poniedziałek, 19 listopada 2012

Inglot - nowości w kuferku oraz rodzynek z Kobo :)

Będąc w PL ostatnim razem, nie mogłam nie wejść do Inglota, po prostu musiałam :p mam na liścię jeszcze sporo cieni które chcę zakupić, ale na razie wybrałam te które interesują mnie najbardziej. Zakupiłam 11 cieni, kasetkę oraz rozświetlacz w płynie na który miałam chętkę już jakiś czas.

Zacznę najpierw od prezentacji kasetki oraz jej zawartości. Ps. Nie umiem opisywać kolorów cieni tak jakbym chciała, bo niektórych kolorów zwyczajnie nie da się nazwać :P dlatego sobie to odpuszczę :)


 A poniżej swatche cieni :D

357 Matte

373 Matte

102 AMC Shine

397 Pearl

103 AMC Shine

135 AMC Shine

419 Pearl

402 Pearl

607 Pearl

605 Pearl

Kobo Golden Rose 205 <3


I rozświetlacz w płynie AMC Face and Body Illuminator w kolorze 63, czyli delikatny rozświetlający i nadający zdrowy koloryt skórze, róż :p



Przyznam, że rozświetlacza używałam już kilka razy i przed użyciem najlepiej jest jak się dobrze nim wstrząśnie, ponieważ czasem lubi się zbić i rozwarstwić z wodą co raczej jest na minus, druga sprawa że nie koniecznie nadaje się jako rozświetlacz na kości policzkowe - a przynajmniej nie podoba mi się ten efekt, już prędzej wolę go jako róż, który w tym przypadku bardzo naturalnie wygląda, mieszałam go także z podkładem i to też dobry sposób, ale u mnie nie najlepiej się spisuje ponieważ błysku i tak moja cera wytwarza go za dużo ;) Póki co nie mam zdania konkretnego o nim, dalej będę go męczyła :D A cienie, no jak to cienie Inglota, uwielbiam je <3

33 komentarze:

  1. Piekne kolorki! Marzy mi sie taka paletka z kilkoma cieniami i rozami z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożysz sobie w końcu na pewnoo :)

      Usuń
  2. wszystkie do mnie przemawiają, ja nie mam nic z Inglota jeśli chodzi o cienie..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się zaopatrzyć, bo naprawdę są świetne :)Zwłaszcza te z wykończeniem perłowym i amc shine :)

      Usuń
  3. Sliczne kolory:)
    najbardziej podobaja mi sie odicenie złota i miedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo :D Ostatnio coś sfazowałam na punkcie tych kolorów :)

      Usuń
  4. Golden Rose od Kobo jest piękny, ale mam podobny odcień w palecie Sleeka OSS. Dla mnie ciekawych odcieniem jest ten 103 AMC Shine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ładny, ale jak dla mnie nie nadaje się zbytnio na całą powiekę :(

      Usuń
  5. 102 i 103 podobają mi sie najbardziej ;) świetna jest ta paleta , ja szukałam jej ostatnio ale powiedzieli mi że mają tylko tą na 10 cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aktualnie trzy :p ale niedługo chyba będę miała dwie na zbycie to chętnie Ci odstąpię ;) Bo rzeczywiście na wyspach inglota rzadko są a i też nie zawsze w sklepach :/

      Usuń
  6. Piękna kolekcja szczególnie numerek 357 wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna mleczna ciepła czekolada :D Strasznie mi brakowało takiego koloru w zbiorach :)

      Usuń
    2. O tak, ten zdecydowanie najlepszy:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory cieni, bardzo w moim stylu i idealne na co dzień :) Rozświetlacz również ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolory tych cieni....

    OdpowiedzUsuń
  10. ile razy idę do inglota tyle razy wychodzę z niczym, bo wszystkie cienie mi się podobają i nie mogę się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam dokładnie to samo :D ale teraz jak mam okazję spisuję sobie konkretnie cienie jakie chcę wziąć, bez zbędnego marnowania czasu :D

      Usuń
  11. Co jak co, ale Inglot zachwyca kolorami bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) 10 lat temu jak byłam smarkata, ale miałam swoje trio cieni Inglota, nigdy bym nie pomyślała że ta marka w tak świetnym kierunku pójdzie :))

      Usuń
  12. Ach, 397 skradło moje serce - muszę mieć ten kolor :)
    Dziękuję Ci za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny! I warto go mieć :DD
      Naprawdę nie ma za co dziękować :))

      Usuń
  13. Świetne kolorki cieni! ja dopiero oswajam się z różem i rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten cień z Kobo. Również muszę zawitać do Inglota po cienie- 102 i 103 na pewno kupię :) prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie skomponowana paleta, też bym chciała taką, a słysząłas ze alternatywa dla Inglota staja sie pjedyńcze cienie Mariza? ja otrzymalam takie w ramach wspópracy i naprawde sa podobne i równie ciekawie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie skomponowana bo i tak już poprzekładałam swoje wszystkie cienie Inglota :D może za jakiś czas pokażę :) Wiem, już czytałam, ale powiem szczerze że jakoś specjalnie mnie nie powalają cienie marizy, może kiedyś jak będę miała okazję kupię sobie jakiś na próbę, ale jeżeli chodzi o wykończenia i kolory i samą jakość to zawsze będę wybierała Inglota :3

      Usuń
  16. Złoto-rdzawe kolory wpadły mi w oko. Ja to mam chętkę na 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory, brakuje mi w mojej 357 ;)

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 397 i 419 :) piękne cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva