wtorek, 9 kwietnia 2013

Makijaż krok po kroku :)

Dzisiaj nowość na moim blogu, ponieważ tak jak w tytule będzie to makijaż krok po kroku, nie będzie to nic skomplikowanego ale zainspirowało mnie przepiękne zdjęcie modelki Barbary Palvin które podesłała mi moja siostra z pytaniem: "Edzia, jak zrobić taki makijaż? :("

Jako że moja siostra ogólnie rzadko maluje oczy, a nawet jak ja byłam w domu ciężko było mi ją namówić żebym mogła coś na niej zmalować postanowiłam więc stworzyć dla niej i nie tylko - mały stepik :) 

Zaczynamy, twarz już mam całkowicie przygotowaną, użyłam podkładu Kiko Medium Foundation w kolorze A2, MAC Studio Fix Powder+Foundation, kości policzkowe zaznaczyłam odrobiną jasnego bronzera P2 020 Hazelnut z kolekcji Babe's Beach, szczyty kości zaznaczyłam rozświetlaczem Catrice. Brwi zaznaczyłam kredką do brwi od P2, Inglotowskim cieniem 363 oraz utrwaliłam żelem do brwi z Catrice.

1. Całą powiekę pokryłam bazą Essence I<3Stage, następnie nałożyłam na nią cień w ciemniejszym odcieniu niż kolor mojej skóry cień z paletki Sleek Au Naturel Capuccino oraz rozświetliłam przestrzeń pod łukiem brwiowym oraz wewnętrznym kąciku cieniem Inglot 353 oraz Shroom MAC.



2. Następnie całe oko obrysowałam czarną kredką Kohl Catrice.


4. Górną powiekę która została zaznaczona wcześniej czarną kredką nałożyłam troszeczkę czarnego cienia z paletki Au Naturel Sleek i roztarłam razem z cieniem Capuccino aby uzyskać przydymiony efekt. To samo powtórzyłam na dolnej powiece.


4. Rzęsy wytuszowałam moim ulubionym tuszem Max Factor 2000 Kalorii.


6. Jako że modelka na zdjęciu ma dość naturalne usta, swoje obrysowałam i wypełniłam konturówką Catrice Lip Precision 030 Lost in the Rose Wood i nałożyłam na nie błyszczyk Essence Stay With Me 01 Me&My Icecream



Jest to prosty i piękny makijaż, łatwy do wykonania i jestem pewna że żadna z Was nie będzie miała problemu z jego wykonaniem :D 
Dajcie znać czy podobał się Wam mały stepik, jeżeli tak to na pewno w przyszłości będę robiła ich zdecydowanie więcej :) 

14 komentarzy:

  1. Lubię taki makijaż, lekko przydymione oko fantastycznie podkreśla kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj zrobiłam sobie bardzo podobny :) tylko dodałam jeszcze niebieski pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pyłkiem musi świetnie wyglądać :D

      Usuń
  3. jak to ładnie wygląda:) a i tak się założę że mi nie wyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ;] Sama często taki sobie robię ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najszybszy do wykonania więc się nie dziwię :D

      Usuń
  5. Stepik fantastyczny - krótki, konkretny i jasny:) Makijaż wyszedł bardzo fajnie. Lubię efekty takiego zadymionego oka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba i chyba zaraz wyprobuje na sobie. Ja mam dwie lewe rece do nakladania cieni wiec takie tutoriale sa bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva