środa, 5 czerwca 2013

Ulubieńcy kosmetyczni ostatnich kilku tygodni/miesięcy.

Dawno nie robiłam już takiego wpisu, dlatego tym razem pozbierałam się z kosmetykami których najwierniej używam od długiego czasu i postanowiłam zrobić taki wpis :P nie jest to góra kosmetyczna, ale kosmetyki których używam dzień w dzień.


Część moich neutralnych cieni umieszczona w paletce :) mieszanka MACów i Inglotów, idealne każdego dnia, do brwi, do rozjaśniania się, szybkiego umalowania oczów :P 
MAC Pro Long Wear Bronzing Powder "Nude on Board" zakochana w nim jestem odkąd go kupiłam, używam dzień w dzień, mega długo trzyma się na twarzy i po prostu oh, mam nadzieję że za rok będzie w kolejnej wakacyjnej limitce maca :D
P2 Mascara Lovely Doll Eyes, jedna z lepszych jak nie najlepszych niskopółkowych mascar, cudownie wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy :D ma śmieszną szczoteczkę pewnie dla wielu nie do przejścia bo jest ogromna ale uwielbiam ten tusz i na pewno będę do niego wracała :) aktualnie przebija swoją jakością mojego ulubionego max factora 2000 kcal no i kosztuje więcej niż połowę jego ceny :D
Alverde Lidshatten Base, ostatnio najulubieńsza baza pod cienie, ma delikatny cielisty kolor, wyrównuje koloryt powieki i maksymalnie przedłuża trwałość makijażu oka, cienie siedzą na swoim miejscu cały dzień :D do tego ich kolor jest świetnie podbity :)
Alverde Mineral Makeup, używając go ciągle się zastanawiam dlaczego wcześniej nie skusiłam się na jego zakup. Ma cudowny zapach, ma dość gęstą konsystencję ale świetnie się rozprowadza, dość dobrze kryje, ładnie wyrównuje kolor skóry, matowi, nie zapycha i nie włazi w pory. Jestem nim oczarowana, do tego kolorystka jest bardzo na +, a kolor który mam jest naturalny, nie wpada ani w róż ani w żółć. Cudnie się stapia ze skórą <3
Dwa błyszczyki matowe z Essence, a właściwie pomadki :P mam dużą fazę na czerwone usta a więc naprzemiennie używam dwóch pomadek, jedna pochodzi z kolekcji Guerilla Gardening a druga ze stałej kolekcji, świetnie się trzymają bez zbędnych poprawek w ciągu dnia. Świetne kosmetyki za dosłowne grosze :D Polecam je :))

I to by było na tyle :D 
Znacie któryś z tych kosmetyków? :>

Zapraszam również do zakładki Wyprzedaż :) 

25 komentarzy:

  1. jak dużo pięknych cieni! Jestem pod wrażeniem ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale to jest tylko może 1/5 mojej kolekcji :)

      Usuń
  2. Też bazuję na takich cieniach. Do wszystkiego pasują, nie robią krzywdy. Świetne dla osób, które się spieszą. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, chociaż mój makijaż z tymi cieniami zawsze jest ciemny i wyrazisty ;D

      Usuń
  3. Ładna kolekcja cieni :) też lubię te pomadki z Essence, częściej jednak używam tej nude.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nudów nie lubię ;) a cienie to może 1/5, wsadziłam te co najbardziej lubię ;s

      Usuń
    2. Domyśliłam się :D bo taka tonacja bardziej neutralna.

      Usuń
  4. ale ta paleta ma sliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem zachwycona swoim limitkowym błyszczykiem z essence :) Mam tą drugą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozowy jest perfekcyjnym dupem pomadki mac z kolekcji archies girls :)

      Usuń
  6. Ależ masz tych cieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie skomponowana paletka

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie miałam nic z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wyniki byly juz dawno temu ;)

      Usuń
    2. Gdzie ? Szukam i nie widzę ...

      Usuń
    3. Ah już widzę... Ale dlaczego wyniki były 15 Maja ? Przecież sam konkurs miał trwać do 18 Maja, a ogłoszenie wyników miało być 21 ... ?

      Usuń
    4. Było wszystko wcześniej napisane dlaczego konkurs został skrócony :]

      Usuń
  10. Masz pięknie skompletowaną paletkę kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam Alverde Mineral Makeup, ale póki co czeka na swoją kolej ;) cieszę się, że jesteś zadowolona może i ja będę

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że sprawdziła się u Ciebie mascara z p2. Niestety ja ją dostałam tak zaschniętą, że użyłam tylko kilka razy i poleciała do kosza. Możesz o niej napisać coś więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paletka stonowana lubie brazy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kosmetyki, nic z nich nie miałam, ale ten tusz nono :D Będę go musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva