niedziela, 14 października 2012

**Zakupy z ostatniego miesiąca**

Jeśli ogólnie określić to z ostatnich 3 tygodni :P Jak na razie planuję odwyk zakupowy, ponieważ niedługo będę w Pl i mam zamiar przejść się do Inglota (ahh jeszcze tylko ponad 2 tygodnie :D). Nie szalałam z niczym tym razem, kupiłam parę drobiazgów które mnie zaciekawiły.

Zaczynając od pielęgnacji wybrałam dwa balsamy od Balea w edycji limitowanej o mega przesłodkich zapachach, pachną naprawdę zachwycająco a co najważniejsze zapach z czasem nie robi się sztuczny/chemiczny. Aż mam ochotę się zjeść :3 Oraz serum pod oczy z kwasem hialuronowym również tejże firmy. Ot taki nawilżacz pod oczy.


Jeśli chodzi o twarz wybrałam Vichy Dermablend - ale o tym niebawem będzie recenzja więc się nie rozpisuję. Oraz dwa róże jeden z P2 o wspaniałym delikatnym brzoskwiniowym kolorze 060 Charming Orange, ah cudo i róż z limitki essence class of 2013 w kolorze 01 Alpha Better Gamma - słodki delikatny róż ożywiający cerę. Napaliłam się że rozświetlające wtłoczenie będzie aż do dna, niestety po kilku użyciach całkowicie się ściera.

U góry P2, niżej essence.

Jeśi chodzi o makijaż oka również wybrałam limitkę essence oraz dwie kredki w naprawdę ładnych kolorkach 01 want to be my freshman? (beż/szampański kolor) 02 school’s out forever (granatowa)



Na usta wybrałam pomadkę z nowości od P2 która w końcu w ubiegłym tygodniu dotarła do mojego DM. Jest to transparentna pomadka, która daje lekki kolor, mega nawilża usta i ładnie się błyszczy :) Oraz pomadkę od Catrice w kolorze Princess Peach.



I to tyle na dzisiaj :) 

28 komentarzy:

  1. super zakupy! szczególnie podobaja mi sie kredki z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są :) I nawet dość długo się trzymają na powiece :D

      Usuń
  2. Używalaś może tej jasnej kredki na linię wodną ? Jak się trzyma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na linię wodną nie używałam ponieważ jest do tego zdecydowanie za twarda :3

      Usuń
  3. właśnie szukam dla siebie różu, te które pokazałaś wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przyjrzeć :) Jak mieszkasz blisko granicy lub masz rodzinę to polecam przyjrzenie się P2 w DM :D albo czekanie na limitkę essence :)

      Usuń
  4. czekam na recenzję podkładu, bo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę Balei, aż mnie ściska ;)
    Princess Peach bardzo podoba mi się na opakowaniu, jednak na ustach wydaje mi się być dość ciemna i to mnie wzbrania przed zakupem... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, właśnie PP jest jaśniutka, ciemniejsza jest od niej Oh So Jucy, a już najbardziej zdecydowanie mój inglot 401 :) a jestem naprawdę bladziochem :)

      Usuń
  6. U mnie w szkole dziewczyny czasami malują tym vichy i jest na prawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny, ale jak dla mnie to trochę sknocili jego konsystencję bo kiedyś pod tym względem był lepszy ;c ale więcej o nim napiszę za jakiś czas ;D

      Usuń
  7. uwielbiam te produkty z olejkiem z Migdala :) i bodylotion jest najlepszy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz ich używam i po 2 tygodniach stosowania stwierdzam, że właśnie zwłaszcza ten z olejkiem migdałowym zdecydowanie podbił moje serducho :D

      Usuń
  8. Planowałam kupić Vichy dermablend, jednak trochę mnie wystraszono niektórymi opiniami :) Zazdroszczę dostępu do Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wahałam długo, ale tutaj w dojczach dorwałam go w małej aptece po naprawdę o wiele bardziej atrakcyjnej cenie niż w PL :p

      Usuń
  9. Kuszą mnie te balsamy z Balea. Chyba będę się musiała zadowolić naszym allegro, bo choć blisko mam, to nigdy nie dojadę do Berlina :D
    Piękny ten róż z P2! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na all sprzedają baleę, ale patrząc na ceny koszmarnie można przepłacić + pewnie jeszcze przesyłka do tego :/

      Usuń
  10. Ciekawi mnie jak sprawdzi się u ciebie ten fluid, ja bardzo chciałam go wypróbować ale nie ma dla mnie koloru.

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Bardzo prosze napisz jak sie sprawdza to serum z Balea, bo czaje sie na nie, czaje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jakoś najspecjalniejsze nie jest, mogę je śmiało porównać do polskich flosleków, tyle że flosleki zdecydowanie na dłużej zostawiają uczucie nawilżenia ;)

      Usuń
  12. Kurcze to szkoda, bo wlasnie szukam czegos co chociaz "stalo" koło kwasu hial. zeby zobaczyc jak moja skora na niego w ogole reaguje..
    Dzieki za szybka odpowiedz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nawilżacz bardzo mało go zawiera, zresztą czego się spodziewać po czymś co kosztuje zaledwie 3 euro :) Sama go wykończę jednak, bo zależy mi na nawilżeniu ale następnym razem sięgnę po LRP lub Vichy, bo mam upatrzone już kremy pod oczy :)

      Usuń
    2. Ale te upatrzone tez zawieraja hialuron? Ja teraz uzywam serum all about eyes z clinique w tej wersji rollona i jestem zadowolona ale kusi mnie wlasnie kwas.
      Popodgladam Cie ;)

      Usuń
    3. Jedynie ten z LRP Hydraphase, natomiast z Vichy roll on, zmniejszający opuchliznę i zasinienia nie ma. Mnie sam kwas generalnie na razie nie interesuje, ponieważ na to jeszcze mam kilka lat, jednak odkąd od 3 lat używam stale żelów/kremów pod oczy nawilżających jestem uzależniona od tego :P zwłaszcza że borykam się z dużymi workami pod oczami to tym bardziej działa to wszystko dla mnie na duży +.

      Usuń
  13. pomadki p2 uwielbiam- nowa seria również mnie nie zzwioda...mam blada brzoskwinię...kredki klass2013- u mnie sie nie sprawdziły a wręcz...nienawidze ich;)

    OdpowiedzUsuń
  14. body lotion <3 mam z tej serii żel i zapach jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Jeszcze chyba nigdy nie wąchałam ani nie smarowałam ciała takimi obłędnymi zapachami :D

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva