wtorek, 20 sierpnia 2013

Garnier Hydra Adapt Ochronny Krem Eliksir - co o nim myślę.

Od jakiegoś czasu w blogosferze zrobiło się głośno o kolekcji nowych i lekkich kremów do twarzy, których do wyboru mamy aż pięć rodzai. W DE ich niestety nie ma, więc wiedziałam że jak tylko będę w domu kupię jakiś i mój wybór padł na Ochronny krem eliksir dla skóry normalnej i delikatnej, który jako JEDYNY! posiada filtr SPF20. Śmieszne prawda? Niestety ale uważam że krem na dzień bez spf to żaden krem.

Ok, przechodząc do szczegółów, kremik zamknięty jest w higienicznej tubce, nie trzeba grzebać paluchem w środku słoiczka co jest mega plusem bo nie wnosimy bakterii, choć wiadomo że zanim wsadzimy rękę do słoiczka raczej ją myjemy, no ale zawsze jednak coś się tam zagnieździ. Co nam więc producent obiecuje?

Dla skóry normalnej i delikatnej - wzmacnia barierę ochronną.
    Ochronny krem – eliksir wzbogacony został w filtr SPF 20, aby chronić skórę przed promieniami UV. 
    Zawiera EKSTRAKT Z CYTRYNY i roślinny eliksir, aby nadać skórze blask. Ma nietłustą, bogatą konsystencję i świetnie się wchłania.

    Kremy HYDRA ADAPT od Garniera to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji skóry. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów cery, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby.
    Wszystkie kremy zostały wzbogacone w intensywnie nawilżającyELIKSIR ROŚLINNY, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie jak: syrop klonowy, gliceryna i mannoza. Każdy krem posiada indywidualnie dobrany zestaw składników aktywnych, który idealnie dopasowuje się do potrzeb skóry.

Od razu zaznaczam że mam cerę mieszaną w kierunku bardzo tłustym, jednak nie lubię jej matowić - wolę nawilżać mimo wszystko. Krem jest pół rzadkiej konsystencji, łatwo się go nakłada na twarz, jest bardzo leciutki i szybko się wchłania w skórę no i ładnie pachnie, do tego cena 14 lub 9 zł na promocji :) To są zdecydowane plusy tego kremu :) 





A minusy?

-niestety bardzo słabo nawilża, czuję to tylko przez kilka minut dopóki całkowicie się nie wchłonie, później mam wrażenie że kompletnie niczego nie nakładałam, 
-podkłady się na nim rolują, próbowałam odczekać nawet 30 minut, niestety to samo, podkładu zwyczajnie na niego nie da się nałożyć :D czy gąbeczką czy pędzlem, a rękoma to już w ogóle katastrofa,
-nie jest wydajny, używam go od ponad 2 tygodni i zostało mi mniej niż pół tubki..
-blasku który ten krem nadaje nie nazwałabym zdrowym "glowem" ale jednak tłustą błyszczącą się cerą :D (i nie chodzi tu o to że mam tłustą cerę, bo używając kosmetyków które nadają glow widzę różnicę między kremem a np podkładem, pudrem itp.) 

Podsumowując byłabym w stanie polubić się z tym kremem, gdyby nie te minusy, owszem zużyję go do końca ale jednocześnie nie czuję się zachęcona do kupna następnej tubki tudzież innego kremu z całej rodzinki ;) 

A wy miałyście z nim lub z innymi do czynienia? 

14 komentarzy:

  1. Kupiłam tą wersję jako drugą i niestety nie jestem już nim tak zachwycona jak kremem-sorbetem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie inne wersje kompletnie nie pociągnęły za brak spf :c

      Usuń
  2. Mnie jakoś nie ciekawią te kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam czegoś lekkiego na lato ale jednak się zawiodłam :P

      Usuń
  3. Miałam próbki tych kremów i tylko mnie przesuszył.. niektóre mają wysoko w składzie alkohol denat.
    Lepsze są Ziaja med z wit C tylko nie mają filtra, ale mi to rybka bo mam bb z filtrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i też czytałam, dlatego cieszę się jednak że wzięłam ten ale z drugiej strony i tak nie podoba mi się on. Do ziaji nie mam zaufania za to z podkulonym ogonem wracam do niezastąpionego Olaya :D

      Usuń
  4. ja mam niebieską wersję do skóry suchej i jak na razie jest ok, pod podkład jak najbardziej, szkoda tylko, że nie ma żadnego filtra;/ a tak kiepski jak ten Twój ma;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam krem- balsam do cery suchej i bardzo suchej póki co jestem zadowolona ale testuję go dopiero parę dni, zobaczymy co dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałem się jak to jest z tymi kremami! Rolowanie - odpada! I po sprawie : )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli roluje się podkład, to krem nie dla mnie :) Na mój wysuszony nos i policzki zawsze muszę mięć mocne nawilżenie pod warstwą podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ma takie minusy, nie lubię u siebie tej warstwy jakbym się nie myła na twarzy, bo też mam cerę mieszaną i to wygląda dość paskudnie, a już jak roluję podkład to w ogóle porażka... szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam matujący i rozświetlający, ale w sumie jeszcze czekają na swoją kolej :) Szkoda, że ten taki kiepski...

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fajnie. moj ulubiony jak na razie to Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś wypróbuje, chociaż bardzo nie lubię jak podkłady się rolują ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva