środa, 7 listopada 2012

**Ulubieńcy Października**



Balea Creme Ol Bodylotion - edycja limitowana, ale widziałam w DM że chyba dostawę mieli :P Wspaniale nawilżający balsam, szybko wchłaniający się i dosłownie czuję jak nawilża mocno moją skórę a do tego pozostawia obłędny zapach, który często czuję jeszcze rano po przebudzeniu się. Ah.

Balea Serum - wygładzające serum, w którym się zakochałam :3 nakładam je w lekko suche włosy, rozczesując po całej ich długości, a kiedy są już całkowicie suche błyszczą się intensywnie a do tego są gładkie bez brzydkich rozdwojonych końcówek. Produkt naprawdę wart polecenia!

Manhattan Wake Up Concelear - średnio kryjący, świetnie rozświetlający delikatny korektor, ma cudowną konsystencję i zapach przypominający mieszankę ziół, do tego po prawie miesiącu stosowania go mam wrażenie że nawilża skórę wokół oczu, polubiliśmy się w tym miesiącu na amen.

Rimmel Match Perfection - podkład który ogólnie jest już chyba wycofany i zastąpiony tym w słoiczku, wygrzebałam go jakiś czas temu i generalnie jest na całkowitym wykończeniu, bardzo lubię go, fajnie kryje nie tworząc maski, ładnie pachnie, przypudrowany trzyma się na buzi cały dzień. Ale mam już nowego zastępcę o którym napiszę w następnym poście o zakupach z PL :P

Inglot 363 - niezastąpiony do makijażu brwi.

P2 Charming Orange - może nie do końca orange, ale róż który wielbię ponad wszystkie inne jakie posiadam :3 odkąd go kupiłam, dzień w dzień maltretuję, kolor idealny dla mnie, wygląda niesamowicie naturalnie, sam w sobie jest bardzo delikatny, ciężko zrobić sobie nim krzywdę. Mój zdecydowany ulubieniec.

L'Oreal Permament Khaki - w ostatnim miesiącu niespecjalnie chciało mi się malować, a jako że zmieniłam kolor włosów na czerwień, powróciłam do swojego ulubionego koloru na oczach - czyli właśnie zielenie. Idealny na całą powiekę i można iść podbijać świat. Piękny kolor, długo trzymający się na powiece. Myślę że ogólnie z tej serii zaopatrzę się w jeszcze jakiś kolor. Cuuudowne są.

Catrice 060 Jennifer's Goldrush - no właśnie widać jaki leń ze mnie był :P mój ulubiony kolor z cieni w kremie które posiadam z tej firmy. Długo się trzyma, ma piękny kolor, coś pomiędzy złotem, zielenią a oliwką z mikro srebrnymi drobinami, które ładnie połyskują w tych jesiennych promieniach słońca :)

Balsam do ust z limitki Coolibri od Catrice, fajnie nawilża, zostawia usta w delikatnym kolorze różu, trochę zapach ma za mocno cynamonowy dla mnie, ale jestem w połowie i niedługo powiem już mu papa :c

13 komentarzy:

  1. piękne są te cienie w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) A jeszcze lepsza ich trwałość :D

      Usuń
  2. o! u mnie to serum do wlosów z Balei czeka na połeczce na swoja kolej, poki nie skoncze innych produktów tego typu. Teraz po tym co napisałas jeszcze bardziej nie moge sie go doczekac!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i Tobie spisze się tak dobrze jak mi :D

      Usuń
  3. Przez długi okres czasu ten podkład z Rimmela był w dwóch wersjach. W słoiczku to żel i ten^^ to normalny podkład. Polecam sprawdzić w drogeriach, wydaje mi się, że jest jeszcze dostępny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam w rossmanach i naturach będąc w PL, ale wszędzie tylko ten w słoiczku był, a ja strasznie nie lubię podkładów w słoikach :s ale wzięłam wake me up z rimmela i mogę śmiało powiedzieć że generalnie niczym się nie różni od tego co wykańczam, może jedynie bardziej rozświetla twarz :)

      Usuń
  4. Ale kusisz tymi kosmetykami z Balea :)
    A cień w kremie śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam wygląda jak szmineczka i to ładna szmineczka ;)
    No tak Balea- klasyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) i zostawia delikatny kolorek na ustach :D Nie wiem co zrobię jak mi się skończy :c

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten balsam do ust, od razu zwróciłam uwagę na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva