środa, 12 marca 2014

** MACowo zakupowo **

Witajcie :))
Dzisiaj szybki, lekki post z zakupami, które poczyniłam w Dougim, a które dzisiaj do mnie przyszły :)) Mój wybór padł na MACzki, więc zapraszam dalej :3



Z mojej dłuuuugiej i zajmującej kilka stron kosmetyków chciejlisty, które muszę w swoim życiu przetestować wybrałam podkład Matchmaster w kolorze 1.0, co prawda kolor wybierałam przez internet, ale wybrałam idealnie :) Kierowałam się kolorami podkładów i pudrów MAC, które już mam, a przy wyborze trzeba mieć na uwadze to, że w zależności od serii produktów kolory nieco różnią się od siebie. Matchmaster 1.0 ma świetny, jasny kolor z nutą ciepłych tonów, mam nadzieję że poradzi sobie z moimi zaczerwienieniami na twarzy :))

Mineralize Concelar w kolorze NC15, ciągle jestem w stanie poszukiwania ideału pod oczy, niestety bardzo wczesne wstawanie, ilości wypijanej przeze mnie kawy nie służą mi najlepiej i czasami mam wrażenie, że dnia na dzień moje zasinienia pod oczami wyglądają już tylko coraz gorzej. Suche powietrze spowodowane ogrzewaniem również mi nie służą, a praca w miejscu klimatyzowanym tylko pogarsza sprawę. Dlatego zdecydowałam się na minerałka, który nie tylko dobrze kryje, ale również i nawilża partie pod oczami, nie mogę doczekać się testów :3

Paint Pot w kolorze Soft Ochre, czyli słynne bazo-kremowe-cienie-ultra-trwałe :D Zobaczymy jak ten spisze się na moich powiekach, do stosowania solo oraz jako baza pod cienie :) 


Chorowałam na nią, chodziłam wokół niej kilka dobrych miesięcy, z zachwytu mdlałam przed komputerem kiedy oglądałam jej słocze w internetach,w końcu zdecydowałam się i jest moja :3 Ruby Woo, zaraz oprócz Russian Red klasyk marki MAC, piękna matowa czerwień, ahh.. Do pary kliknęłam do koszyka konturówkę w kolorze Cherry, która ma bardzo uniwersalny kolor i pasuje do wielu odcieni czerwieni (ciężko znaleźć taką wśród marek drogeryjnych). 


Na koniec jeszcze podgląd kolorów :) a już niedługo wrzucę prezentację szminki Ruby Woo, w której zakochałam się od pierwszego wąchnięcia/maźnięcia etc. :D 

Do następnego! :)


14 komentarzy:

  1. Paint pot mi się marzy ♥ i to dokładnie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodził również, dlatego bez wahania kliknęłam :D

      Usuń
  2. Pomadka jak jest piękna! Ja osobiście mam ochotę na Paint Pota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciągle zastanawiam jak się u mnie spisze :D

      Usuń
  3. orany jakie zamówienie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. JAkie cudowności:) ZAzdro:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad paint potem, ale ma dylemat :) Ten czy painterly :)
    A Ruby woo już od dawna jest na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Painterly również mi się podoba :D ale wybrałam soft ochre żeby dobrze zneutralizować moje powieki :) painterly trochę za różowy jest do tego :P

      Usuń
  6. Cudowne zakupy! Podkład Mac jest na mojej chciejliście i kiedyś na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hohoho super zakupy!
    same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomite zakupy :) Ruby Woo uwielbiam..moja najkochansza czerwien :)
    Matchmaster muszé koniecznie kupic :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva