niedziela, 12 kwietnia 2015

** Catrice All Matt Plus - recenzja **

I znowu opuściłam się w blogowaniu :) Gdyby były rozdawane nagrody za przerywanie w pisaniu bloga zapewne bym ją zdobyła :) Ale co zrobić, choroba, przeprowadzka (a raczej powrót na stałe do domu :)) zajmują trochę czasu i ogarnięcia, po drodze były jeszcze święta i czas na zregenerowanie się. Tym razem obiecuję sobie rzadsze opuszczanie bloga, a więc i jestem, zaczynam i z miejsca zabieram się za recenzję jednego z moich ulubionych drogeryjnych podkładów.

Mowa dzisiaj będzie o Catrice All Matt Plus, czyli nowej i ulepszonej wersji.



Obecnie do wyboru jest 5 odcieni, z czego ten który ja posiadam 010 Light Beige jest naprawdę przepięknym, jasnym, neutralnym beżem, oczywiście z góry uprzedzam że stopień jasności mojej skóry nie jest kartką papieru, a więc ten kolor idealnie mi pasuje. W ładnej szklanej i porządnie wykonanej buteleczce z nie zacinającą się pompką otrzymujemy 30ml kosmetyku za 6,49€, który ważny jest 12 miesięcy od otwarcia. Konsystencja podkładu jest dość zbita, nie lejąca co trochę mnie zaskoczyło, ponieważ większość podkładów matujących, których kiedyś używałam była bardzo wodnista i lekka, ten natomiast jest jak już wcześniej wspomniałam zbity i na pewno nie należy do najlżejszych przy czym generalnie nie ma krycia, a jedynie wyrównuje koloryt cery i matuje. Na pewno nie mogę polecić go posiadaczkom bardzo problematycznej cery, ponieważ nie będą zadowolone, natomiast osoby z cerą tłustą/mieszaną, ale bez większych problemów skórnych mogą spokojnie po niego sięgnąć. Świetnie współpracuje z gąbeczką oraz pędzlem typu flat top. Jego wykończenie jak na podkład matujący jest raczej satynowe i w moim przypadku bez przypudrowania porządnego nigdzie nie wyjdę, z tak zagruntowaną twarzą podkład trzyma się ok 8-9h a sam mat jest utrzymany ok 5h, co jest całkiem niezłym wynikiem. Nie ściera się, nie odbija na telefonie czy ubraniach co jest wielkim plusem, ponieważ choruję kiedy widzę swoją twarz odbitą na ekranie. Nie zauważyłam również aby zapychał moją skórę lub ją wysuszał, nie podkreśla również u mnie suchych skórek, których nie mam a które niektóre podkłady wręcz kochają wyciągać na pierwszy plan.




Jak widać na zdjęciach podkład jest niemalże zdenkowany do końca, zapewne spytacie czy zakupię go ponownie i z miejsca odpowiadam że tak :) Nie jest to podkład do zadań specjalnych, raczej nie umalowałabym się nim na większą imprezę lub gdybym była w sytuacji, że mój makijaż musi być nieskazitelny przez cały dzień, jednakże na co dzień uważam że jest to podkład świetny i całkowicie wart swojej ceny :)

A wy już go używałyście? Lubicie go? Czy może używacie innego z asortymentu Catrice i polecacie lub odradzacie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva