piątek, 19 kwietnia 2013

Don't you mint? - makijaż :)

Ostatnio mam konkretnego fisia na punkcie miętowego koloru, odkąd tylko dopadłam cudowny cień z serii limitowanej Alverde mogłabym nosić miętę na powiekach dzień w dzień :D
Dlatego dzisiaj prosty makijaż z miętą i różem :)

Twarz: Maybelline EverFresh Makeup, L'oreal korektor, P2 Bronzing Powder
Oczy: MAC Shroom, Ingloty: 319, 362, Alverde Gebackener Lidshatten 10 Wiesentau, Max Factor Eye Brightening Volume Mascara, Essence żelowy eyeliner
Brwi: MAC Brun, Inglot 363
Usta: MAC Betty Bright's





A wy lubicie miętę na powiece? Jak Wam się podoba? :)





40 komentarzy:

  1. Przyjemne połączenie kolorów, rzeczywiście masz piękne rzęsy :) Moje po pomalowaniu sięgają brwi, ale stwierdziłam, że nie zaszkodzi ich wzmocnić tym bardziej, że po latach smarowania się tuszem, najzwyczajniej w świecie wyblakły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo będzie czekało mnie to samo, ale wiem że olejek rycynowy i heja :P

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Kolory nie gryzą się tylko współgrają :) Do tego perfekcyjne wykonanie. Nic dodać, nic ująć. Idealny makijaż :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, taki wiosenny i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak na złość pogoda się spaskudziła dzisiaj :D

      Usuń
  4. Fajny!
    Choć do mnie chyba by takie kolory nie pasowały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie :) Warto pobawić się kolorami :D

      Usuń
  5. jaka równiutka krecha! idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się oczy. ;) kreska i rzęsy są piękne, bardzo je podkreślają. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne połączenie kolorów. Sama uwielbiam mięte, we wszystkim. A do kresek mam słabość. Sama muszę spróbować takiego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam manię na miętę, przez jeden cień i ten wspaniały wygląd bloga jaki wykonała mi siostra :D Próbuj, nie jest trudny :))

      Usuń
    2. Jutro jadę do Płońska, to może jakieś malowidło wpadnie w moje łapska. A szablonik naprawdę śliczny. Twoja siostra ma talent.

      Usuń
    3. Udanych łowów zatem :) To fakt, dobrze że mam ją bo inaczej zginęłabym :P haha ;D

      Usuń
    4. Dziękuje bardzo. ;))

      Usuń
  8. bardzo ladny!!!! uwielbiam takie polaczenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny i genialna równiutka kreska! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkreśla twój kolor oczu :) bardzo fajny idealny na wiosnę, a na lato tym bardziej :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna uroda, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalna kreska, a mięta ładnie wygląda :) W ogóle nie mam takiego koloru u siebie a już rozglądam się za czymś takim z charakterkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. matko ale ty masz piękne dwa węgielki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż :)
    Ja lubię miętę, ale akurat na powiece do mnie nie bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo ładny makijaż :) Ostatnio często na moich powiekach gości mięta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki bardzo :) Może ją wypróbuję. :)

    Ładny makijaż.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super i jaka fenomenalna kreska <3

    To moja druga paletka, ale przy pierwszej też to zauważyłam. Służyła mi jednak naprawdę bardzo długo,że nawet nad tym nie ubolewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się bardzo kreski;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne połączenie :) przydałaby się taka miętka! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva