środa, 19 września 2012

Zakupy Kiko oraz Catrice Hollywood's Fabulous 40ties

A więc dzisiaj zakupy, nie będę się rozpisywała tylko od razu przejdę do rzeczy.





Na pierwszy rzut Kiko Water Eyeshadow, zakochałam się w nich od razu, duży wybór kolorów mnie zahipnotyzował i po dłuższym zastanowieniu wybrałam na dzień dobry dwa odcienie (brąz 206 i złoto 208) po pierwszy testowaniach jestem nimi oczarowana, ich intensywność i długość utrzymywania się na powiece jest bezbłędna. Każdy cień 8,90 euro a do tego wybrałam eyeliner brokatowy 01 który był na wyprzedaży za 3,90 euro. Na zdjęciach słabo widoczny, jednak normalnie dość dobrze go widać.


I przechodzimy do limitki Catrice, jedna z limitek na którą myślałam że już się nie doczekam :p
Oczywiście czwóreczka z fioletem musiała być moja, pigmentacja dobra jak w większości przypadków Catrice. C02 Hollywood Boulevard 4,45 euro.



Róż na który absolutnie nie byłam skuszona, po pierwszym zmacaniu testera - zakochałam się. Idealny kolor, kolarowy, myślę że będzie pasował i chłodniejszemu typowi jak i cieplejszemu. Jest naprawdę śliczny. Multi Color Blush C01 Gone with the wind 3,95 euro.




I na koniec szmineczka oraz kredka eyebrow lifter na którą chyba większość czeka :P Kolor szminki to Marlene's Favourite. Szminka 3,95 euro i kredka 2,95 euro.




Limitka na pewno pojawi się w PL, teraz bodajże króluje Cucuba, więc chyba za miesiąc będziecie się także cieszyły tą :D Czujecie się na coś skuszone?

18 komentarzy:

  1. piękne są te cienie Kiko!! chciałabym takie potestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko połowa ich uroku na zdjęciach :D Ja sama oszalałam ocznie jak je na żywo zobaczyłam, coś cudownego :))

      Usuń
  2. Wow:) ale cudowności nabyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie większość na co polowałam :D ahh :DD

      Usuń
  3. jeny, jakie to wszystko fajne! Cienie z Kiko bardzo mi sie podobaja, chcaialbym kiedys cos od nich przedtestowac. Zreszta Catrice tez bym chciala, najbardziej chyba ich podklady bo wiele dobrego o nich slyszalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z kiko to moim zdaniem jedne z najpiękniejszych cieni jakie kiedykolwiek miałam w swojej kolekcji :D Ahh ten wybór kolorów, mniam :) Ja podkładów z Catrice jeszcze nie testowałam, ale będę musiała jak tylko wykończę to co mam. Teraz powprowadzali nowości i w końcu są dość jasne kolory bo te poprzednie co były zdecydowanie za ciemne :(

      Usuń
    2. czy Catrice jest dostepne w Pl?

      Usuń
    3. i bardzo dobrze, ze jest! Obkupie sie :) dzieki ;)

      Usuń
  4. Witam :)Z wizażu Cie wyhaczyłam ;)
    Świetne zakupy:) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , udzielam się w wątku Catricowym :DDD dziękuję :) ale i tak najbardziej jestem zadowolona z tych z Catrice :D

      Usuń
  5. Ta jak zwykle się obłowiła ;D Ale wszystko śliczne *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :P Trzeba odstresować jakoś tą naukę, haha :D

      Usuń
  6. Najładniejsze zakupy jakie od dawna widziałam. Cienie Kiko cudne. Limitowanka Catrice znowu mi się podoba i to bardzo. Naprawdę piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są cudowne :D Jedna chyba z najbardziej udanych limitek Catrice i to zdecydowanie :)

      Usuń
  7. oooo.. ten róż z Catrice bardzo mi sie podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, też musiałabym wybrać się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, ta kredka pod łuk brwiowy musi być moja :D Dawno nie opanował mnie limitkowy szał, ale tym razem będę walczyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva