wtorek, 22 stycznia 2013

All in One BB Cream by Essence

W DM w ubiegłym tygodniu pojawiła się nowa limitka Essence a w niej przedsmaki nowości, które zostaną wprowadzone do stałej oferty już całkiem niedługo ;) Niespecjalnie mnie zachwyciła, ale coś mnie podkusiło żeby zbadać krem BB (te które są na moim blogu trochę dłużej wiedzą jaki mam stosunek do europejskich marek kremów BB :p Jedyny który mnie zachwycił to Garnier BB, ale nie o tym dzisiaj).
Wracając do Essence wzięłam pierwszy tester z numerkiem 01, niestety okazał się za pomarańczowy dla mnie, zrezygnowana jednak sięgnęłam po 02 który okazał się idealny! Ton w ton z moją skórą, idealnie się z nią zlał. Wzięłam więc pełne opakowanie i powędrowałam do kasy. Krem kosztuje 3,99€.

Krem zamknięty jest w plastikowej tubce o pojemności 30 ml i jest ważny 12 miesięcy od pierwszego otwarcia. Został wyprodukowany we Włoszech. Na opakowaniu możemy przeczytać że jego lekka formuła zapewnia zdrowy wygląd, delikatnie zakrywa niedoskonałości, wygładza, rozświetla oraz zawarty jest w nim kompleks nawilżający. Beztłuszczowy oraz bezzapachowy.



(Na dłoni może wydawać się troszkę ciemny, ale po roztarciu jest identyko jak moja nowa lepsza skóra :p)

Jak to się ma do rzeczywistości? 
Faktycznie krem wspaniale wyrównuje koloryt skóry, z mniejszymi paskudami na twarzy jest w stanie sobie poradzić, przy większych zalecam użycie korektora :p Trzyma się na twarzy bardzo długo (przy użyciu pudru fiksującego cały dzień), solo delikatnie rozświetla skórę, nawilżenia jako takiego jeszcze nie odczułam ale i tak używam zawsze kremu pod podkład więc nie płaczę :p Na pewno ogromnym plusem jest jego wysoki filtr bo 30SPF co dość ciężko znaleźć nawet w normalnych drogeryjnych podkładach. Myślę że na okres wiosenno - letni będzie jak znalazł. Póki co jest dla mnie za lekki, zwłaszcza przy tej pogodzie :/ Ale jest naprawdę bardzo fajnym produktem. Nie uczulił mnie, nie podrażnił ani nie przyczynił się do wysypu. Jedynie co mogę się przyczepić to zapach, jest niby bezzapachowy ale jednak pachnie tak jakoś dziwnie i dla mojego nosa jest to niezbyt przyjemna woń, na szczęście nie czuć tego po nałożeniu na twarz :) 

Tak bardzo sceptycznie do niego podchodziłam jak zobaczyłam zdjęcia promocyjne nowości, bo po co kolejne BB na rynku, skoro mamy ich przesyt z generalnie każdej strony. Uważam jednak że jest to kosmetyk warty wypróbowania i godny polecenia :D 

14 komentarzy:

  1. Ciekawe jak sprawdzi się BB od Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję, jak będzie u nas dostępny

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te drogeryjne bebiki coś nie przekonują... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobał pod względem spf 30 :) zresztą sama mam skrzywienie na punckie drogeryjnych, jeden zużyłam garniera teraz ten będę zużywała, ale następny jaki zakupię to będzie koreański oryginał :D ale jeszcze mam chrapkę na Ketty, zwłaszcza że znalazłam je po przyzwoitej cenie :)

      Usuń
  4. Ja do tych wszystkich drogeryjnych BB podchodzę z wielką rezerwą. Tego nie widziałam ani w Naturze ani w Supherpharmie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowość, praktycznie wszedł dopiero do sprzedaży ;x

      Usuń
    2. w Niemczech :P w PL nie wiem kiedy się pojawi.

      Usuń
  5. super są te kremy BB

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja byłabym już przerażona taką ciemnicą po rozsmarowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda tak, zresztą ciężko zrobić zdjęcia jak słońce wali prosto w okno i mam żółto w pokoju xD ale świetnie stapia się ze skórą i dalej jestem tak samo blada jak przed nałożeniem :]

      Usuń
  7. Podejrzewam, że producent zrezygnował z kompozycji zapachowej, a to, co wyczuwasz, to mieszanka zapachów poszczególnych składników. Niektóre masła mają swój charakterystyczny zapach, podobnie jest z innymi ingredientami;)

    Masz rację, że bardzo trudno znaleźć krem tonujący czy podkład z tak wysokim filtrem. W tej cenie ciężko będzie trafić na zwykły krem z filtrem spf 30. Ta cecha niewątpliwie czyni go atrakcyjnym i sprawia, że kosmetyk wyróżnia się na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe że to właśnie to wyczuwam :)
      Tak, nie ma za dużego wyboru jeżeli chodzi o spf, dlatego byłam w szoku widząc na opakowaniu aż 30 :) niewątpliwe mnie to chwyciło za serce i będę nadal z uporem maniaka uważała że krem jest warty swojej ceny i warto go kupić/wypróbować. Zwłaszcza że essence poszło w lepszą stronę i ich obecne kolory nie są przesiąknięte do przesady pomarańczą :)

      Usuń
  8. bardzo fajny, mam z Bielendy, ale jakos mi nie sluzy, moze sprobuje tego;)
    zapraszam na rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bielendy nie znam :) ale polecam ten :)

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva