sobota, 10 sierpnia 2013

TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie :)

Cześć! Dawno na blogu mnie nie było, ale już niedługo powracam :P Jako rozgrzewkę odpowiem na dość zabawny tag, myślę że przybliży Wam to co nieco o mnie :D




1. Jestem fanką Harrego Pottera, stąd też zawsze wszystkim wkoło się podniecałam że mam urodziny dokładnie tego samego dnia co HP, czyli 31 lipca :D

2. Mam bzika na punkcie cieni do powiek, samych Inglotów mam ok 140, nie licząc cieni z MAC, MUG, Kobo, paletek Sleek czy też innych pojedynczych, które gdzieś tam się walają, huehuehue

3. W przeszłości cierpiałam na zaburzenia odżywiania, stąd też do dzisiaj skutkiem tego jest moja niska waga :P

4. Ale plusem jest że noszę ciuchy w rozmiarze 34/36 i generalnie wszystko na mnie wygląda dobrze :)

5. 4 lata temu kiedy dużo ćwiczyłam w ciągu 2 miesięcy urosłam 3 centymetry xD z 166 wskoczyłam na 169, byłam przekonana że uda mi się urosnąć jeszcze kilka cm, niestety nie udało się ;c

6. Pierwszy raz włosy zafarbowałam kiedy miałam 12 lat.

7. Mam młodszą siostrę z którą kompletnie nie jesteśmy do siebie podobne :D

8. Piję gorzką kawę oraz herbatę już od prawie 6 lat :D Fee cukier, sól zresztą też :S

9. Jestem maniaczką gier komputerowych tak bardzo że potrafię zarywać całe noce na graniu, na samej platformie Steam mam ponad setkę gier, nie licząc platformy Origin, nie pogardzę również grami MOBA typu league of legends czy dotą 2, do której za klucz do wersji BETA w ubiegłym roku zapłaciłam prawie 100 zł :P Z uporem maniaka kolekcjonuję simsy :D

10. 2 lata temu pracowałam we wrocławskim Coffee Heaven, ta praca tak bardzo pobudziła moje kubki smakowe na kawę, że potrafiłam ich wypić do siedmiu dziennie :D

11. Niestety dzisiaj wypijam max 3 :P 

12. Mam "wędrujące" nerki przez co odczuwam bóle podobne do tych które są w czasie ataku kolki nerkowej :(

13. Kiedyś przez 1,5 roku nie tknęłam słodyczy, dzisiaj zapycham się czekoladą ile wlezie :S

14. Wypijam ponad 3 litry wody na dzień :D

15. Ze swoim chłopakiem poznaliśmy się grając w Left 4 Dead.

16. Mam często coś takiego że jeżeli dany film mi się spodoba to oglądam go kilka razy pod rząd, sam serial Gossip Girl do tego stopnia tak mnie oczarował że obejrzałam wszystkie odcinki sezonów 3 razy pod rząd, bez żadnych przerw :D

17. Nie rozumiem wszechobecnej fascynacji marką MAC oraz Urban Decay.

18. Za to kocham Estee Lauder i gdybym miała wszystkie swoje kosmetyki wymienić na daną markę na pewno byłoby to EL :D trafia w moje gusta swoją jakością, elegancją, trwałością.

19. Obecnie od prawie dwóch miesięcy nie piję krowiego mleka, co zauważyłam to zdecydowana poprawa stanu mojej cery, żadnych nowych pryszczy, grud, ropnych brzydali. Za to piję mleko migdałowe bądź ryżowe, rzadziej sojowe.

20. Wszelkie balsamy i kremy zużywam w tempie zastraszająco szybkim, smaruję się dwa razy dziennie i weszło w nawyk mi to tak bardzo że nie wyobrażam już teraz sobie nie wysmarować ciała po kąpieli.

21. Natomiast zużywanie kolorówki jest dla mnie tragiczne :( nie wiem że są dziewczyny które potrafią wykończyć podkład w miesiąc, mi to czasem zajmuje rok xD

22. Jestem fanką trochę cięższej muzyki a samego zespołu Evanescence słucham prawie 11 lat :)

23. Nie cierpię małych dzieci, są dla mnie totalnie odstręczające.

24. Uwielbiam szminki tak bardzo że mam ich ok 50 :D

25. Mam obsesję na punkcie skóry wokół oczu tak bardzo, że pierwszy żel kupiłam sobie kiedy miałam ok 18 lat, dzisiaj używam kremu ultra silnie nawilżającego który przeznaczony jest dla pań po 50 roku życia :P i jest fantastyczny !

26. Ogólnie mam fioła na punkcie starzenia się skóry, w sezonie wiosenno/letnim pod podkład używam filtra spf50, jesienią i zimą wystarcza mi 20 :)

27. Nie mam cierpliwości do paznokci, nie lubię się nimi bawić, jednak zazdroszczę dziewczynom które umieją zrobić sobie fajne wzorki na pazurkach i inne pierdółki :D dla mnie szczytem możliwości to baza, lakier i ewentualnie jakiś top :D

28. Ulubioną moją marką drogeryjną jest zdecydowanie P2, w PL był to zawsze Rimmel :)

29. Uwielbiam czytać Pudelka do śniadania :D mój mast hew od kilku lat, huehuehue

30. Jestem często wredna, niemiła i chamska, lubię dowalać ludziom, bo tak ;)

31. Ogólnie kiedyś nazwano mnie aspołeczną i chyba w tym jest mnóstwo prawy :D

32. Zdecydowanie wolimy ze swoim chłopakiem posiedzieć w domu i pograć w coś, niż wyjść i imprezować, dobraliśmy się idealnie pod tym względem : D

33. Mam 23 lata i ludzie zawsze dają mi o 5-6 lat mniej, do dzisiaj proszą mnie o dowód w sklepie :s

34. Nie cierpię wszelakiego robactwa, much, komarów, pająków, etc.

35. Moją ulubioną porą roku jest jesień :D

36. Kiedyś wierzyłam w przeznaczenie, dzisiaj wierzę w to że każdy jest kowalem własnego losu x3

37. Głęboko wierzę natomiast w reinkarnację i często zastanawiam się kim byłam w poprzednim wcieleniu.

38. Mając 13 lat zaczęłam czytać dość ciężkie książki o antropologii, psychice, drugim świecie i inne pseudo naukowe wypociny, które jednak do dzisiaj uważam za interesujące jeżeli ktoś interesuje się zgłębianiem tematu o człowieku.

39. Może to dziwne, ale przez to że przeczytałam mnóstwo książek na temat ludzi, zachowań, psychiki, jestem w stanie ocenić kogoś kim jest nawet po krótkiej rozmowie. Ani razu się nie zawiodłam na swojej wiedzy :P

40. Nie lubię gór, zdecydowanie bardziej wolę jechać nad morze ale też nie do końca ;)

41. Bo obrzydza mnie nasz Bałtyk :P i wszelkie inne akweny, mam wrażenie że dostanę syfa z miejsca.

42. Gdybym mogła każdy wieczór natomiast spędziłabym w jacuzzi, mega relaksujące i odprężające :)

43. Uwielbiam jeść wszystko co złe i niezdrowe :D na szczęście nie mam problemu z cellulitem od bardzo długiego czasu :3

44. Moją największą i najgorszą mieszanką przed okresową była kanapka z: masłem orzechowym, szynką, śledziem, serem żółtym, suszonymi pomidorami i majonezem. Chyba nie muszę dodawać że po tym chorowałam dłuższą chwilę, ale było pyszne :P

45. Nie lubię się opalać, kiedyś usnęłam na słońcu co skończyło się tym że ledwo mogłam chodzić bo tak zjarało mi kochane słonko nogi :D

46. Od dawna marzę o kilku tatuażach na swoim ciele, kilka projektów konkretnych już mam :)

47. Kiedyś bardzo chciałam mieć kolczyka w nosie, brwi oraz pępku, ale z czasem stwierdziłam że to mega passe i kojarzy mi się z wiejskimi patupajami ;)

48. Oprócz wf w szkole nigdy nie można było mnie zobaczyć ubranej w dresy, feee..

49. Lubię oglądać horrory ale tylko takie o duchach, które naprawdę wywołują u mnie gęsią skórkę :)

50. 8 lat temu z moją kuzynką widziałyśmy UFO, ale i tak nam nikt nie uwierzył xD



I to wszystko z tego tagu, pisałam to wszystko co pierwszy przyszło mi na myśl o mojej osobie :D 

7 komentarzy:

  1. jestesmy bardzo podobne :PPP

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znoszę małych dzieci i czytam Pudelka do śniadania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciało mi się wszystkiego czytać, i tak wiem to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Evanescence oj tez słucham ok. 10 lat.. Harrego Pottera uwielbiam :D Gossip Girl oglądałam 2 razy, kocham ten serial ^^ Ale włosy to sobie szybko farbnęłaś :) ja miałam ok. 16 lat, jak po raz pierwszy..:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva