czwartek, 4 października 2012

**Dzienniak w dwóch odsłonach**

Tak jak w tytule, coś co nosiłam praktycznie cały wrzesień, nie chciało mi się w nic bawić ani tym bardziej robić wymyślnych malunków bo nawet jakbym chciała je uwiecznić to musiałabym to zrobić swoim spinaczem (czyt. telefonem). Na szczęście mam nowy aparat i mogę Was zalewać swoimi wypocinami :D


I nie byłabym sobą gdybym nie podrasowała go oczywiście krechą :) 

 
Na zdjęciu niestety brzydko widać to jak eyeliner żelowy już zaczyna niedomagać :( Kurde tak lubię te essence ale po 2 miesiącach robi mi się z nich kamień. Masakra.

 

 I kosmetyki którymi się wymaziałam :)

28 komentarzy:

  1. świetna linia wodna, podoba mi się :) obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzęsy, mam pytanie jeżeli chodzi o dermablend. Jesteś z niego zadowolona ? bo kusi mnie a dużo osób jest przeciw i za ...i sama nie wiem co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz używam go od paru dni dopiero i jak na te kilka dni mam dość pozytywne o nim zdanie :) Ale recenzję o nim zrobię za tydzień - dwa bo wiem, zdania są skrajnie podzielone :) Sama się długo nad nim zastanawiałam :p

      Usuń
    2. jesli moge cos wtracic o Dermablend, jest ciezki, ale na ta pore roku dobry, bardzo mocno kryjacy i niestety, ale wszystkie jego odcienie maja zolty pigment w sobie co sprawilo, ze juz do niego nie wrocilam choc bardzo go lubilam. Bardzo mi sie podobaja Twoje makijaze oka czyli jak zwykle, nic nowego nie napisalam. Przepraszam, nastepnym razem wymysle ciekawszy komentarz, hihihi

      Usuń
    3. Ale wiesz co, kupiłam go i on już jest z nową formułą. Pamiętam jak dwa lata temu miałam kilka jego próbek i faktycznie był ciężki i dość tępy w swojej konsystencji. Ten natomiast jest lejący się bardziej ale tak samo kryjący co wcześniej :s

      Usuń
  3. Śliczny, fajne neutralne kolorki na dzień:)
    Kreska po prostu idealna!
    Zdradzisz co to za cień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Yves Rocher to numer 21 Brun Amande a we wewnętrznym kąciku Kiko 208 :)

      Usuń
  4. Piękny ;) Mamie też się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwie wersje bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie delikatnie a kreska wygląda perfekcyjnie ja nie widzę niedociągnięć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to to zawsze coś wypatrzę :D ale dziękuję :)

      Usuń
  7. śliczie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie mi się podoba! Prosty, ale piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. z kreską wygląda zdecydowanie lepiej, szkoda, że mi takie ładne nie wychodzą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dłuuugo, naprawdę długo ćwiczyłam żeby wychodziły mi ładne równe kreski :3

      Usuń
  10. Nono, rzęsy to Ty masz konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ale to w większości ten max factor zdziałał cuda, hehe :D

      Usuń
  11. kolor na linii wodnej świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny dekilates! Koci i kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki makijaż jak lubię, subtelny i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, delikatny makijaż, a kreska dodaje pazura ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva