wtorek, 20 listopada 2012

Wymiankowo z Szuszu :)

Wczoraj Szuszu dodała posta, dzisiaj ja :p jako że miałam chwilowe problemy z kartą pamięci, na szczęście mogę teraz dodawać zdjęcia na bieżąco robione :)

Przechodząc do zawartości wymianki, Szuszu wysłała mi kilka świetnych kosmetyków! Jestem mega zadowolona i gdyby nie to że światło dzisiaj kompletnie mi nie dopisuje wstawiłabym dzisiaj makijaż :(


I tak, paletka błękitów z szarością od Catrice Go Green Take Me! która już nie jest ogólnie dostępna, jedynie pewnie w niektórych Naturach można jeszcze wygrzebać :)
Lip Tint Bell który od pierwszego użycia bardzo przypadł mi do gustu, ale o nim chyba zrobię osobną notkę :)
Cienie MIYO nr 31 i 39 moje pierwsze z tej firmy i chyba nie ostatnie, są wspaniale napigmentowane a same kolory przepiękne :)
Cień sypki Kobo nr 509 Chestunut cudowny kolorek
Lakier również MIYO o nazwie Baby Blue - idealnie nazwany kolor, jak światło pozwoli złapać go fajnie na paznokciach to jeszcze dzisiaj wstawię bo jest piękny :D

Jeszcze były próbka kremu i maseczka, ale te już zużyłam :P ajj, zaczynam zazdrości dostępu zwłaszcza do MIYO :<
Pozdrawiam <3 :*

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają i są bardzo moje :D

      Usuń
  2. Jak niebiesko:) Bardzo mnie kusi lip tin z Bell za każdym razem jak przechodzę koło szafy to go macam, musze w końcu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że warto, ja popadłam w tym kosmetyku po uszy :))

      Usuń
  3. Mam lip tin z Bell ... jest naprawde świetny...akurat mam kolorek wpadający w pomarańcz...uwielbiam takie kolorki:) Świetne kosmetyki i czekam na zdjęcia makijażu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Szuszu wybrała róż, jest śliczny :) myślę że jutro/pojutrze wrzucę coś oby tylko pogoda się trochę poprawiła bo nie lubię w ponure dni pstrykać zdjęć :(

      Usuń
  4. ohhhh :* ciesze się że sie podoba ;) jak będziesz miała ochote na więcej MIYO to śmiało pisz:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała na coś ochotę z dojczów to też pisz :*
      podoba mi się wszystko <3

      Usuń
  5. Ale fajne są takie wymianki ;] Tyle radości przynoszą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :) Bardziej mnie to cieszy niż bym sama sobie jakiś kosmetyk kupiła :))

      Usuń
  6. Te cienie z MIYO są śliczne ♥ :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva