niedziela, 26 stycznia 2014

** Maybelline Color Tattoo - recenzja **

I znowu Maybelline :D Tak się jakoś złożyło, że w końcu postanowiłam krótko zrecenzować cieszące się ogromną sławą żelowe/kremowe cienie od Maybelline.

Trwałe, o nasyconej intensywności utrzymujące się aż do 24h na powiekach bez poprawek! - To między innymi obiecuje nam producent. W DE do wyboru jest 12 kolorów (ale tylko w większych DM znajdziemy je wszystkie ;)) Ich cena to ok. 7€ za sztukę. Ostatnio jednak trafiłam na promocję, gdzie za cień zapłaciłam nieco ponad 3€, nie wybaczyłabym sobie gdybym nie wrzuciła go do koszyka :>






Ale po kolei, pierwszy cień z tej rodzinki kupiłam już prawie dwa lata temu, jest to przepiękny Turqoise Forever, który fantastycznie spisuje się również w postaci kolorowej kreski na górnej powiece jak i solo oraz oczywiście jako baza pod niebieskie/turkusowe/zielone cienie. To zdecydowanie mój ulubieniec spośród tych które posiadam. Jako jedyny nakłada się na powieki równomiernie, faktycznie długo się trzyma a jego kolor najzwyczajniej w świecie ubóstawiam!



Kolejny On and on Bronze kupiłam go pod wpływem chwili :D bardzo spodobało mi się ten złoto-brązowy kolor, niestety mimo że na swatchu oraz w słoiczku wygląda fenomenalnie, to w moim przypadku na powiece nie wygląda już to tak super. Ciężko go nałożyć równomiernie, ściera się oraz nałożony solo roluje po 2-3 godzinach. Używam go tylko i wyłącznie jako bazę pod docelowe cienie (złota, brązy) przy tym spisuje się idealnie! Mój ulubieniec jeżeli właśnie o to chodzi :)



Pink Gold, rozbielony róż, złoto, odrobinę srebra i różu, I chociaż niewiele różni się swoimi właściwościami od poprzednika to kocham go! Uwielbiam to jak wygląda solo na powiece (chociaż trochę muszę się wtedy nagimnastykować aby był w miarę trwały na moich tłustych powiekach :P) oraz w połączeniu ze złotymi brokatowymi pyłkami, z którymi tworzy cudowny dzienny mega rozświetlający makijaż.



Metallic Pomegranate, chociaż piękny to najgorszy w najgorszym tego słowa znaczeniu. Mimo że wygląda pięknie na swatchu jako bordo z zatopionymi złotymi drobinami, to jednak nałożony na powiekę solo nie wygląda już tak intensywnie. Jest zwyczajnie blady, a jedynie co widać to drobinki i przebijający kolor skóry. Nie warto nawet nakładać grubszej warstwy, bo całkowicie się osiągnie efekt odwrócony od zamierzonego. Nadaje się tylko i wyłącznie jako baza pod czerwone/bordowe oraz fioletowe cienie. Nie polecam i całkowicie odradzam jego zakup.



I na koniec mój najnowszy zakup Eternal Silver, czyste srebro, mega intensywny jak i w słoiczku oraz i na powiece. Uwielbiam go solo oraz jako bazę pod cienie typowe do makijażu rozświetlającego, nie mam powodu aby jakkolwiek się do niego przyczepić, bo to był zdecydowanie udany zakup!



Turqoise Forever, On and on Bronze, Pink Gold, Metallic Pomegranate, Eternal Silver


Podsumowując, każdy kolor ma swoje wady jak i zalety, lubię je chociaż nie są ideałami, oceniam je pod swoim kątem ponieważ jestem nieszczęśliwą posiadaczką tłustej powieki :P chociaż malując się to i tak używam ich na bazie, swoje opinie o nich przedstawiłam jak zachowują się u mnie bez bazy, bo generalnie liczyłam na to, że skoro mają taką a nie inną formułę to będą rzeczywiście nie do zdarcia, niestety przeliczyłam się. Oczywiście ile ludzi tyle opinii, na pewno te z Was które mają normalną powiekę są z nich zachwycone, czego naprawdę zazdroszczę :) 

21 komentarzy:

  1. Ależ zazdroszczę Ci tych dwóch niedostępnych w Polsce <3 Przepiękne! *_* Uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam póki co tylko czarny, ale też się czaję na inne kolorki :) Są świetne :D
    A ten bordo wygląda na ręce nawet dobrze. Szkoda, że na powiece nie bardzo, bo naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ręku jest super, ale na oku, szkoda gadać :( Ja teraz właśnie na czarny poluję, ale jak na złość on jest wiecznie wyprzedany :D

      Usuń
  3. cienie wyglądają fenomenalnie :)
    a próbowałaś je nałożyć na przypudrowana powiekę ? Może to by Ci pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale nadal i tak kiszka x(

      Usuń
  4. Ja mam tylko jeden cień w kremie nr 40 Permanent Taupe, używam go do brwi. Natomiast do oczu podoba mi się szalenie ten turkusowy, jak będzie kiedyś na promocji to się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 40 byłaby za jasna do brwi, bo również się przymierzałam żeby go kupić i używać w ten sposób, jednak kolor nie przypadł mi do gustu :( ale turkusik polecam, jest idealny na lato :)

      Usuń
  5. Ja ma brązowy, biały i czarny. Brązowy i biały nadają się fajnie jako baza, biały ma strasznie dużo drobinek ale fajnie podbija jasne kolorki. A czarny jest już bardziej intensywny.
    Masz fajną kolekcję:) podoba mi się turkusik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twn turkus dostałam w jakimś boxie prawie rok temu i nawet go nie otwierałam. Nie miałam na niego pomysłu - a wiedziałam ze nalożenie go na całą powiekę w moim przypadku będzie wyglądało "bazarowo". Ale nie pomyślałam o robieniu nim kreski. Może wkońcu zaliczy swój debiut:))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam problem bo niby je chcę a niby nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pink Gold mi się bardzo podoba, chętnie bym go przygarnęła :)
    Mam z tej serii Permanenttaupe i Immortal Charcoal, lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym kupiła parę kolorków z tej serii i chyba to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi wszystkie kolorki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od początku bardzo podobał mi się ten turkusik, ale inne kolorki też są bardzo ładne ;) Fakt faktem muszę kiedyś je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się ten srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę to zapraszamy na http://beauty-kaa.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. super są te kolory, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam je, amm taki ciemny brąz i używam go do podkreślania brwi, tak niestandratowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, który wiem :D mi by nie pasował, ale wiem że w tym celu dobrze się sprawdza :D

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva