czwartek, 31 stycznia 2013

Co wpadło do koszyka, czyli styczniowe zakupy.



Balea - krem do skóry suchej z masłem shea i olejkiem aragnowym, chociaż mam jeszcze sporo kokosowego kremu ale zakupiłam to, ponieważ strasznie przypadła mi do gustu idea kremowania włosów :) Wierzcie lub nie, ale swoje włosy na długości od połowy aż po końcówki kremuję dzień w dzień, a największym tego plusem jest to że w końcu zaczynają być wspaniale miękkie! A to ogromna dla mnie zmiana.
Alverde - dwufazówka do demakijażu, bo mój ukochany Borjouis się kończy ;(
Catrice Prime&Fine - nowość z szafy Catrice, baza pod cienie którą obecnie ciągle testuję i mogę zdradzić że to jeden z najbardziej udanych ich kosmetyków ;)
Catrice błyszczyk również z nowości o nazwie Nude Tritious - myślałam że będzie dawał większy kolor na ustach, ale pozostawia je pięknie błyszczące i mieniące się w słońcu milionem drobinek :P
Catrice Kohl Kajal Don't Be Mean To Green! - przepiękna soczysta zieleń, jakiej brakowało mi wśród moich kredek :)
Maybelline Anti Age Effekt - czyli dość słynny i popularny korektor wśród blogerek, warty swojej ceny i naprawdę genialny!
Maybelline Dream Matte Mousse make-up - czyli musowo-piankowy podkład legenda :P o którym jest chyba z 50 stron opinii na wizażu, w końcu po tylu latach odkąd wyszedł trafił w moje łapki :D Niedługo moja własna opinia o nim :)
Catrice Kiss Kiss Hibiskiss - Wspaniała pomadka o cudownym soczystym kolorze, idzie po ustach jak masełko, dość trwała, no cóż :p lubię pomadki od catrice :D


17 komentarzy:

  1. muszę w końcu spróować korektora Maybeline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz możliwość jego zakupu to polecam :)

      Usuń
  2. Ten korektor zainteresował i mnie, słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, jakoś nie widziałam go w Rossmannnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kupić sobie kiedyś ten mus bo słyszałam , że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka jest śliczna *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Maybelline Anti Age jest i moim ulubieńce :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. Z chęcią bym wypróbowała ten korektor Maybelline. Dlaczego w Polsce nie jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  7. zainteresowałaś mnie tym korektorem Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie napisz coś o tej bazie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać nowości Catrice :) Te masełko od Balea musi być bardzo odżywcze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva