poniedziałek, 1 grudnia 2014

**Ulubieńcy listopada Catrice/Chanel/Maybelline/P2**

Witajcie,

Niesamowite jest to jak szybko czas leci, ledwo rok się rozpoczął a tutaj już jego ostatni miesiąc, miesiąc głowienia się nad prezentami dla najbliższych, czas podsumowań postanowień noworocznych jak i również czas układania planów na następny rok :) Jednak zanim to nastąpi, zapraszam Was dzisiaj na moich szybkich kosmetycznych ulubieńców poprzedniego miesiąca :)


Listopad upłynął mi pod znakiem kremowych cieni na powiekach, mocniejszym kolorem na ustach oraz wreszcie różem na policzkach :) 

Catrice All Matt Plus w kolorze Light Beige, z ręką na sercu mogę powiedzieć że jest to mój ulubiony drogeryjny podkład jaki można znaleźć w szafach w DM. Zdecydowanie bije droższe drogeryjne podkłady, wspaniały jasny neutralny kolor, który się nie utlenia, ani na pomarańczkę ani na świński róż, bardzo dobrze matuje, długo utrzymuje się na twarzy jak i również fantastycznie utrzymuje róż/bronzer/rozświetlacz. Nie kryje fenomenalnie, chociaż obecnie nie mam większych problemów na twarzy, więc jego lekkie do średniego krycie zdecydowanie mi odpowiada :) Co zauważyłam, to odrobinę jednak wysusza mi skórę na policzkach jednak jestem w 100% przekonana, że jest to spowodowane zmianą pogody (trzeba uzbroić się w mocniej nawilżający krem na dzień :P). Uwielbiam go, co widać zresztą na powyższym zdjęciu :))

P2 Heavenly Lip Mousse w kolorze Cherry Souffle, chociaż wisienka w nazwie to jednak bardziej nazwałabym ten kolor malinową czerwienią. Przepiękny kolor, idealnie pasuje to mojej obecnie bladej cery i świetnie z nią współgra, a ja sama czuję się w tym kolorze bardzo dobrze :) Uwielbiam błyszczyko-pomadki z tej serii P2 i mam ich trzy, ale niestety są one obecnie już wycofane ze sprzedaży :( Konsystencja przypomina matowe pomadki z Manhattanu bądź NYXa i właśnie mimo matowo/satynowego wykończenia to zdecydowanie bardziej nawilżają poprzez zawartość masła shea, a dzięki temu nadają się na chłodniejsze dni, bo niestety moje usta w zimowych miesiącach zawsze cierpią najbardziej. Dzięki mocnej pigmentacji wystarczy u mnie jedna warstwa aby dokładnie pokryć usta. Mój obecny mus :)



Catrice Blush, wraz z nadejściem jesieni porzuciłam bronzery na rzecz róży. Mam ich mnóstwo w swojej kolekcji, ale jeden upodobałam sobie w listopadzie najbardziej, mowa o niestety limitowanym różu, w delikatnym neutralnym odcieniu. Jest to przepiękny kolor, cudownie i naturalnie wygląda na policzkach. Mimo mocnej pigmentacji ciężko jest zrobić sobie kuku na twarzy. Wielbię i jednocześnie rozpaczam, że to limitka :( 

W końcu przechodząc do cieni, w listopadzie wygrały kremowe. Chanel Illusion D'Ombre w odcieniach Vision i Abstraction. Nie chcę za bardzo się o nich rozpisywać tutaj, ponieważ planuję poświęcić im więcej uwagi w osobnym poście ;) Maybelline Color Tatto w odcieniu Caramel Cool, czyli niby miedź, niby złoty brąz.. jednak do końca nie wiadomo co to za kolor :) Pochodzi on z kolekcji wypuszczonej na amerykański rynek, świetny sam na oku, jeszcze lepszy jako baza pod złota/brązy, długo się utrzymuje i czego chcieć więcej? :) 


I na koniec swatche. A wy znacie któryś z wymienionych produktów? Co polubiłyście w ostatnim miesiącu najbardziej? :)

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Zupełnie nie wiem dlaczego dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga. Piękne zdjęcia i zawartość postów. Catrice lubię, ale tego podkładu jeszcze nie testowałam. Z chęcią będę czytać Twoje posty regularnie, piękna z Ciebie kobieta, a Twoje makijaże mogą stać się dla mnie inspiracją :) Pozdrawiam i życzę dużo blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wspaniały komentarz! :) Cieszę się, że podoba się Tobie mój blog i oczywiście zapraszam częściej jak tylko dodam posty :))

      Usuń
  2. Color Tattoo jest obłędny. Obecnie używam on and on bronze i jestem nim oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat za on and on bronze nie przepadam, jakiś taki mdły mi się wydaje, ale ogólnie to od czasu mojego "hejtu" na nie, strasznie je polubiłam :)

      Usuń
  3. chanel ... o matko jaka pieknota !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co zaprezentowałaś wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten złoty cień z chanel to bajka ! Chyba sie zakochalam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva