sobota, 13 kwietnia 2013

Sobotnio z kameleonem.. na oku

W końcu się wzięłam za to co chciałam się wziąć i wytopiłam swoich kilka cieni Catrice do paletki, jakoś mam dziwną awersję do porozwalanych po wszystkich szufladkach pojedynczych cieni, a po za tym jak są wszystkie obok siebie o wiele szybciej potrafię coś zmalować niż szukać pół dnia konkretnego cienia :P

I tak jak w tytule, chociaż koszmarnie nie cierpię tego cienia a to tylko przez to że jego osypywanie się jest tak katastrofalne że generalnie mam ochotę go wyciepać przez okno, no cóż raczej tego nie zrobię więc staram się go używać i zużywać bo jego miejsce chcę zastąpić bardzo pigmentem z MACa Blue Brown. Ogólnie do cieni Catrice mam mieszane uczucia, ale wcale nie uważam że są one najgorsze jedynie praca z nimi to dla mnie udręka.

Twarz: Garnier BB Krem, MAC Studio FIX Powder + Foundation, korektor L'Oreal, P2 Bronzer
Oczy: Maybelline Tattoo On and on Bronze, Catrice cienie c'mon chameleon i oh it's toffeeful, Inglot 353, Tusz MAX Factor 2000 Kalorii, Catrice Kohl
Usta: P2 Lip Designer Velvet Matte Lipstick 030 stylish plateau






Makijaż należy do tych delikatniejszych i widać to wyraźnie na ostatnim zdjęciu, szkoda tylko że z kameleona tak strasznie ciężko wydobyć tą zieleń na zdjęciach, w rzeczywistości jest ona bardziej widoczna ale tylko i wyłącznie w słońcu. Także wiem że jak go wykończę, a wcale dużo mi go nie zostało nigdy ponownie go nie kupię. Wolę zainwestować w macowski pigment, który rzeczywiście pięknie wygląda na oczach.

15 komentarzy:

  1. Ale te paletki do smokey eyes z Catrice są akurat śliczne ;D
    http://www.annacosmetik.abc24.pl/default.asp?kat=-3&klucz=Catrice

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny makijaz :) często wykonuje podobny, ale nie dodawałam nigdy do tego czerwonej szminki:) musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, trzeba od razu cały makijaż inaczej wygląda :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny :) ale zdecydowanie lepiej wygląda z daleka niż na przybliżeniach, przynajmniej wg mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma prawa wyglądać ładnie na zbliżeniach bo zdjęcia robię ostatnio tylko telefonem :]

      Usuń
  4. A widzisz... nigdy nie traktowałam kameleona w ten sposób. Bardzo zjawiskowy look uzyskałaś. A jak go wykonałaś? Wewnętrzny kącik i połowa powieki to brązy, a zewnętrzny kącik to kameleon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie :D Zazwyczaj robiłam bazę z czarnej kredki i malowałam tym cieniem :D tutaj jako bazowy cień mam ten w kremie z maybelline on and on bronze, na niego na całą powiekę nałożyłam catrice oh it's toffeful i później zaczęłam cieniować zewnętrzny kącik kameleonem :D i nic więcej :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie , makijaż w 100% w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten kameleon na oku. przypomina mi niektóre mineralne cienie, które lubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva