wtorek, 2 października 2012

**Kosmetyczni ulubieńcy września**

Jak dawno nic nie pisałam, tak dzisiaj dwa posty. Tym razem moi kosmetyczni ulubieńcy września.


Garnier BB Krem mój ulubieniec, wygrał i w tym miesiącu.
Garnier Roll-on przeciw cieniom pod oczami - świetny korektor, mimo swojej rzadkiej kosystencji fajnie kryje sińce pod oczami i nawilża skórę co jest bardzo na plus.
L'Oreal Studio Secret Powder - puder bez którego nie wyszłabym z domu :P matuje na długie godziny, jako że może jest całkiem biały nie bieli skóry. Świetnie utrwala makijaż.
Bronzer P2 What's Up? Beach Babe - w ubiegłym miesiącu nieco odsunęłam się od róży na rzecz bronzera którego wielbię, ma wspaniały kolor i trzyma się na buzi cały dzień. Naprawdę, jedyny chyba bronzer który tak lubię i go namiętnie wykorzystuję :D
Cień do powiek Yves Rocher 21 Brun Amande - odkopałam go po długiej przerwie i dopiero we wrześniu przypomniałam sobie dlaczego go kupiłam ;p wspaniały odcień miedzianego brązu w ciepłej tonacji, idealny na jesień. Cudowny.
Kiko 208 - cień bez którego mój makijaż oka nie miał sensu, bez złotego połysku w wewnętrznych kącikach czułam się goła :( 
MAC Shroom - pod łuk brwiowy, na całą powiekę, na kości policzkowe... jak dla mnie totalnie wspaniały cień, tak wspaniały że wgłębienie coraz bardziej widoczne :P
Eyeliner brokatowy z Kiko - dlaczego? W tym miesiącu polubiłam się z błyskiem na oku, ten eyeliner daje mi widoczny ale nienachalny błysk który jest pięknie widoczny w słońcu (zwłaszcza) i w sztucznym oświetleniu. Do minimalnego makijażu oka wpasował się świetnie, również w połączeniu z kolorową dolną powieką.
Kredki z The Body Shop Glowing Amethyst oraz Brilliant Blue - no właśnie one królowały jako kolor na dolnej powiece, w zależności od humoru raz niebieska raz fioletowa :)
Tusz Max Factor 2000 Calorie z wygiętą szczoteczką - cudownie podkręca i wydłuża rzęsy, nie osypuje się w ciągu dnia, intensywnie czarny. Zastanawiam się tylko, dlaczego dopiero kupiłam go ponad miesiąc temu...
Catrice Eyebrow Lifter z limitki hollywood - świetna uniwersalna kredka, szybko została moim ulubieńcem, na linii wodnej czy pod łuk brwiowy spisuje się wspaniale. Polecam na nią polować jak tylko limitka wejdzie do PL :P 
Pomadka Salsa Cubana Catrice - zdjęcie trochę przekłamane, bo pomadka ma piękny koralowy odcień, fajnie nawilża usta i zostawia ładny połysk
Pomadka Catrice RougeSatin 220 Midnight Red - chyba jakaś stara kolekcja jak i sama pomadka też już trochę ma :P Kolor ciemnego wina, Mega kryjąca, niewysuszająca ust. Mój hit ostatniego miesiąca. (a kupiłam ją z 1,5 roku temu, haha :p)

W tym miesiącu to tyle. Teraz październik a z nim kolejne nowości w kosmetyczce ;) Aaa i w następnym poście pokażę Wam jak malowałam się niemalże dzień w dzień :D

8 komentarzy:

  1. kredka z najnowszej limitki Catrice, muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bronzer p2 jest super cieszę sie, że go capnęłam jak miałam okazję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że też Ci się sprawdza, jak dla mnie bronzer bomba :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę dostępu do Catrice i Kiko! :) Kredki z TBS też mnie zaintrygowały. Mam nadzieje, że użyjesz ich w następnym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiko jest wspaniałe i ten salon ich i ahh oczopląs :D a kredki na pewno będą wykorzystane przy makijażu na którym pokażę jak malowałam się praktycznie cały miesiąc ;D

      Usuń
    2. A jaka to półka cenowa? Bo już sam wygląd cieni Kiko w opakowaniu sprawia, że pragnę zrobić sobie wycieczkę do Niemiec :D

      Usuń
    3. W sumie taka średnia cenowo półka. http://www.kikocosmetics.com/eshop/de/home Możesz popatrzeć jak mniej więcej ceny są :)

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva