wtorek, 13 sierpnia 2013

Zakupowo.. Inglot, Benefit, Bourjois..

Dzisiaj post z zakupami :P tak nareszcie napadłam na swoje ulubione miejsca w galerii, czyli Inglot i Sephora :) strasznie żałuję że tego drugiego nie ma w DE :( No ale przejdźmy do konkretów :D



Cała gromadka Inglociaków, korektor Maybelline Affinitone który był w promocji :D cieszę się że go dorwałam, bo po pierwszych testach stwierdzam że ma genialne krycie :P a niestety linii Affinitone nie ma w niemieckich drogeriach i pieron wie dlaczego tak jest :S Bourjois Healthy Mix nr 52, smutno mi że nie był w promocji, choć jego normalna cena nie jest wygórowana, to jednak będzie mi źle jeżeli mi nie podpasuje xP
Benefit Fake Up 01 Light, czyli dość popularny korektor wśród blogerek, ma za zadanie chronić i nawilżać delikatną okolicę wkoło oczu, jestem go mocno ciekawa ale póki co wykańczam inny podoczny korektor, a kiedy na tego przyjdzie czas, spodziewajcie się recenzji :D oraz ostatnio bardzo kusiły mnie nowe cienie z Benefitu oraz cienie kremowe, jako że mam słabość do tych drugich zdecydowałam się na przepiękną paletkę World Famous Neutrals :D


Rzut oka na paletkę :) Po lewej stronie od góry cień Birthday Suit oraz niżej My Two Cents, prasowane są już podpisane :D


Kilka Inglotków, aż mi dziwnie ponieważ kupiłam ich tak mało :P ale generalnie śmiało stwierdzam że cztery widoczne na zdjęciu cienie wypełniają moją całą chciejlistę Inglotową oraz wszystkie moje cienie zamykają się w liczbie ponad 140 :D huehuehue. A ten widoczny po prawej, przepiękny sypki cień kupiłam nieplanowanie, ponieważ w Inglocie na kilkanaście produktów jest -50%, cena taka ponieważ są to kosmetyki wycofywane, głównie cienie sypkie, kredki i pomadki, także jak kochacie Inglota tak jak ja, polecam zajść do salonu :)) (Numerki od góry 107R, 115R, 465, 422)

Oczywiście nie mogłabym zapomnieć o swojej siostrzyczce :*



Której zakupiłam dwa cienie z najnowszej satynowej kolekcji (134 oraz 135) i ostatni wkład, czyli dokładnie ten sam który dla siebie również kupiłam 465, który cudnie się mieni na tych zdjęciach :D

A jutro zapraszam na słocze benefitowskiej paletki :))



11 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie te potrojne cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy :) chętnie jutro obejrzę swatche paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, śliczne cienie, takie trio to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietna kolorówka mega zakupy .
    nie ma to jak zaszaleć na całego! :)

    Życze miłego dnia - Cam z beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio tez byłam na zakupach min.w Inglocie i MACu. W Inglocie za 5 produktów podkład, puder, korektor,eyeliner, bibułki zapłaciłam 124,00zł.
    A w MAcu- 3x tyle.
    Wzięłam się za testowanie Inglota jako tańszej alternatywy dla moich klientek, bo nie wszystkie mogą sobie pozwolić na MACa.
    Jakie są Twoje ulubione produkty z Inglota (oprócz cieni oczywiśćie ;)
    )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi generalnie ceny nie wadzą bo maca i tak kupuję w niemczech, jakoś nie lubię polskich salonów MAC :P a z drugiej strony ubolewam że tam gdzie mieszkam nie ma Inglota, chociaż i tak jest dostępny na terenie Niemiec to cenowo się kompletnie opłaca bo są to ceny zbliżone do marki MAC.
      Ja cienie Inglotowskie kocham :D dla mnie są bez porównania do tych macowskich, nie mówię że te drugie są strasznie złe ale mało które mi odpowiadają, zdecydowanie wolę wspierać w PL polską markę :D a z I bardzo lubię szminki, kredki do oczu oraz róże w kremie. W zasadzie jedynie tak naprawdę jeszcze tylko nie miałam nic z podkładów/pudrów, więc na ten temat się nie wypowiadam jeszcze ;3 Kocham także 6SS, 23T, 80HP - niezastąpione pędzle :))

      Usuń
  6. Ooo śliczne te cienie, uwielbiam cienie z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva