czwartek, 18 kwietnia 2013

!!Wiosenne kosmetyczne rozdanie z Anna Cosmetik!! - ZAKOŃCZONE

Witajcie! Jako że wiosna w końcu w pełni, dzięki uprzejmości internetowej drogerii z kosmetykami z Niemiec www.annacosmetik.pl organizuję wiosenne rozdanie ze wspaniałymi zestawami dla WAS! :)


Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jest lifewithtwofaces.blogspot.com
2. Sponsorem nagród jest AnnaCosmetik.pl
3. Zgłoszenia do rozdania można wysyłać od 18 kwietnia do 18 maja.
4. Wyniki zostaną ogłoszone zarówno na fanpejdżu sklepu AnnaCosmetik.pl, jak i na blogu lifewithtwofaces.blogspot.com dnia 21 maja bieżącego roku.
5. Osoby, które po zakończeniu rozdania przestaną obserwować bloga lifewithtwofaces.blogspot.com lub "znielubią" stronę AnnaCosmetik.pl na facebooku już nigdy nie będą mogły wziąć udziału w żadnym organizowanym na blogu konkursie i tym samym trafią na czarną listę, która będzie widniała w zakładce bloga.

Zasady:

*musisz być publicznym obserwatorem bloga Lifewithtwofaces.blogspot.com (osoby które się nie przystosują do tej zasady i będą anonimowymi obserwatorami, mimo zgłoszenia się do udziału w zabawie zostaną z niej WYKLUCZONE)
*możesz polubić stronę AnnaCosmetik na facebooku https://www.facebook.com/AnnaCosmetik i udostępnić informację o rozdaniu na swojej tablicy (jako wiadomość publiczna)
*możesz wstawić banner reklamujący konkurs na swojej stronie w miejscu widocznym (podlinkowany)
*możesz opublikować notkę na blogu o braniu udziału w rozdaniu
*w komentarzu pod tym postem napisz z czym kojarzy Ci się wiosna - najlepsze dwie odpowiedzi zostaną nagrodzone
*w odpowiedzi zaznaczyć, który zestaw chętnie byś przygarnęła :)
*spełnienie każdego warunku zwiększa Twoje szanse na zdobycie nagród

Wzór:

Wiosna kojarzy mi się z:
Obserwuję jako:
E-mail:
Lubię na FB: Tak/nie
Udostępniam na FB: Tak/nie
Banner/Notka na blogu: TAK (adres bloga)/ nie

NAGRODY:

Zestaw nr 1
Żel do ciała Balea Young o zapachu truskawkowo-malinowym, Bale Young krem do ciała o zapachu bezy cytrynowej, pomadka do ust Balea Young o smaku bezy, pomadka P2 Sheer Glam 050 Flashdance, balsam do ust zmieniający kolor P2 Lip Mood Balm oraz naklejki na paznokcie od Essence :)



Zestaw nr 2
Żel do ciała Balea Young o zapachu czekolady, balsam do ciała z serii Balea Young o zapachu czekolady, balsam do ust Balea o smaku czekoladowym, Pomadka P2 Sheer Glam 050 Flashdance, P2 Sand Style Nail Polish 30 Seductive oraz naklejki na paznokcie od Essence :)


*misie nie do wygrania :)
*wszystkie kosmetyki możecie oczywiście nabyć w AnnaCosmetik :)

BANNER:

No to jak? Zaczynamy? :)

61 komentarzy:

  1. Wiosna kojarzy mi się z nowym życiem. Całym światem budzącym się do życia. Ta pora roku również kojarzy mi się z kolorem zielonym, jak większościom ludzi.
    E meil: wera0609@tlen.pl
    Lubię na FB : Tak
    Udostępniam na FB : Tak
    Banner : Tak link : http://okruszek-nieba.blogspot.com/
    Przygarnęłabym zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna kojarzy mi się z: pięknymi kwiatami,które rozkwitają, ze światem budzącym się z zimowego snu, z zapachem świeżo skoszonej trawy i pieczonej na grillu kiełbaski.
    Obserwuję jako: Nail-Art Addict
    E-mail: sylwiusia1990@o2.pl
    Lubię na FB: Tak jako Sylwia Z.
    Udostępniam na FB: Tak (https://www.facebook.com/sylwia.a.zawisza/posts/10200770695981469)
    Banner na blogu: TAK (http://nail-artaddict.blogspot.com/)
    Nagroda nr 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna kojarzy mi się z: zapachem kwitnącego bzu, który uwielbiam! :)
    Obserwuję jako: Julita
    E-mail: 19julita91@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner na blogu: TAK http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/

    Dziękuje ślicznie za zaproszenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:paradoxa raz
    E-mail:iwonab53@gmail.com
    Lubię na FB: Tak Iwona B
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: TAK paradoxaraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna kojarzy mi się z: kolorowymi kolorami, czy to w ubiorze, czy na dworze. Świat jest taki rozpromieniony. Ludzie są przebudzeni i nabierają ochoty do życia. ;)
    Obserwuję jako: Natalia Lily
    E-mail: natalialip91@gmail.com
    Lubię na FB: TAK
    Udostępniam na FB: TAK
    Banner na blogu: TAK (http://natalia-lily.blogspot.com/2013/04/wibo-extreme-nails-candy-pastel-trend.html)
    Przygarnęłabym: zestaw Nr 1
    Dziękuję bardzo za zaproszenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna kojarzy mi się ze radością, wolnością i szczęśliwym życiem
    Obserwuję jako: Marthe Tischendorf
    e-mail: rozowyswiatmarthe@gmail.com
    Lubię na FB: TAK (Różowy świat Marthe)
    Udostępniam na FB: TAK
    Baner: http://www.rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    Była bym szczęśliwa gdybym wygrała zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna kojarzy mi się z: dobrym nastrojem i chęcią do życia
    Obserwuję jako: Milena M
    E-mail: millena90m@gmail.com
    Lubię na FB: Tak jako Milena Mn
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: TAK i baner i notka http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosna kojarzy mi się z faktem, że na świecie pojawia się coooooraz więcej kotków, które uwielbiam nad życie!
    Obserwuję jako: zaplatane siostry
    E-mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna kojarzy mi się z: ślicznymi kwitnącymi kwiatami, śpiewem ptaków
    Obserwuję jako: jenna inna
    E-mail: Zosia155@buziaczek.pl
    Lubię na FB: Tak jako Zofia W...
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Obserwuję jako: Julia Małgorzata Sternik
    E-mail: emwww@wp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: Nie
    Banner/Notka na blogu: tak. banerek: maugorzatka.blogspot.com
    wiosna kojarzy mi się z muskaniem twarzy przez poranne promienie słońca, oraz bieganie boso po rannej rosie, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna kojarzy mi się z: pierwszymi ciepłymi promykami słońca, które przypiekają delikatnie nosek i powodują wychodzenie piegów :) Radosne kolory pojawiają się na ulicy, barwne bluzki, które delikatnie zaczynają odsłaniać białe ramiona.
    Wszystko z szarości zaczyna przechodzić w ciepłe kolory - cały świat przebudza się z zimowego snu.
    Wiosna kojarzy mi się również z zielonymi polanami, które kołyszą się w ciepłym wietrze i na niej leży długowłosa dziewczyna w kapeluszu, która czyta książkę i nuci pod nosem wesołe piosenki.
    Wiosna kojarzy mi się także z pachnącym deszczem. Tylko o tej porze roku deszcz ma taki przyjemny zapach i chętnie wtedy wychodzę na spacer, albo chociaż na ganek.
    Uwielbiam wiosnę, to najlepsza pora roku. Wszystko smutne przeradza się w wesołe. To przede wszystkim kojarzy się z nadzieją. Pozdrawiam :)
    Obserwuję jako: Gosia Kowalska
    E-mail: herrbata@tlen.pl
    Lubię na FB: Tak - jako Gosia Kowalska i Porady Herrbaty
    Udostępniam na FB: Tak - jako Porady Herrbaty i Jesteś Zbyt Piekna Żeby Żyć Na Tym Świecie (20tyś lajkerów!!!)
    Banner/Notka na blogu: TAK www.poradyherrbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam jeszcze dodać, że brązowy zestaw jest lepszy ;)

      Usuń
  13. Wiosna, zwłaszcza ta słoneczna i ciepła, jest dla mnie oznaką nowego etapu :) Nie tylko budzenia się roślin do życia. Wtedy zaczynam oddychać pełną piersią, problemy stają się jakby mniejsze... Uwielbiam wiosnę za te wydłużające się dni, śmiało muskające policzki promienie, za to, że potrafi we mnie rozbudzić entuzjazm oraz mnóstwo siły.
    Obserwuję jako: Zaczarowana
    E-mail: makataka123@wp.pl
    FB: nie posiadam :(
    Blog: nie posiadam :(
    Podoba mi się zestaw numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Marta Adrianna / rogaczki-kosmetyczne
    E-mail: rogaczki.kosmetyczne@gmail.com
    Lubię na FB: Tak - jako Rogaczki Kosmetyczne
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: TAK, w pasku bocznym http://rogaczki-kosmetyczne.blogspot.com/
    wybieram zestaw nr 1

    odpowiedź: Wiosna to dla mnie najlepszy czas w roku! Stęskniona za słońcem chętnie wychodzę na świeże powietrze. Ciężkie kurtki i kozaki chowam głęboko do szafy, zastępując je kolorowymi trampkami i lekkimi sweterkami. Zmiany wprowadzam również do kuchni - kolorowe sałatki, dużo jarzyn i lekkie zupy - mniam! Takie zmiany wychodzą nam na zdrowie i dodają energii. I jak tu nie kochać wiosny? Tym bardziej, że 14 maja świętuję swoje urodziny bukietami polnych kwiatów :)

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna kojarzy mi się z: Budzącymi mnie promieniami słońca zaglądającego przez okno, śpiewem ptaków, piękną rozkwitającą zielenią dookoła, uczuciem mrowienia pod skórą kiedy słonce muska moją twarz powodując powstawanie "uroczych" piegów na mojej twarzy;) z uśmiechem innych ludzi, z pastelowymi paznokciami, z długimi spacerami po lesie, zapachem betonu po pierwszym ciepłym deszczu, dłuugim dniem, ciepłymi wieczorami przytuleniem do ukochanej osoby..
    Obserwuję jako: Idalia Nowakowska
    E-mail: allfaithislost5@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna kojarzy mi się z : fiołkami. Niby to takie małe, niepozorne kwiatki a potrafią uprzyjemnić spacer. Teraz czuć je wszędzie :-)
    Obserwuję jako: Monika
    E-mail: monika_cubalibre@hotmail.com
    Lubię na FB: Tak https://www.facebook.com/teresa.stepien.125
    Udostępniam na FB: Tak https://www.facebook.com/teresa.stepien.125?ref=tn_tnmn#!/photo.php?fbid=448005701952518&set=a.441598095926612.1073741828.441590822594006&type=1&theater
    Banner/Notka na blogu: TAK http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    Przygarnęłabym zestaw nr 2 . Czekoladowy :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Magdalena R.
    E-mail:katherin89@wp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: Nie
    Banner/Notka na blogu: TAK (http://kosmetyczny-galimatias.blogspot.com/)
    Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim z dwoma rzeczami. Grillowaniem, którego jestem wielką fanką bo uwielbiam wymyślać nowe sałatki, sosy, marynaty i spędzać czas na świeżym powietrzu w gronie znajomych. Drugą rzeczą są... szparagi. Całą jesień i zimę z utęsknieniem czekam na nadejście wiosny nie tylko z powodu słońca, ciepła i zieleni ale też właśnie dlatego, że pojawi się moje ukochane warzywo, z którym mogę w kuchni wyczyniać cuda. W związku z tym, że pierwszy grill i pierwsze szparagi mam tej wiosny za sobą oficjalnie uważam sezon wiosenny za otwarty.
    Jako wielka fanką owocowych zapachów najchętniej przygarnęłabym zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Testerka
    E-mail: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com
    Lubię na FB: Tak: Mój kosmetyczny punkt widzenia
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: TAK - Baner: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    Odpowiedź: Wiosna jest najpiękniejszą porą roku. Byłabym szczęśliwa żeby trwała wiecznie i bez przerwy. Kojarzy mi się ze szczęściem, z beztroskimi spacerami pośród pachnących kwiatów i drzew. Z radosnymi, rozbieganymi dziećmi w parku, w nastolatkami nieśmiało trzymającymi się za ręce jednocześnie będąc nieco zdenerwowanymi swoimi pierwszymi randkami. Z rodzinami spędzającymi swój szczęśliwy czas razem, ale także z ludźmi starszymi - na przykład z moimi dziadkami, którzy spacerują po działce trzymając się za ręce tak jak wtedy, gdy mieli po 20 lat. Wiosna kojarzy mi się z nadzieją. Z rodzącą się nadzieją na szczęście, dająca wiarę, że wszystko jest w życiu osiągalne i że każde marzenia można spełnić :)

    Zestaw nr 1 podbił moje serce, dlatego bardzo bym się z niego ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako:anioleq-ss
    E-mail:anioleq-ss@wp.pl
    Lubię na FB:Emilia Woźniewska
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: nie
    Odpowiedz: Wiosna kojarzy mi się z zapachem skoszonej trawy , kwitnącym bzem i zapachem letniej bryzy mojego prania schnącego na podwórku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    E-mail:kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: nie
    Banner: TAK http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/

    Odpowiedź: Wiosna kojarzy mi się z wielkimi zmianami w naszej codzienności oraz przyrodzie. Dzięki pięknej pogodzie, ciepłym promieniom słońca nasze humory po zimowym okresie poprawiają się, zrzucamy grube ciuszki oraz zaczynamy zdrowszy tryb życia, aby przygotować się na nadchodzące lato. Czerpiemy z pogody ile się da. Grillujemy w gronie najbliższych oraz znajomych, robimy pikniki na zielonej łące, chodzimy na długie spacery czy też leniuchujemy w hamakach z dobrą książką czując delikatne muskanie wiatru na naszych twarzach.
    Rośliny budzą się do życia., widać pierwsze pączki oraz czuć pięknie pachnące bzy. Zwierzęta budzą się z zimowego snu, pojawiają się bociany z maluchami a ptaki zaczynają pięknie śpiewać.

    Zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: styllaa
    E-mail: styllaa89@o2.pl
    Lubię na FB: Tak (https://www.facebook.com/mojakosmetyczkablog)
    Udostępniam na FB: nie
    Banner: TAK styllaa.blogspot.com
    Wiosna kojarzy mi się ze słonkiem, pierwszymi pąkami kwiatów, spacerami. Uwielbiam wiosnę za majówkę, za grillowanie i za to że po niej będzie lato :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: bezczegoś
    E-mail: bezczegos@wp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: nie
    Banner na blogu: TAK http://i-am-diamonds.blogspot.com/
    Zestaw 1
    Wiosna kojarzy mi się z uśmiechem! Wszystko budzi się do życia, zakochani wychodzą na ulicę, kwitną kwiaty. :D Można wyjść na dwór i zrobić sobie ładne zdjęcia, a naszego wyglądu nie psuje niekorzystna pogoda. Nic tylko żyć, marzyć i kochać. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Shonali
    E-mail: miss-shonali@o2.pl
    Lubię na FB: Tak - Miss Shonali
    Udostępniam na FB: Tak (http://www.facebook.com/pages/Miss-Shonali/263960896979254)
    Banner na blogu: TAK www.miss-shonali.blogspot.com
    Najchętniej przygarnęłabym zestaw nr 1, uwielbiam słodkie :)
    Co kojarzy mi się z wiosną? Przede wszystkim ten specyficzny, przyjemny świeży wiosenny zapach :) Od razu motywuje to człowieka do działania. A poza tym - mój motocykl, na który mogę w końcu wsiąść po długiej zimie i poczuć wiatr we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Nepenthes
    E-mail: ankasz26@wp.pl
    Lubię na FB: Tak, jako Anka Sz
    Udostępniam na FB: Nie
    Banner/Notka na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna kojarzy mi się z: heh wiosna kojarzy mi się z zielenią budzeniem się do życia, z energią i aktywnością fizyczną żeby zgubić kilogramy po zimie, ale przede wszystkim kojarzy mi się nie za dobrze, bo z alergią, tak jestem alergiczką i każde wyjście na zewnątrz wiąże się z katarem siennym i łzawieniem oczu,chyba będę wyjątkiem, ale wiosna to najmniej lubiana pora roku przeze mnie, dlatego chętnie przygarnęłabym drugi zestaw na pocieszenie:)
    Obserwuję jako: science maybe
    E-mail: idealniedoskonalosci@wp.pl
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK http://sciencemaybe.blogspot.com/2013/04/konkursy3.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    E-mail: ewa_sn@o2.pl
    Lubię na FB: Nie
    Udostępniam na FB: Nie
    Banner/Notka na blogu: Nie
    Zestaw numer 2

    Wiosna kojarzy mi się z matematyką :D Tak, dobrze czytacie. Moja klasa od matmy jest tak ustawiona, że porą wiosenną zawsze świeci nam słońce w oczy. Totalnie nie da się wtedy skupić, a sytuację 'pogarsza' fakt, że tuz przy mojej szkole mamy fabrykę cukierków krówek :) A, że we wiosnę czasem słońce przygrzewa to i okna się otwiera, a wtedy ... no istna masakra. Słońce świeci ci w oczy, pod nosem ciągnie się zapach karmelu ... I weź się człowieku skup na wyznaczaniu współrzędnych paraboli funkcji kwadratowej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    E-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Lubię na FB: tak
    Udostępniam na FB: tak https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/591876004186080
    Banner/Notka na blogu: Nie
    Zestaw numer 2 (choć 1 też mi się podoba) :)

    wiosna kojarzy mi się z kwitnącymi kwiatami i drzewami, dniami pełnymi słońca i kolorów, ze śpiewającymi od samego rana już ptakami za oknem oraz z możliwością założenia w końcu krótkiej spódniczki bez obawy o swój pęcherz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna kojarzy mi się z: "Rozkwitem" kolorów. Po przydługiej zimie nareszcie robi się ciepło i słonecznie, co skłania ludzi (i rośliny ^^) do ubrania czegoś różnego od bieli, czerni i kolorów ziemi ;)
    Obserwuję jako: Tallia
    E-mail: ola182@interia.pl
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie
    Zestaw nr.2

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    E-mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com
    Lubię na FB: tak, jako Aleksandra Wr.
    Udostępniam na FB: tak https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/541974219174704
    Banner/Notka na blogu: Nie
    Zestaw numer: 2

    wiosna kojarzy mi się z kwitnącą forsycją i przyjemnym ciepełkiem, nie jest wtedy za zimno, ale i nie jest za gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Joanna_26
    E-mail: kabanos_25@onet.eu
    Lubię na FB: Tak - Joanna B.
    Udostępniam na FB: Tak - http://www.facebook.com/joannabialecka26/posts/515227578536473
    Banner/Notka na blogu: nie
    zestaw nr 1 :)

    Wiosna kojarzy mi się z pokarmem. Z pokarmem dla duszy. Wiosna karmi kolorami tęczy, leczy z depresji, pozwala korzystać z darów natury. Śpiew ptaków, przepiękne zielone i kwieciste krajobrazy, ogród zamieniający się w mały raj dla duszy, wycieczki leśne, pikniki, powietrze pełne miłości. To pożywienie dla duszy, na które czekam pół roku i które magazynuję by starczyło na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Lena
    E-mail:swiatleny@gmail.com
    Lubię na FB: Tak (jako Świat Leny)
    Udostępniam na FB: Tak (https://www.facebook.com/SwiatLeny)
    Banner/Notka na blogu: nie

    Wiosna kojarzy mi się z wolnością, radością i młodzieńczą miłością. Przywołuje na myśl także dzieciństwo, kiedy biegało się po trawie na bosaka, kiedy dni były naprawdę ciepłe i słoneczne, a czas spędzało się na zabawie, pleceniu wianków. To pora kiedy wszystko budzi się do życia i kwitnie radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje jako:beata
    E-mail:b.michalak@hotmail.it
    lubie na F.B: beata michalak
    Udostępniam na FB: Tak http://www.facebook.com/beata.michalak.10
    Banner/Notka na blogu: nie

    Odpowiedz:
    Dla mnie wiosna kojarzy się z nadejściem czegoś nowego, świeżego, a przede wszystkim pozytywnego myslenia.

    OdpowiedzUsuń

  33. Wiosna kojarzy mi się z pracą na działce, grabieniem liści i mega porządkami :) Ale także z wypadami rowerowymi z córcią , ze spacerami do lasu i z tym co uwielbiam zapachem kwitnących śliwek mirabelek które są u mojej babci :) i z pszczołami których się okropnie boję, ze śpiewem ptaków :)
    Obserwuję jako: nina22k
    E-mail: nina22k@wp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiosna ma na mnie dobroczynne działanie :)Cieszę się widząc za oknem wiosenne słońce,lubię ciepłego podmuchu wiosennego wiatru na twarzy. Widok budzącego się na nowo życia napełnia mnie optymizmem i przekonaniem,że zawsze mozna zacząć wszystko od nowa:)Kojarzy mi się z bocianami i z rozkwitającymi kwiatami i drzewkami .
    Wiosna kojarzy mi się z:
    Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    E-mail:kaja350@vp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako : patka017
    Fb : PAtrycja Ros / udostępniłam
    E-mail:patka017@onet.pl
    Banner/notka na blogu nie.
    Zestaw nr 1.

    Wiosna kojarzy mi się z rodziną , ogniskami. Ponieważ wiosna a szczególnie majówka to czas kiedy rodzina zjeżdża się w jedno miejsce i te parę dni spędzamy razem. Mamy do siebie daleko gdyż moi rodzice mieszkają w mieście rodzinnym, ja w innym studiuje ( widuję się z nimi ale rzadko) a siostra za granicą ( z siostrą widzę się 2 razy do roku z czego jest mi smutno bo byłyśmy bardzo zrzyte. Tak więc na myśl o wiosnie myślę o rodzince z którą śmiejemy się , opalamy , jemy kiełbaski i cieszymy się sobą tak aby wystarczyło nam do następnej wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako Izabella Panorama Twój blog obserwuję.
    Zestaw nr 1 poproszę.
    panoramaqueen@gmail.com
    FB: Izabella G.
    https://www.facebook.com/izabella.guc/posts/441983119226386
    Banner/notka na blogu: nie.

    Wiosna jest dla mnie ograniczeniem, a zarazem motywacją. Uwielbiam szaleństwa - szeroko pojęte wariacje dokonywane niekoniecznie i nie zawsze w murach klubów czy też domu mego. Lubię szaleć, robić głupsze rzeczy, a zima jest pod tym względem idealna - szybko kończący się dzień i panujący półmrok ułatwiają mi robienie niepoważnych rzeczy publicznie, ale bez publiczności - bo i ludzie na spacery nie chodzą, a w ciemności nikt mnie rozpoznać z łatwością nie potrafi. Lubię się wygłupiać, skakać, tarzać w śniegu, całować, wychodzić z domu nieumalowana, a zima mi to ułatwia, wiosna już nie - drastycznie mnie ogranicza, wszakże poważnej studentce nie wypada ani wychodzić z nieładem na głowie z domu, ani całować się ze swym mężczyzną publicznie, a co dopiero zachowywać się zupełnie niepoważnie.

    Wiosna to motywacja - motywacja do spalania tłuszczu, który zwykle kurtka/grubszy sweter zakrywa efektownie. Wiosną wolno mi wszystko bez jakiegokolwiek uczucia przymusu - z chęcią wskakuję na rower, biegam, zaprzyjaźniam się ze skakanką, z hula-hop, chętnie korzystam z zajęć fitness. Wiosna samą sobą nastraja mnie do życia, do ćwiczeń fizycznych.

    Dla mnie wiosna to nie tyle co urok budzącej się do życia przyrody - to czas samoistnej mobilizacji i przystopowania szaleństw.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiosna kojarzy mi się z:
    Przyrodą budzącą się do życia, z powietrzem czystym i pachnącym, z śpiewem ptaków, z fiołkami pięknie pachnącymi, z Wielkanocą, z (w końcu) jazdą na rowerze/rolkach, ze spacerami, z Majówką, z grillowaniem. Możnaby wymieniać i wymieniać :) Najważniejsze jest to, że wiosna w końcu przyszła do nas! Można teraz realizować wszelkie plany, których wykonanie utrudniał śnieg :) Można wreszcie pokazać nogi i piękne pazurki (czy to u nóg czy u rąk) światu! :) Czas na odważniejsze kolory w makijażu, ubiorze... Czego ludzie niestety zimą unikają i chowają się w tych wszechprzygnębiających szarościach :( Wiosna górą ;)
    Obserwuję jako: Rzenn
    E-mail: ma.rzen.ka@interia.pl
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK banner - http://rzenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiosna kojarzy mi się z : kwiatami, mleczami, zielenią, słońcem, piknikami, ogniska, grille, tymbarki, rowery, rolki, spacery, wycieczki, 21 marca, imprezy, mało czasu do wakacji, z mnóstwem muszek i komarów :D

    Obserwuję jako: pasja szarości
    E-mail: betheperfectxd@wp.pl
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK ( http://pasjaszarosci.blogspot.com/ )
    przygarnęłabym i ten i ten zestaw ") może pierwszy bardziej ale mi naprawde obojętnie bo to trudna decyzja ;0

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiosna kojarzy mi się z czasem, kiedy zaczynam w siebie inwestować. Niecierpliwie czekam na tę porę roku, bo najpierw zima, a teraz ta plucha - naprawdę mi się znudziła.. Lubię kiedy na dworze jest ciepło, budzi mnie śpiew ptaków. Ciepłe polary zamieniam na T- shirty. Ruszam swoje 4 litery z kanapy i spaceruję po świeżym powietrzu, wsłuchując się i obserwując matkę naturę (oczywiście w międzyczasie zrzucając kalorie). Wiosną chce mi się żyć, z chęcią nakładam delikatny make up, nie bojąc się, że odpadnie mi twarz jak w czasie zimy. Częściej golę nogi, bo cóż odsłanianie nóg w krótkich spodenkach czy spódniczkach jest w tej porze roku jak najbardziej wskazane. Mogę się również pochwalić moimi długimi włosami, które zapuszczałam całą zimę, a kaptur czy ciepła czapka maskowały wówczas szczelnie każdy centymetr. Czekam na powrót wiosny, bo póki co nie wiem czemu zastępstwo ma jesień...Wierzę, że wiosenka lada moment się opamięta i wpadnie tym razem na dłużej :D

    Obserwuję jako: alicjamagdalena
    E-mail: alkatraz007@o2.pl
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiosna kojarzy mi się z:
    W-iaterkiem, który lekko muska nasze twarze i dodaje ochłody przy dodatniej temperaturze:)
    I-ntensywnym wzięciem się za siebie, czyli zrzucaniem zbędnych kilogramów poprzez wszelkie aktywności ruchowe:)
    O-dliczaniem do lata i wakacji:)
    S-łoneczkiem, którego pierwsze promyki coraz częściej przedzierają się przez chmury i dodają nam zastrzyku energii po mroźnej zimie:)
    N-aturą powoli budzącą się do życia, czyli pączkami i listkami pojawiającymi się na drzewach, rosnącymi kwiatkami wśród trawy czy chociażby ze śpiewem ptaków:)
    A-rtystycznym nieładem na moich włosach, które zostały pozbawione czapki, a są podatne na wiosenny wiaterek:)

    Obserwuję jako: Neonowa
    E-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner: http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Tegoroczna wiosna kojarzy mi się z maturą :D Ale tak na ogół wiosna kojarzy mi się ze spacerami po ogrodach botanicznych i Starym Mieście, żółtymi tulipanami, grillowaniem, zimnym piwem w pełnym słońcu, sen jest dla słabych, wylegiwaniem się na słońcu z moim Rudym kociskiem, planowaniem na ostatnią chwilę wakacji.

    Obserwuję jako: love, Kate
    E-mail: loveekate@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK (http://l0vekate.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka: email - l0veekate@gmail.com

      Usuń
  42. Wiosna kojarzy mi się z: Najlepiej wszystkie moje skojarzenia oddaje wierszyk mojego autorstwa:
    Wiosno,
    Tyś porą radosną!
    Ty czasem lubisz robić zimne psikusy,
    Ale, gdy kwitniesz, jesteś nektarem dla duszy!
    Listki na drzewach, ptaszków ćwierkanie,
    Na zawsze w naszej pamięci zostanie!
    Twe szaty uszyte z traw zieleni,
    Może ktoś wiosną życie swe odmieni?
    Z nieba biją jasne promienie słońca,
    Miłość kwitnie wtedy gorąca!
    Moc wiosennych kwiatów w ogrodach i na łąkach,
    Wszyscy szukajmy szczęścia w ich pąkach!
    Wielobarwne makijaże i stroje,
    Czas wybrać się na wiosennych zakupów podboje!
    Wiosną każda Halinka, Anka, czy Hanka,
    Chce być piękna dla swojego chłopaka, męża, kochanka!
    Kobiety szaty na zwiewne zmieniają
    Swe liczne wdzięki odsłaniają!

    Obserwuję jako: sarinacosmetics
    E-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Lubię na FB: Tak jako Ewelina T.
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK http://sarinacosmetics.blogspot.com/ - banner
    Marzę o zestawie nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiosna kojarzy mi się z porządkami i nowymi celami i osiągnięciami.
    To taka namiastka nowości, radości i spokoju.
    To pora roku pełna energii, sprzyjająca dbaniu o siebie i nasze relacje z innymi

    Obserwuję jako: joanna biesiada
    e-mail: asiabiesiada@gmail.com
    lubię na fb: tak jako Aja B
    Udostępniam na FB: tak
    Notka na blogu: http://rarityikosmetyki.blogspot.com/2013/05/rozdaniowa-notka.html
    Zestaw drugi byłby idealny <3 czekoladowy zapach mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako:zla wampirzyca
    E-mail:agnesoslizlo@gmail.com
    Lubię na FB:nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner TAK (adres bloga http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    wiosna kojarzy mi sie z kwiatami i nadchodzącym latem
    przgarne zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiosna kojarzy mi się z: budzeniem do życia słońcem i ogólnie taką radością - wtedy aż świat jest lepszy i chce się żyć :)
    Obserwuję jako: zaczarowanaa
    E-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Najchętniej przygarnęłabym oba zestawy :D Ale jak muszę wybierać to 1, ale 2 też mi odpowiada także naprawdę obojętne mi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: alekandra
    E-mail: aleksandrap2629@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie
    Zestaw 1 - na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako:Orfemi
    E-mail: gosiaczek350@interia.eu
    Lubię na FB: Tak Małgorzata Sz.
    Udostępniam na FB: nie
    Banner na blogu: TAK http://orfemi.blogspot.com/
    Zestaw 2 :)

    Wiosna kojarzy mi się z pierwszymi słonecznymi dniami po długim czasie oczekiwania. Ze śpiewem ptaków, zapachem bzów i brzęczeniem owadów. Ale przede wszystkim wiosna dla mnie to wylegiwanie się z przyjaciółmi nad brzegiem rzeki, wieczorne śpiewy przy ognisku i szalone pomysły, które przychodzą nam do głowy, gdy jesteśmy odurzeni zapachem pierwszych wiosennych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiosna kojarzy mi się z: wielkim powrotem do życia. Wszystko kwitnie, słońce pięknie świeci a ptaki śpiewają radośnie. Na zewnątrz jest wtedy coraz więcej dzieci bawiących się na placach zabaw oraz młodzieży i starszych osób, który również rozkoszują się piękną pogodą. Wiele osób wyczekuje po zimie właśnie wiosny. Ale gdyby nie było zimo, nie docenialibyśmy właśnie tej pięknej pory roku jaką jest wiosna. P.S. Wiosna to moja ulubiona pora roku :D.

    Obserwuję jako: Strefa Niezależna
    E-mail: strefaniezalezna@gmail.com
    Lubię na FB: nie
    Udostępniam na FB: nie
    Banner: TAK http://strefaniezalezna.blogspot.com/
    Wybieram słodki zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiosna kojarzy mi się z:

    Gdy nadchodzi wiosna
    ma buzia staje się niezwykle radosna.
    Dlatego wiosennymi porankami
    najwięcej przyjemności sprawia mi spacerowanie parkowymi alejkami
    oraz zachwycanie się pięknymi nade mną obłokami.
    Wiosna to czas kiedy wszystko budzi się do życia
    i wiele zwierząt wychodzi ze swego ukrycia.
    Ptaszki wesoło nad głową ćwierkają
    i nadejście tej wspaniałej pory roku obwieszczają.
    Dni są coraz dłuższe i cieplejsze
    a drzewa coraz piękniejsze.
    Wszystko wokół się zieleni
    a my wraz z Ukochanym w siebie wtuleni
    spacerujemy i wszystko podziwiamy
    bo wiosnę bardzo uwielbiamy.
    Właśnie to wszystko kojarzy mi się z wiosną
    czyniąc mnie jeszcze bardziej radosną :)


    Obserwuję jako: anioleek89
    E-mail: anioleek89@gmail.com
    Lubię na FB: Tak Marta P.
    Udostępniam na FB: nie
    Banner: TAK http://anioleek89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiosna kojarzy mi się z: czymś co rozkwita, budzi się do życia. I nie chodzi tutaj tylko o piękne kwiaty na łąkach, czy zazieleniające się liście drzew. Wiosną czuję, że żyję. Nie wiem skąd, ale mam więcej energii do życia, chce mi się coś robić i wychodzi z domu do ludzi. Wiosna kojarzy mi się w kolorowymi barwami, które uprzyjemniają każdą chwilę życia. Myślę, że wiosna to idealny czas na zmiany, zmiany w serduchu, na przebaczenie i zakochanie. Wiosna kojarzy mi się z radością.
    Obserwuję jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl
    Lubię na FB: Tak, jako One more dress
    Udostępniam na FB: nie
    Banner/Notka na blogu: nie
    W razie wygranej wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiosna kojarzy mi się z: Wiosennymi porządkami :) Wiem, nie jestem oryginalna, ale kiedy zaczyna być coraz cieplej, to porzucam swojego wewnętrznego lenia na rzecz śpiącego przez resztę roku pracusia. Budzi się we mnie chęć porządkowania wszystkiego i zaczynam sprzątać. I chociaż zwykle nie lubię tego robić, to wiosną jest jakoś przyjemniej i po prostu SIĘ CHCE :)
    Obserwuję jako: Mojraa
    E-mail: moiandsaya@gmail.com
    Lubię na FB: Tak
    Udostępniam na FB: Tak
    Banner/Notka na blogu: Tak

    Zestaw numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do banneru na blogu: http://moiandsaya.blogspot.com/

      Usuń
  52. Wiosna kojarzy mi się z: moim małym synkiem. Zaczęliśmy z mężem starania o dzidziusia dokładnie w pierwszy dzień wiosny i udało się :) Jest to dla nas wyjątkowa data i będziemy ją wspominać z sentymentem.
    Obserwuję jako: madziakudla
    E-mail: madziakudla@o2.pl
    Lubię na FB: Tak, Magdalena Marcisz
    Udostępniam na FB: Tak, https://www.facebook.com/magdalena.marcisz.927
    Banner/Notka na blogu:nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva