sobota, 6 kwietnia 2013

Paletki Sleek Paraguaya & Ultra Matte V1

Hej!
Dawno nie pisałam, ale tak żyję i mam się całkiem dobrze, choć jutro wracam już do siebie (no tak w końcu trzeba się zabrać do czegoś bardziej pożytecznego :D) to zanim wyjadę z pl pokażę Wam mój mały nowy zajączkowy nabytek.

Zastanawiałam się jakiś czas temu nad paletkami Sleek, generalnie przytuliłabym wszystkie ale w końcu zdecydowałam się na dwie, które wiem że jeśli wiosna kiedyś nadejdzie będą idealne :D Wybrałam matte brights i limtowankę paraguayę! Na tę ostatnią udało mi się cudem natrafić w jednej z drogerii internetowych, która miała i tak ich ograniczoną ilość więc tym bardziej nie mogłam jej nie kupić. Ta paletka była bardzo popularna swego czasu i pamiętam że za każdym razem kiedy chciałam ją kupić była już wyprzedana, na cóż :P na szczęście jeden egzemplarz mam i ja więc apokalipsa zombie może sobie nastąpić :D

Chociaż już każda z Was wie jak paletki sleekowe wyglądają to niestety też dorzucę swoje trzy grosze :P haha.



Jestem nimi oczarowana, kolory jak to w przypadku sleeka są soczyste i mocno napigmentowane, ich trwałość u mnie na bazie Essence I<3Stage jest fenomenalna a samą teksturę cieni po prostu kocham. Co można zaliczyć do minusów to to, że się osypują więc mądrze jest zrobić sobie najpierw oczy później resztę twarzy.

Planuję jeszcze za jakiś czas kupić sobie OSS, ale jak na razie brązy i innych róży mam pod dostatkiem, ale kto wie co mnie napadnie za miesiąc czy dwa :D Chociaż ostatnio chodzą za mną paletki MUA, które są śmiesznie tanie a jakościowo takie same jak Sleekowe, hm..

Ps. Ostatnio uzależniłam się od ćwierkacza, więc jeżeli macie ochotę na follow me, to zapraszam :) Banner po lewej stronie :)

16 komentarzy:

  1. To może czas na jakiś makijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jak będzie czym robić zdjęcia :) Spinaczem nie zamierzam fotografować :D

      Usuń
  2. pierwsza ma śliczne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  3. Paraguaya swego czasu była moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić :D jest piękna :3

      Usuń
  4. też paraquia zamówiłam sobie wczoraj z tym że ją mam już pięć paletęk śleek. też marzą mi się te z firmy Mua ale nie wiem jak i gdzie mogłabym je nabyć. Jeżeli którąś z twoich czytelniczek lub TY wiedziała jak je kupić i gdzie to proszę o kontakt! 
 Testuję, recenzuję, polecam ♥
    blog | facebook | a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUA możesz zamówić z ich strony oficjalnej, oni wysyłają do każdego kraju w Europie i na świecie, więc nie ma problemu ze znalezieniem :)

      Usuń
  5. Mam kilka paletek Sleeka w tym paraquaye. W sumie lubię z niej tylko kilka cieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne obydwie ;)
    ja mam 7 Sleeków, uwielbiam je i na pewno więcej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam i nigdy nie miałam tych paletek. Obecnie posiadam jedną z Inglota i mi w zupełności wystarcza. Widzę zmianę w wyglądzie bloga... Bardzo ładnie, dziewczęco i słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wolę maty :) fajne są w niej kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne paletki! choruję na Sleeka, ale tych jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva