środa, 26 marca 2014

** Ulubieńcy dziennego makijażu + mini recenzje **

Witajcie ponownie po przerwie :)

Wiem, że ostatnio na blogu jestem już tylko coraz rzadziej, no ale tak bywa i raczej prędko się nie zmieni, jednak dzięki temu, że w końcu kupiłam swojego ajfona zdecydowałam, że założę sobie instagram, tak więc właśnie tym samym zapraszam Was tutaj http://instagram.com/edithmakeuplover :)) Kosmetyki, makijaż, trochę innych pierdół, które każdy lubi oglądać na insta :D

Przechodząc do tytułu mojej notki, jak można się domyśleć dzisiaj pokażę Wam moich "mistrzów" makijażu, których używam niemalże dzień w dzień kiedy pracuję, którzy spisują się świetnie i mam 100% pewność, że po 4-5 godzinach nie będę musiała niczego poprawiać :)) Ps. Zmieniam tylko kolory szminek :P 



Balea Teint Perfektion - używam jej w zasadzie od ok. dwóch tygodni i przyznam szczerze, że baza wywarła na mnie naprawdę bardzo dobre wrażenie. Rzeczywiście bardzo dobrze redukuje widoczność moich kraterów, wygładza powierzchnię skóry oraz utrzymuje mat i ład całego makijażu przez cały dzień. Jest jej aż 30ml w tubce, która jest bardzo wygodna w użyciu, niewiele jej trzeba aby pokryć twarz. Póki co, nie zauważyłam aby moja cera uległa pogorszeniu, pory nie są zatkane a i nie pojawiają się żadne nowe niespodzianki, jak na razie jestem dość zadowolona z jej użytkowania, zobaczę jak będzie dalej, bo niestety moja cera ma skłonności do przyzwyczajania się do produktów, których długo używam a co za tym idzie, to to że później zwyczajnie w świecie się nie sprawdzają 

Podkład MAC Matchmaster w kolorze 1.0 - genialny podkład, świetnie rozprowadza się na skórze (używam do tego jajeczka z ebelin), dobrze buduje się nim krycie, bo ono samo w sobie jest od lekkiego do średniego, ale można równie dobrze trzasnąć sobie pełne, bez stu procentowej gwarancji, że nie będzie to tapeta :) Uwielbiam jego wykończenie coś pomiędzy matem a satyną, rzadko kiedy go przypudrowuję, ponieważ twarz wygląda wówczas dość płasko i nijako. Kolor jest dla mnie perfekcyjny i po raz kolejny produkty MAC budzą we mnie to przekonanie, że można mieć idealnie dobrany kolor :D Polecam cerom mieszanym oraz tłuścioszkom :) 

Maybelline Affinitone Concelear - lekki, dobrze kryjący korektor, używam go głównie pod oczy, gdzie utrwalony pudrem trzyma się cały dzień, nie zbiera się paskudnie w załamaniach, a za to pięknie rozświetla okolicę pod oczami maskując moje najzwyklejsze w życiu zmęczenie. Nie zauważyłam żeby wysuszał, jego największy minus to to, że linia Affinitone nie jest dostępna w DE, buuu... 

MAC Blush in Warm Soul - nieśmiertelny róż z MAC, uwielbiam go i zawsze, ale to zawsze do niego wracam, mimo że mam pierdyliard innych róży to ten zawsze jest u mnie nr 1, trzyma się cały dzień, mega wydajny i bardzo lubię to jak w nim wyglądam :3 jak widać na powyższym zdjęciu dobiłam dna (widoczna krateczka), więc niedługo zapewne zakupię kolejne już jego opakowanie <3 

Catrice Made to Stay "Lord of the Blings" - kremowy cień do powiek, który został wycofany już dawno temu, naprawdę nie wiem dlaczego Catrice wycofało te cienie w kremie. Mam 2 inne i to najlepsze kremowe cienie na świecie :3 jako jedyne (oprócz paint potów) trzymają się na moich powiekach dosłownie po 12-13h dziennie. Lord of the Bling, perfekcyjnie nadaje się na dzień, rozświetla oko a nałożony na niego poniższy cień również Catrice "Talk like an Egyptian" daje lśniącą taflę na oczach. W sztucznym świetle nie jest to aż tak widoczne jak w świetle słonecznym i już kilka razy spotkałam się z pytaniem dziewczyn co ja mam takiego pięknego na oczach :D 

L'Oreal Gel Eyeliner - czasami gdy mam więcej czasu, do powyższego makijażu oczu dokładam kreskę :) Jestem przyzwyczajona do siebie z kreską, bo bez niej jakoś tak mi łysawo :P lubię tego żelka, jego czerń jest naprawdę czarna i mnie to w pełni zadowala :) Utrzymuje się dobrze na powiece i nie odbija się chamsko jak inne żelki, które testowałam.

Jeżeli chodzi o szminki, to szminki lubię zmieniać, ale ostatnio szczególnie upatrzyłam sobie pomadkę z limitowanej edycji Alverde w kolorze Softly Rose, jest to delikatny koralowy róż, iście wiosenny kolor :) Ma ono matowe wykończenie, a co za tym idzie trzyma się bardzo długo na ustach i kompletnie ich nie przesusza 


Od lewej strony: Alverde Softly Rose, Catrice Lord of the Blings, Catrice Talk like an Egyptian, MAC Warm Soul Blush

A Wy macie swoich ulubieńców dziennego makijażu, których używacie choćby się waliło i paliło? :D


16 komentarzy:

  1. Czaję się na Maybelline Affinitone Concelear, mam taką cichą nadzieję, że zastąpi mineral cover :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na minerala spóźniłam się, bo kiedy chciałam go kupić to został już wycofany :D

      Usuń
  2. Ostatnio patrzyłam na ten kremowy cień Catrice. :) Chyba się jednak skuszę na niego :D
    Obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz jeszcze szansę gdzieś go dorwać, to bierz bez wahania :)

      Usuń
  3. uwielbiam ten róż z Maca Warm Soul zawsze się sprawdza i się długo trzyma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że u nas Balea jest niedostępna... a do produktów Maca na razie wzdycham, może kiedyś jakiś będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak :) A razem wyglądają przecudnie :D Szkoda tylko, że mój aparat nie jest w stanie tego wychwycić :(

      Usuń
  6. Talk like an Egyptian oraz Warm Soul mam i kocham miłością bezgraniczną ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. a korektor mam i też go lubię : ) a ten cień z catrice egipski kolor jest cudownyy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłą mnie ta baza. Matchmaster mam w kufrze w kolorze 2.0 i mam zamiar dokupic 1.0.
    Fajni ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w swojej kosmetyczce taki sam korektor i faktycznie jest świetny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się baza Balea, niestety nie mam możliwości jej dostać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva