czwartek, 10 stycznia 2013

Estee Lauder Pure Color Lipstick Velvet in Black Cassis


Od dłuższego czasu mam fazy na ciemne usta, chętnie noszę czerwienie, ale ciągle w mojej kolekcji brakowało mi pomadki w kolorze burgundu. Niby mam parę takich, ale niestety bardzo ale to bardzo wybijają się z nich okropne różowe tony, których mam dosyć. Ostatnio robiąc zakupy w Inglocie znalazłam aż 3 idealne kolory, ale jak na złość nie było ich, a na zamówienie musiałabym czekać aż do przyszłego tygodnia, co niespecjalnie mnie ucieszyło bo w niedzielę wracam na zachodnią stronę mocy. 
Zaszłam za to do Sephory i z miłą panią szukałyśmy odpowiednika, którym to wymaziałam się po ręku w Inglocie, szukałyśmy po wszystkich markach i najbardziej zbliżonym kolorem okazał się Black Cassius firmy Estee Lauder.

Co dużo mówić :) Pomadka jest piękna o wykończeniu matowym co bardzo lubię bo dzięki temu pomadki są mega trwałe i godzinami trzymają się na ustach. Można pić, jeść, gadać do woli a pomadka dalej jest na swoim miejscu. Często jednak matowe wysuszały mnie i lubiły podkreślać brzydko suche skórki, przy tej nic takiego się nie dzieje :) 



Zdjęcia nie oddają całego jej piękna, trochę przekłamują kolor ale świetnie się w niej czuję i póki co to mój numer jeden do codziennego noszenia :) 

A wy lubicie takie mocne usta?

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam mocne akcenty na ustach i też z powodzeniem mogę tak się nosić na co dzień :) Twoja szminka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale piękny odcień! Do twarzy Ci w niej. Cuuuudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za blada twarz do takiego koloru pomadki,nie mniej piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bladość to najpiękniejsza rzecz na świecie :)

      Usuń
  4. Pasuje ci tak ciemny odcień, ja w ciemnych kolorach wyglądam jak wampir :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor. Też ostatnio mam fazę na ciemne usta i kiedy wszyscy mówią mi , ze wyglądam jak wampir, większego komplementu minie trzeba :D Pasuje Ci taki kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam się przejmować :D Najważniejsze to dobrze się czuć :)

      Usuń
  6. cudny kolor! miałam kiedyś podobny odcień (ale nie wiem skąd i pewnie z jakiegoś bazaru za 3zł) bałam się ją nosić patrz nawias, ale muszę przyznać że kolor wyglądał świetnie :)
    na co dzień jednak krępowałabym się nosić taki kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Nie ma się co krępować, mnie strasznie irytuje to że tak mało dziewczyn decyduje się na mocne kolory ;/ wszędzie tylko nude i nude i róże cieliste, ileż można :S chociaż i tak moja młodsza siostra wcześniej zaczęła nosić mocne kolory na ustach niż ja :D bo zawsze mi się wydawało że mam za małe na takie kolory :p

      Usuń
  7. Nie czepiajmy się bladości ;) a kolor szminki chyba nie dla mnie póki co jestem jeszcze na etapie błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przechodziłam przez błyszczyki, teraz osobiście to już nie mogę na nie patrzeć :p chociaż mam z cztery i używam je dość często :)

      Usuń
  8. U kogos lubie... ale ja sie w takich zle czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest! Polowalam na nia jakis czas temu, ale w pobliskim Debenhams'ie jej nie mieli to pokusilam sie na Toma Forda Bruised Plum. Kolor podobny, ale brakuje mi w niej tego matowego wykonczenia.
    Btw pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva