sobota, 13 grudnia 2014

** Zakupy cz. 2 Urban Decay **

Dzisiaj zapraszam Was na drugą część moich zakupów, tym razem jak już wcześniej zapowiedziałam mały szał ciał z Urban Decay, jestem niezmiernie szczęśliwa że UD dotarło do dojczów, a jeszcze bardziej że w Monachium można ich kosmetyki dostać stacjonarnie. Moja kolekcja UD powiększa się coraz bardziej, jestem absolutnie zakochana w jakości, pigmentacji oraz trwałości ich kosmetyków i póki co nie trafiłam ani razu na bubel ich produkcji.. Tak jestem uzależniona od Urban i co mogę na to poradzić? Wykupić cały stand :D Zapraszam więc niżej :))




Podkład Naked Skin, skuszona opiniami i póki co mogę powiedzieć, że może być z tego coś poważniejszego :) 

Puder Naked Illuminated w kolorze Aura, wypiekany puder rozświetlający z maleńkimi drobinkami, opalizujący w zależności od kąta padania światła na róż, złoto. Coś pięknego, zakochałam się w nim z miejsca! Zdjęcia nie oddają pełni jego uroku, ale już niedługo pojawi się on również tutaj na blogu, tym razem na skórze :))


Kredki UD, tak ta chęć posiadania ciągnęła się za mną dobre 2-3 lata, wysoka koncentracja pigmentu, miękkość, różnorodność barw i wykończeń. Oglądałam swatche w internecie i mogłam nacieszyć nimi tylko oczy. Do czasu :) Kiedy zdezorientowana stałam przed szafą, bo nie wiedziałam na jaki kolor się zdecydować z pomocą przyszedł ten zestaw 10 kredek, 9 z nich jest w wersji "mini" która zaprawdę aż taka mini nie jest! Oraz jedną czarną w pełnym wymiarze. W tych kredkach dosłownie przepadłam i jeżeli do końca życia miałabym używać kredek tylko jednej marki to na 110% powiedziałabym, że tylko i wyłącznie Urban Decay :)  (więcej o nich również już wkrótce na blogu!)


Eyeliner Heavy Metal Glitter w odcieniu Distortion, mieniący się na przepiękne zielono-złoto-fioletowo-niebieskie odcienie.. świetnie wygląda sam, a jeszcze lepiej na bazie z kredki. (Zdjęcie bez ostrości dość dobrze oddaje to jak się cudnie mieni!)


Paleta cieni Vice3, limitowanka.. idealnie trafiłam żeby ją kupić w czasie, ponieważ kilka dni później była i nadal jest całkowicie wyprzedana, boskie kolory, pigmentacja powala, kompozycja kolorystyczna jest tak idealna, że spokojnie można tworzyć makijaże codziennie, wieczorowe, kolorowe, ciemne i ciężkie smoky, delikatne neutralne. Niesamowicie się cieszę, że decydowałam się na jej zakup :) 



Uff... jak na razie dosyć zakupów, chociaż na boku mam kilka innych nowości, ale o nich innym razem :)

Wiem również, że UD jest w końcu dostępne w polskich sephorach, przygarnęłyście już coś ze stajni UD? :) 

12 komentarzy:

  1. Wszystko piękne ale paletka mnie urzekła <3 Sama chcę ją kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudeniek *.* Podziel sie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojezu jak ja ci wszystkiego zazdroszczę! Te kredki są piękne No i ta paleta !! <3 _ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, nic tylko się malować :) Super zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo, ślinka mi leci na widok...wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe łupy :) Mam już Naked 3 i leci do mnie Naked 2 Basics :D

    OdpowiedzUsuń
  8. znakomite zakupki <3 wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy! jestem ciekawa jak sprawdzą sie kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowności!też mi się coś marzy z Urban Decay i to w kolorze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowałam się na Naked3, na którą miałam chrapkę odkąd pojawiła się w USA. Próbowałaś? Mnie bardzo się podoba ;)
    Z Twoich zakupów najbardziej podoba mi się paleta Vice3, ma przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta cieni Vice 3 ach... marzy mi się... koszt nie mały ale jestem przekonana że warto !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva