poniedziałek, 26 listopada 2012

Nie sprawdziło się #1 - Alverde Traube Avocado Repair Shampoo

Hej, w dzisiejszym poście opiszę Wam krótko jednego z najgorszych bubli wszech czasów, a mianowicie szampon Alverde z awokado. Słowem wstępu zacznę, że jest niewiele produktów które się u mnie nie sprawdzają bądź negatywnie wpływają na moją skórę. Niestety powoli zaczynam wpadać w sidło bubli i dzisiaj na ruszt idzie pierwszy z nich.

Jak wiadomo firma Alverde słynie z kosmetyków naturalnych, które również w takowy sposób mają pielęgnować naszą skórę, oczywiście wszystko na plus, niestety powoli przekonuję się że wszystko co naturalne nie jest koniecznie dobre dla mnie :(


I tak będąc w DM kiedy skończył mi się mój ulubiony szampon z Garniera (1,5 tygodnia temu), stanęłam przed półką z kosmetykami alverde i wybrałam szampon naprawiający włosy z awokado i winogronem, ponieważ serum z tej serii sprawdziło świetnie więc zaryzykowałam. Sam kosmetyk jest dość lejący o mętnym kolorze oraz zapachu toniku zmieszanego z wódkę z delikatną nutką awokado. Jak przystało na szampon naturalny słabo się pieni i nawet na moje, pół długie i niezbyt gęste włosy muszę zużyć go bardzo dużo aby porządnie umyć włosy. Po pierwszym myciu nic się nie działo, jedynie zauważyłam że włosy są bardziej przyklapnięte niż zazwyczaj potrafią być. Po drugim myciu niestety wystąpiło na mojej skórze głowy okropne i nie do zniesienia swędzenie, a same włosy wyglądały tak jakbym w ogóle ich nie myła.

Początkowo byłam przekonana że to wina domowej roboty maseczki, dlatego następnego dnia umyłam włosy po raz kolejny i sytuacja się powtórzyła. Przyklapnięte włosy, wyglądały jak nieumyte i to okropne swędzenie. Szczerze jestem laikiem jeżeli chodzi o składy kosmetyczne, więc nie jestem w stanie określić co tak negatywnie wpłynęło na skórę i same włosy, ale po ten szampon już więcej nie sięgnę. W tej chwili myję włosy szamponem dla dzieci z firmy Hipp i żadna reakcja alergiczna nie miała miejsca.

Nie skreślam jeszcze całkowicie Alverde jeżeli chodzi o szampony, bo zapewne za jakiś czas sięgnę po któryś, mam jednak nadzieję że to będzie naturalny ideał :)


Skład dla zainteresowanych:

Ingredients
Aqua, Coco-Glucoside, SodiumCoco-Sulfate, Glycerin, Xanthan Gum, DisodiumCocoylGlutamate, Inulin, IsoamylLaurate, SodiumCocoylGlutamate, GlycerylOleate, Betaine, CitricAcid, SodiumPCA, LevulinicAcid, ChondrusCrispus, Parfum*, p-AnisicAcid, SodiumLevulinate, HydrolyzedWheatProtein, PhyticAcid, Linalool*, Benzyl Alcohol*, Limonene*, Citronellol*, PerseaGratissima FruitExtract, VitisViniferaSeedExtract, HydrogenatedPalm GlyceridesCitrate, Tocopherol
* ingredients from certified organic agriculture
**natural essential oils
Bestandteile
Gereinigtes Wasser, Kokosglucosid, Natriumcocoylsulfat, pflanzliches Glycerin, Xanthan, Dinatriumcocoylglutamat, Polyfructose, Isoamyllaurat, Natriumcocoyl-glutamat, Glycerinmonooleat, Betain, Zitronensäure, Natriumpyroglutamat, Lävulin-säure, Carrageenanextrakt, Mischung ätherischer Öle*, Anissäure, Natrium-lävulinat, Hydrolysiertes Weizenprotein, Phytinsäure, Avocadoextrakt, Trauben-extrakt, Palmöl-Glycerin-Zitronensäureester, Vitamin E
* Rohstoffe aus kontrolliert biologischem Anbau
** aus natürlichen ätherischen Ölen

17 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam szampony z naturalnymi olejkami :)

    Znajdziesz coś u mnie za - Essence Sun Club allover shimmer for eye ? hairdryeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci dobrze, że masz DM i dostęp do Alverde i Balea:) ja nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie wypał, ale czasem tak niestety bywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie niepierwszy raz jeżeli chodzi o tą firmę i to z szamponami :D Szkoda, bo myślałam że jednak będzie typowo moją serią, ale no trudno :3

      Usuń
  4. Szkoda, że okazał się takim bublem. W grudniu może będę w DM i przynajmniej będę wiedziała co omijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo myślałam że w końcu trafię na coś swojego, ale niestety swędzenia nie dało się znieść :/

      Usuń
  5. ja słyszałam o nim dobre opinie... jak dla mnie WSZYSTKIE szampony się dobrze pienią, nieważne czy Garnier, czy Schwarzkopf, Babydream czy Facelle... jakoś moje włosy same tworzą z nich pianę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko te zwykłe z chemią się dobrze pienią, naturalne kompletnie nie chcą. A sama bym nie przypuszczała że mam aż tak wrażliwą skórę i podatną na reakcje alergiczne skórę głowy :s Zresztą nie tylko ten mi się nie sprawdził a Alverde :/

      Usuń
  6. Jakiś czas temu przeczytałam negatywną recenzję szamponu Alterra, a to chyba firmy pokrewne. Niestety przed przeczytaniem recenzji poszłam i kupiłam dokładnie ten sam, opisany jako bubel. NO zobaczymy, ja dopiero zacznę go używać i zobaczymy jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy pokrewna, raczej nie powiedziałabym. Są to osobne firmy kosmetyków naturalnych, tyle że jedna jest siecią DM a druga rossmanowską, ogólnie kosmetyki różnią się od siebie bo używałam alterry swego czasu.

      Usuń
  7. Polecam Ci diete białkową plus trening siłowy. Ja również gdy nie dietowałam się i na siłownie nie chodziłam to waga spadała mi coraz to niżej. Teraz buduje mięśnia, przez co nie wyglądam juz tak anorektycznie :) Niestety ale takiego umięśnienie jak ta kobitka ma w tym różowym staniku to nie osiągniemy, ponieważ to zasługa sterydów :) więc nic się nie bój, wiem po sobie aby mieć chociaż troche zarysowane mięśnia to trzeba dużo poświęcenia, ostrego treningu no i dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu :/ nie fajnie, że to bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdził :( Ale mimo to zazdroszczę Ci, że masz dostęp do Alverde - dla mnie są niestety nieosiągalne, a po blogach krąży tyle recenzji na ich temat ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znoszę szamponów, które się nie pienią. to problem przy długich włosach :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam z tej serii odżywkę. bez rewelacji a wydajność zerowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki nie miałam i cieszę się że nie kupowałam :d

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva