spisuje się u bladziochów jak i u dziewczyn z ciemniejszą karnacją. Nie ma w sobie czerwonych, ceglastych bądź co gorsza pomarańczowych tonów. Uwielbiam go za to, że się nie pyli, jest dobrze sprasowany, i jak na użytek już prawie dwumiesięczny kompletnie nie widzę zużycia. Pięknie słodko pachnie co dodatkowo nakręca mnie na ciągłe malowanie się nim! Warto po niego sięgnąć :) 

Rimmel Scandal Eyes Xtreme kolejny produkt Rimmel w moich ulubieńcach, fantastyczny tusz do którego podeszłam w 110% sceptycznie i początkowo niechętnie po niego sięgałam, zupełnie niepotrzebnie, a test różowego maleństwa już niedługo tutaj! :) 

Kiko Infinity + Sparkle 401 pamiętam kiedyś KatOsu pokazywała ten cień u siebie na kanale, jako odpowiednik równie połyskujących, maksymalnie drobinkowych cieni od Bobbi Brown, kiedy w końcu przyszedł do nas do wrocławskiego Kiko od razu go kupiłam. Fakt, jest mocno sprasowanym pigmentem z milionem drobinek w sobie, przepiękny lekko brzoskwiniowy kolor, jest idealnym uzupełnieniem zwykłego szybkiego makijażu dziennego. Drobinki świetnie odbijają się w słońcu oraz w sztucznym świetle, trochę osypują się przy nakładaniu, jednak efekt jest jak najbardziej na 5+.


Sleek Pout Paint w kolorze Pinkini mega mocna różowa i intensywna farbka do ust, uwielbiam ją solo jak i w połączeniu z ciemniejszymi pomadkami, jaśniejszymi, konturówkami, w zależności na jaki odcień różu mam ochotę :) Jest fantastyczna bo to lip stain a więc sama w sobie jest ultra trwała, nie ściera się, nie zjada, trzyma się przepięknie, a co najważniejsze nie wysusza ust! Zdecydowanie mam ochotę na więcej kolorów :) 

A wy znacie któreś z tych produktów i również lubicie? :) 

10 komentarzy:

  1. Ciekawam tego podkładu od Laury. Mam kilka rzeczy tej marki i są doskonałe! Puder pod oczy, to mój absolutny hicior! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder na mnie czeka w domu :D a podkład jest fantastyczny, uważam że to idealny zamiennik EL DW, bo ten jest znacznie lżejszy i nie obciąża skóry, ale z tego co wiem to zmienili mu opakowanie oraz formułę i nie jest już tak dobry w nowej wersji jak w starej :(

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten puder z Rimmela, a produkty Kiko chciałabym przetestować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz blisko do jakiegoś sklepu to warto zajrzeć! :)

      Usuń
  3. cień z kiko wygląda bosko :) a puder rimmela też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tusz Rimmela, ciekawe czy też się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder Stay Matte sama też używam, jest świetny :) Cień z Kiko prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ten bronzer muszę mieć - wyglada cudownieeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bronzer wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie odcień tego bronzera.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva