wtorek, 10 grudnia 2013

Nowości Inglot, Rimmel :)

Dawno nie było u mnie takiego postu :) Dzisiaj kilka nowości, które wpadły mi w łapki w ostatnim czasie :)



Rimmel Stay Matte, czyli stara wersja matującego podkładu :) wynalazłam go w naturze na wyprzedaży za całe 9 zł! Więc szkoda było go nie wziąć :) 


Rimmel szminka by Kate Moss nr 104 - piękny kolor muave,jeden z niewielu odcieni nude w moim szminkowym zbiorze, cudnie się u mnie prezentuje i na dniach prezentacja na ustach!

Inglot Duraline, chyba każda dziewczyna zajmująca się makijażem zna ten produkt ;)


Inglot AMC Pure Eyeshadow 24 przepiękny, choć grubo ziarnisty cień/pigment który cudownie wygląda, połączenie miedzi, złota, brązu.. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają 100% jego uroku :(


Inglot Body Sparkles XL5 i tu ta sama sytuacja co powyżej, dlatego wstawiam troszkę zblurowane zdjęcie, ponieważ w miarę widać na jakie kolory mieni się brokat :) mieni się na różne kolory tęczy w zależności od światła.


Inglot Body Sparkles 57, tu już lepiej widać o co chodzi :D przepiękny złoty brokat mieniący się pierdyliardem kolorów :)


Cienie Inglot 431 oraz 405 :) 



Podobają się Wam małe zakupki? Coś wpadło Wam w oko? :)


I na sam koniec jeszcze mój dosłownie dzisiejszy (!) ulubieniec! Lakier Essie Bikini So Teeny! Odkąd pomalowałam nim dzisiaj pazurki nie mogę przestać ich podziwiać :3 ale po więcej informacji na jego temat zapraszam na raczkujący blog mojej siostry!




19 komentarzy:

  1. Stara wersja fluidu Stay Matte u mnie się kompletnie nie sprawdzała, więc wylądowała w koszu :/
    Za to pomadki Rimmela uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet jakoś się dobrze trzyma :D

      Usuń
  2. kupiłam właśnie ten kolor w rośku na promocji. I teraz ciągle go noszę, cudny nieoczywisty kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odkąd ją kupiłam ciągle ją mam na ustach :D idealna lepsza wersja mojego koloru ust :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przepięknie wygląda w wewnętrznym kąciku oka :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w normalnej cienie ok 20zł, ale warto polować na -40% w R :)

      Usuń
  5. Inglot Duraline bardzo lubié. Super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D cieszę się, że w końcu sobie go kupiłam :))

      Usuń
  6. prześwietne te pigmenty! idealnie na zbliżającego się sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie inglota maja cudowne kokory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają podobają :D wszystko z inglota :D a te pigmenty...ahhhh <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam właśnie stay matte tylko ta nowa edycje i jest fajna, chociaz kolor nie do konca mi odpowiada (wygrałam w konkursie na fejsie ten podklad i przyszłali mi najjaśniejszy a ja jestem ciemniutka od solarium). Ciekawe jak ta druga co pokazujesz, kiedys przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva