sobota, 22 czerwca 2013

Mój sposób na brwi :3

Hej :)
Dzisiaj post z typu tych bardziej praktycznych, zastanawiałam się pomiędzy kreską a brwiami ale zdecydowałam że na pierwszy rzut pójdą brwi bo kreska bez zrobionych brwi nie ma prawa bytu :P

Nie przedłużając wstępu, przechodzę więc do ogólnego przedstawienia moich brwi. Jako że naturalnie jestem mysią dość jasną blondynką moje brwi również taki kolor swój mają. Są one bardzo rzadkie, długie, naprawdę wyrwę jednego włoska więcej i nie mam połowy brwi, rosną wszędzie tam gdzie nie są mi potrzebne i ogólnie nie cierpię ich i czasem mam ochotę zgolić sobie je na łyso i rysować takie czarne krechy :D hehe. A na poważnie to tak, nie lubię swoich brwi i długo walczyłam o to żeby nadać im jakiś kształt, nigdy nie odważyłam się pójść do kosmetyczki żeby ona to za mnie zrobiła, więc mając tam kilkanaście lat sama złapałam za pęstę i boższ.. co ja sobie narobiłam :D aż żałuję że nie mam żadnego zdjęcia, no cóż :P Ale nie zwracając uwagi na porażki jeżeli chodzi o brwi, w końcu pewnego razu nawet w miarę udało mi się ukształtować je i tak zostało do dzisiaj.

Długi czas wypracowywałam sobie to w jaki sposób chcę malować tudzież wypełniać swoje brwi, najlepszym dla mnie sposobem jest cobmo: kredki oraz cienia. Co mi jest potrzebne?


Cień z Inglota 363, pędzelek mój ulubiony do tego zadania H85, zwykły pędzelek języczkowy o syntetycznym włosiu do korektora, kredka do brwi tutaj akurat Catrice w nr 030 oraz do zdefiniowania linii brwi użyłam dzisiaj bazy pod cienie z Essence.


Jak widzicie, moje brwi są straszne :D rzadkie, nijakie, jasne i na tle moich dość ciemnych włosów kompletnie nie widoczne. 


Pierwszym moim krokiem ku nadaniu moim brwiom kształtu, koloru i ogólnie tego żeby się pojawiły jest wyczesanie moich włosków spiralką, która jest z drugiej strony kredki Catrice. Następnie dobrze natemperowaną kredką rysuję obwódkę dookoła brwi, tak aby nadać sobie kształt oraz szkic, który będę za chwilkę uzupełniała.


Następnym krokiem, jest właściwie tylko wypełnienie pustej przestrzeni i dla kogoś kto nie lubi bardziej wyrysowanych brwi, może na tym etapie przeczesać włoski i gotowe ;) 


Dalej sięgam po pędzelek H85 oraz cień Inglot 363 i staram się owym cieniem rozczesać kredkę oraz dodatkowo przyciemnić moje brwi, nie przejmuję się tym że powyjeżdżałam poza linię brwi, ponieważ zaraz wszystko będzie wyczyszczone :)


I ostatnim już krokiem jest zdefiniowanie linii, można to zrobić kredką, cieniem, korektorem, w zależności tego co mam pod ręką, to po to sięgam. I zawsze wygląda tak samo, na pędzelek nabieram troszkę korektora i czyszczę dolną linię brwi, dodatkowo rozjaśniając tą przestrzeń. Oczywiście dodatkowo polecam jeszcze brwi utrwalić żelem coby się w ciągu dnia nic nie rozmazało oraz żeby włoski siedziały na swoim miejscu :) Mój żel niestety się zużył, więc krok pominęłam. 

I właściwie to już wszystko :) Wybaczcie za oświetlenie, ale jest okrutnie ciemno i deszczowo :/

A ja wy wypełniacie swoje brwi? A może na szczęście nie macie takiej potrzeby? :))






30 komentarzy:

  1. mi wystarczy mój ukochany hakura 85 a cień to już jak kleci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się tylko 363 lub 378, ewentualnie jak mam bardzo ciemne włosy to MAC Brun używam :)

      Usuń
  2. Po tym 'zabiegu' Twoje brwi wyglądają świetnie! Bardzo podoba mi się kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też jestem zadowolona z nich jak wyglądają po przeróbce :))

      Usuń
  3. Bardzo fajny efekt :) ja kredka, ostatnio wosk :) mam podobne brwi do Twoich naturalnych, tyle, że może trochę dłuższe ale też taki niewyraźny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woskiem? O, tego to jestem ciekawa :))

      Usuń
  4. Ja swoje tylko wypełniam tam gdzie widzę "prześwity". Nie wiele z nimi robię :)
    Twoje wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej zaoszczędzasz sporo czasu, hihi :D i dziękuję :))

      Usuń
  5. Świetny efekt, ja mam z natury ciemne i gęste brwi więc nic z nimi nie robię

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zrobiłaś ten post. Zawsze się zachwycam tym jak masz ładnie zrobione brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :D liczę na to że się przyda mini instruktaż, hehe :D

      Usuń
  7. liczyłam na taki post, muszę poćwiczyć ze swoimi )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno o tym myślałam ale ciągle co innego mi przychodziło do głowy :D dlatego więc kredka, cień, pędzel w ruch i do dzieła :D

      Usuń
  8. Ale piękne brwi, muszę popróbować z moimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) mam nadzieję że skorzystasz z małego stepiku :D

      Usuń
  9. Ooooo! Alez sie zdziwilam. Muslalam ze brwi ze zdjec sa "Twoje", a tu sie okazuje ze nie tylko ja musze oszukiwac i domalowywac sobie to czego mi brakuje! Hihihi. Swietny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty :D chciałabym żeby pewnego razu wszystko się to wtopiło w skórę i na drugi dzień obudziłabym się z takimi brwiami, haha :DDD

      Usuń
  10. Śliczny efekt osiągnęłaś! Ja mam z natury ciemne brwi i do niedawna nic z nimi nie robiłam, jednak ostatnio spróbowałam delikatnie wypełnić cieniem i jestem zachwycona efektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest ten sposób. Ja mam oczywiście swój do którego jestem bardzo przywiązana. Też używam do podkreślania brwi cień Inglota:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje brwi nie są takie złe bez malowania:P ja bym je trochę delikatniejsze zrobiła, ale jeżeli tak lubisz to ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle -.-' nie cierpię jasnych brwi i źle się czuję jak nie mam ich mocno zrobionych ;)

      Usuń
  13. ja nic ze swoimi nie robię, jakoś nie widzi mi się malowanie brwi bo i po co skoro wolę naturalny efekt :)
    ale twoje wyglądają bardzo ładnie bo faktycznie naturalne masz troszku biedne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kształt brwi! :) Chyba podłapię Twój sposób na malowanie, całość wygląda super :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne brwi, muszę wziąć z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy sposób :) Masz świetny kształt brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz przepiękny kształt brwi ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robi wrażenie :) ja mam gęste i ciemne brwi, ale koryguję lekko ich kształt za pomocą cieni z Au Naturel i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva