piątek, 21 czerwca 2013

Letni makijaż z użyciem paletki Sleek Monaco :)

Witajcie, dzisiaj czas na makijaż :D Makijaż wykonany paletką Sleek Monaco, jest to mega prosty i szybki do wykonania makijaż z użyciem zaledwie trzech cieni, więc zupełnie nic skomplikowanego nawet dla kogoś kto zaczyna zabawę z makijażem a szuka czegoś trochę bardziej kolorowego ;)

Twarz: Rimmel Wake Me Up, L'Oreal Fix Powder, Catrice Glamazona Blush "I got the flower!", MAC Mineralize Skinfinish Natural
Brwi: Kredka Catrice, Inglot 363
Oczy: Essence I<3Stage eyeshadow base, Essence Long Lasting Eye Pencil 16 Coolest Chic, Catrice Kohl "Don't be mean to Green!", Max Factor 090 Natural Glaze, cienie z paletki Sleek: Bamboo, Kiwi Zest oraz Lotus Flower, Max Factor Mascara Brightening Eyes
Usta: Sleek Desire Me






24 komentarze:

  1. Śliczny! Nawet nie wiedziałam, że fiolet i zieleń to takie fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to teraz już wiesz że świetnie się komponują :D

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Ładne kolory. Nie wiem czemu, ale mimo że czasem mam ochotę poszaleć, to jakoś zawsze kończę na klasyce na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szaleć, kiedy jak nie teraz, no powiedz :P

      Usuń
  3. piękny :) kolory cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to tak a'propo dzisiejszej rozmowy o Sleek'u? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D chyba tak :D tyle mam tych paletek mam nadzieję tylko że moje inglociaki nie będą czuły się zdradzone :D bo ostatnio do sleeków się przykleiłam :DD lofff <3

      Usuń
  5. O mamusiu ale swietne kolory w szczególnosci ta zieleń i ten ciemny fiolecik. Kompozycja jak najbardziej udana no i wykończenie WOW! szalejesz tymi kolorami i świetnie ci to wychodzi oby tak dalej :)

    DUŻE PS :D
    W związku z tym że długo mnie nie było bo aż cały tydzień - nie czytałam żadnych postów w tym twoich. :( Ubolewam nad tym faktem, ale postaram się to wszystko nadrobić. Mam nadzieję, iz mi to wybaczysz. :) Życzę miłej nocki - Cam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D ten ciemny fiolecik wyszedł, bo pod cień nałożyłam ciemniejszą fioletową kredkę żeby troszkę przyciemnić linię rzęs, ale tylko odrobinkę :))

      Nie szkodzi, dużo się nie udzielałam ostatnio :P więc wiele do nadrobienia nie masz :))

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D od razu miałam je w głowie jak zobaczyłam monaco :))

      Usuń
  7. przepięknie, lubię takie połączenia!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva