czwartek, 28 marca 2013

Zakupy kosmetyczne z ostatnich kilku tygodni :)

Dzisiaj post, zbiorowy o zakupach jakich dokonałam w ciągu kilku ostatnich tygodni :D Trochę tego mi się uzbierało, ponieważ wstąpiła we mnie mania testowania, a ponura pogoda sprawia że szukam pocieszenia w DM, a konkretnie w kosmetykach :)
O zakupach Kiko oraz  Balei nie będe pisała ponieważ można je znaleźć tutaj i tutaj . W poście skupię się na tym czego jeszcze nie pokazywałam :)

Zacznę od cieni do powiek :) 



Cienie Essence 3D, skusiłam się na dwa 08Vanilla Latte oraz 02 Purr-ple, co najfajniejsze w tych cieniach to to że można je stosować również na mokro :D Vanilla idealnie się nadaje jako rozświetlenie oka, na policzki. Purr-ple jak widać przeżył mały upadek i troszeczkę się pokruszył, ale jest piękny i kreski na mokro z tego ciemniejszego fioletu wychodzą pięknie! 




Jak zwykle musiałam się skusić na Maybelline i znowu się zawiodłam na ich teoretycznie nie do zdarcia cieniach, choć kolory są naprawdę piękne to ich trwałość - przynajmniej na moich oczach wynosi może z 4 godziny :D Zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdzają jako bazy pod cienie, solo odpadają. Dwa kolory w odcieniach Pink Gold oraz On and on Bronze.
Złoty wpadający w żółty cień do powiek w kremie z edycji limitowanej Essence Sun Kissed, przepiękny kolor, ma przyjemną konsystencję no i co tu dużo mówić, jest piękny :D 
Catrice Made to Stay 070 Mauvie Star, miałam już kiedyś ten cień jednak zaginął mi w akcji ale ponownie go kupiłam, jako solo na powiece średnio mi się podoba ale to jak podbija kolor fioletów - zabija! Uwielbiam go właśnie stosować jako taką bazę.



W ostatnim czasie moje serce podbiły błyszczyki :P Dlatego zamieszkały ze mną słynne Essence Stay With Me w kolorach Me&My Icecream oraz Candy Bar. 
P2 Couture Lip Polish+Satin w kolorze słodkiego różu o nazwie First Casting nie jest to typowy błyszczyk, ponieważ jego wykończenie nie jest ani matowe ani typowo błyszczykowe, jest ono satynowe! Bardzo fajnie wygląda na ustach i bardzo długo się na nich trzyma, jest to kosmetyk typu - nie do zdarcia :) 
P2 Lip Designer Velvet Matte Lipstick w kolorze Stylish Plateau, czyli matowa pomadka w kredce do ust, coś na styl chubby sticków, jak na razie miałam raz na ustach i nie mogę się wypowiedzieć więcej :P 
P2 Perfect Lips Mood Balm balsam do ust zmieniający kolor w zależności od humoru? Nieee, choć nazwa chwytliwa to na stronie P2 można wyczytać że jego kolor zależy od naturalnego koloru ust oraz ich pH! W moim przypadku jest to delikatny dziewczęcy różowy kolor, czyli bardzo mocno podbity naturalny kolor moich ust :) Balsam sam w sobie świetnie nawilża i pielęgnuje usta.

(od góry P2 Couture Lip Polish+Satin, Essence Me&My Icecream, Candy Bar oraz P2 Lip Designer)

Z limitki P2 Summer Attack, wybrałam sobie róż w dość delikatnym kolorze 010 Sunrise Glow, który może wydawać się słabo widoczny i ogólnie aż za delikatny, nic bardziej mylnego :) 




Oraz lakiery! P2 Volume Gloss


030 Sweet Darling, 060 Happy Bride i 080 Grande Dama - Pierwsze lakiery które trzymają się u mnie na bazie bity tydzień, dopiero po tygodniu zaczynają odpryskiwać, mają one bardzo fajny duży pędzelek i jedna warstwa wystarcza na pełne pokrycie płytki, ja zazwyczaj i tak daję dwie żeby kolor był mocno intensywny. Obecnie na paznokciach ciągle mam jeszcze Happy Bride - niemalże idealnie pasuje do mojej szminki Betty Bright z kolekcji Archie's Girls z MACa :D

26 komentarzy:

  1. Chyba koniec, koncem pojde po te lakiery z p2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten róż do policzków, chętnie zobaczę go na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro/pojutrze wrzucić jak się on prezentuje na twarzy wraz z pomadką w kredce :D

      Usuń
  3. podobają mi się cienie :)
    muszę wybrać się po pomadkę essence;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten fiolecik z p2 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny i w zasadzie na pazurkach wychodzi z niego lekka lawenda :D

      Usuń
  5. O Ty wstręciucho ale mi zrobiłaś ochotę na kosmetyki P2, już się nie mogę doczekać jak pojadę do Niemiec;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poka ten satynowy błyszczyk na ustach i środkowy cień z p2, bo ostatnio prawie go wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala, sporo tych dobroci :) Uwielbiam Essence i Maybelline. Żałuję, że skusiłam się dziś na tusz z Rimmela a nie z Maybelline;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że ostatnio tusze z Rimmela się popsuły jakościowo :/

      Usuń
  8. Ile kolorówki : O Podoba mi się P2 Couture Lip Polish+Satin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D ale to tylko zakupy z ostatnich tygodni :P moja mama będzie miała je zaraz po świętach w sklepie więc zapraszam :D

      Usuń
  9. Udane polowanie jak widzę :) Mnie bardzo kuszą colour tatoo ale słysze o nich skrajne opinie :D Będę musiała widocznie przetestować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaryzykowałam mimo tych skrajnych opinii i jak widać u mnie średnio się sprawdziło :/ ale to zależy chyba od powiek, moje są tłuste i no i jako tako je lubię :c

      Usuń
  10. muszę się wybrać po te cienie Essece :) Vanilla będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest to naprawdę świetny cień :D

      Usuń
  11. Cieni z Maybelline używam jako eyelinera ;) Chociaż ja mam chyba jakoś dobrą skórę, bo bez żadnych baz spokojnie wytrzymują cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się nie sprawdzają jako eyelinery, są za słabe ;) No i niestety mam tłuste powieki o czym wielokrotnie pisałam już na moim blogu ;]

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva