niedziela, 3 listopada 2013

Moja kolekcja cieni cz. I (cienie w opakowaniach)


Tak jak ostatnio zapowiadała, w częściach będę prezentowała Wam kolekcję moich cieni :) Dzisiaj na pierwszy rzut idą cienie w normalnych opakowaniach, następnym razem będą wkłady :P Nie powiem, trochę czasu to zajmuje (za dużo mam wkładów ;c) wybranie dobrego zdjęcia oraz obróbka żeby miło się oglądało :) 
Zdjęcia niemalże perfekcyjnie odzwierciedlają rzeczywiste kolory cieni, nie ma tu przekłamanych kolorów, ponieważ wszystko jest oddane bardzo dobrze :))

Zapraszam do oglądania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami :) 



















18 komentarzy:

  1. Piękne kolorki:) A najbardziej podobają mi się te z Kiko i Alverde:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, ale te z P2 chyba najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadły mi w oko te z Alverde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I je najbardziej lubię :) bo świetnie się z nimi pracuje i są mega trwałe nawet bez bazy :D

      Usuń
  4. Najbardziej spodobał mi się ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja ;) Podobają mi się te z Kiko i ten ostatni L`oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee i tak mi się wydawało, że będzie więcej tego, a tu koniec ;) Zapewne wkładów masz 100 razy więcej ;)) Przepiękne korki, ostatnio bardzo podobają mi się fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opakowań to mam sporo zdepotowanych, ale są tak zmasakrowane, że wstyd pokazywać bo tak często ich używałam :P a do tego i tak większości nie pamiętam jak się nazywały bo powyrzucałam naklejki :D

      Usuń
  7. Jak ja bym miała pokazać wszystkie swoje cienie, to zajęło by mi to chyba tydzień codziennych postów! ;)

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie tak będzie w przypadku cieni we wkładach ;)

      Usuń
  8. prześliczne kolory. uwielbiam ogladać cienie innych ludzi :P czekam na dalsze posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne cienie :) zwłaszcza te alverde mi sie podobają. w sumie nie wiedzialam ze maja kosmetyki kolorowe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy kilka takich samych cieni, ale te KIKO są po prostu rewelacyjne :)
    Ciekawa jestem reszty ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajna kolekcja błyskotek :) Lubię takie błyszczące cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva