sobota, 15 czerwca 2013

Sleekowo :3

Sleek - firma która u jednych wzbudza zachwyt, innych odrzuca :D ja bardzo lubię tą firmę oraz to jak się rozwinęła odkąd ich paletki pojawiły się na rynku. Ostatnio więc jako sleekomaniaczka zamówiłam sobie kolejne dwie paletki:
Monaco - czaiłam się na nią dobre 1,5 roku jak nie lepiej, ale dopiero teraz zauważyłam że znika z witryn sklepowych, dlatego nie patrząc na nic wrzuciłam do koszyka, Respect - pozazdrościłam siostrze :D rozmyślałam między OSS a tą, ale jednak ostatecznie wybrałam Respect, jest cudowna :)




Ale żeby nie było nudno, Sleek wypuścił ostatnio paletki w czterema pomadkami w środku w ładnym, eleganckim opakowaniu. Są one dostępne w kilku wariantach kolorystycznych, ale nie będąc w 100% pewną innych kolorów wybrałam Siren, które wiem że będą mi pasowały bo ciepłe, pomarańczowe tony to jest to co lubię :D 


Swatche pomadek już wkrótce na blogu :D



16 komentarzy:

  1. Kolorki śliczne, ale ja jednak pozostanę przy nudziakach. Zapewne coś fajnego nam wyczarujesz z tych kolorków czekam w takim razie z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się pojawią posty z ich udziałem :D

      Usuń
    2. Super, to czekam z niecierpliwieniem :D

      Usuń
  2. Jejku jak ja ci zazdroszczę tej paletki.Piękne kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te paletki ze sleeka ja mam ochotę na oh so special:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ich wielką fanką :) na OSS też mam ochotę ale jakoś odwlekam strasznie jej kupno :(

      Usuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tym zestawie pomadek, ponoć ten jest własnie najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze chcę sobie za jakiś czas czerwienie kupić, bo z tych na dzień dzisiejszy jestem mega zadowolona :D

      Usuń
  5. ostatnio zakupiłam sobie Respect i jestem zachwycona <3 druga paletka z resztą także ma śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paletki! Chyba w końcu się na jakąś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Respect bardzo mi się podoba i w sumie zastanawiam się dlaczego jej jeszcze nie mam, ale teraz mam ban na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ban :P taka ładna jest i sobie ją odpuścić? :DD

      Usuń
  8. Świetne zakupy. Na razie z paletek cieni Sleeka się wyleczyłam, ale pomadki to coś nowego. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva