sobota, 15 września 2012

Przegląd podkładowy

Dzisiaj lekki i szybki post o moich aż czterech podkładach, o których myślę że warto skrobnąć parę słów. Pamiętam, jeszcze kilka lat temu podkładów miałam całe mnóstwo, które i tak porozdawałam, pozużywałam lub wyrzuciłam do kosza bo się przeterminowały. Teraz preferuję mniejszą ilość ale wiem że jestem w stanie je zmęczyć.

I tak na pierwszy ogień idzie Astor Perfect Stay 24h



Co mówi nam producent?
Zapewnia perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Aż 5 pięć lat badań oraz 5 pięć różnych patentów stoi za zaawansowaną technologicznie formułą nowego podkładu Perfect Stay 24H Multi - Action Matrix zapewniającą trwałość makijażu. Podkład dzięki formule nowej generacji jest niezwykle trwały.
Gwarantuje idealnie matową cerę, bez konieczności poprawiania makijażu w ciągu dnia. Skóra pozostaje nawilżona i rozświetlona przez cały dzień. Podkład ma beztłuszczową formułę, lekką konsystencję i przyjemny zapach. Posiada filtr SPF 18.
Formuła podkładu zawiera opatentowane składniki m.in. polimery tworzące na skórze delikatny film, cząstki na bazie glinki naturalnej oraz żel krzemionkowy. Uzupełniona jest witaminami oraz minerałami.
Perfect Stay jest dostępny w czterech odcieniach.


Bazując na swoich odczuciach wobec tego podkładu to na pewno największym minusem jest wybór kolorów, mi się udało trafić na swój czyli najjaśniejszy 100, który bardzo dobrze wtapia się w moją skórę i nie tworzy efektu maski. Trzyma się praktycznie cały dzień (utrwalony pudrem fixującym), niestety nie za bardzo zgodzę się z tym że podkład ma beztłuszczową formułę, ponieważ jest strasznie gęsty a zarazem oleisty, pozostawia na skórze uczucie lepkości a twarz mocno się świeci, wręcz nieestetycznie - raczej nie o to chodzi w rozświetleniu. Jest jednak na tyle treściwy że na okres jesienno/zimowy powinien się lepiej sprawdzić niż w gorące dni. Jego mocną stroną jest szklany pojemnik i pompka. 30ml / 11,95 euro.

BB Garnier Krem - o tym nie będę się rozpowiadała, więcej informacji znajdziecie w TYM poście.

Bourjois 123 Perfect Foundation



Co mówi nam producent?
Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.


Podkład kupiłam zaraz po tym jak pojawił się w rossmannie, mam go więc bardzo długo i zdanie wyrobione także :p Jestem w odcieniu 52 który idealnie stapia się z kolorytem cery, trzyma się również bardzo długo co poprzednik (maluję się ok 8-9 a zmywam makijaż o 21-22). Daje maksymalnie matowe wykończenie, twarz jest strasznie płaska i w tym przypadku bez konturowania się nie obejdzie, jednak mi to w tym przypadku nie przeszkadza, ładnie wyrównuje koloryt skóry, wszelkie zaczerwienienia znikają, jest na tyle kryjący że nie używam korektora. Czasami podkład potrafi być wredny i pięknie podkreślić suche skórki o których istnienia nie miałam pojęcia, więc warto mieć porządnie speelingowaną i nawilżoną cerę. Jego konsystencja jest bardziej zbita niż w przypadku Astora, jednak nie jest ona w ogóle tłusta. Nie zauważyłam tego żeby zapychał i przyczyniał się do powstawania nowych paskudztw na twarzy. Wydaje mi się że jest to podkład zdecydowanie przeznaczony do cer mieszanych lub nawet bardzo tłustych, ja taką mam i sprawdza się świetnie. Na plus duży wybór kolorów i to samo co wcześniej czyli pompka i szklany pojemniczek. Kupiłam go w promocji za ok 43zł.

MAC Face&Body Foundation



Czyli ogromny podkład na bazie wody przeznaczony do twarzy i ciała, zawierający składniki ochronne i nawilżające. Oj długo chodził za mną F&B aż w końcu go dopadłam i nie zawiodłam się. Jestem w odcieniu N1, a przed nim jest już chyba tylko wersja White. Jest niesamowicie płynnym i lejącym się podkładem, rzadka konsystencja oparta na bazie wody daje fantastyczne wykończenie na twarzy, cera wygląda zdrowo ze zdrowym blaskiem, taki prawdziwy hollywoodzki glow. Jego największym plusem oprócz pojemności bo aż 120 ml jest to, że można nim budować stopień krycia i intensywności na twarzy. Podkład nakładam pędzlem hakuro h52, który jak dla mnie jest stworzony do tego podkładu. Nakładam zawsze dwie warstwy na całą twarz, a następnie w miejscach które wymagają dokładam warstwę lub dwie. Podkład ma to do siebie że w ten sposób nałożony nadal wygląda mega naturalnie (żadnej maski u siebie nie zauważyłam :D) Krycie zależy od zbudowania, jednak mnie satysfakcjonują jedna lub dwie, trzecia w zależności od dnia cery :) Jego trwałość to ok 6-7 godzin na mojej twarzy, na pewno nie zapycha ani nie przyczynia się do innych brzydactw. Cena, za 120ml zapłaciłam 36 euro, co za tak duży i wydajny podkład nie jest moim zdaniem wygórowana.


 Od lewej: Astor, Garnier BB, Boujois, MAC F&B

2 komentarze:

  1. Fajne podkłady masz swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być :D nie mogę się doczekać jak chociaż dwa z nich wymęczę :P bo mam ochotę na inne :D

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva