czwartek, 6 września 2012

Kosmetyczne zakupy + dzienniak

Ostatnimi czasy zbyt wiele nie kupowałam, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki ;) Większość rzeczy mam, teraz poluję na kilka innych.. ale o tym innym razem :) Co udało mi się kupić?

 Zdjęcie grupowe :D


 Piękny, czekoladowy cień wypiekany z Catrice w kolorze Charly's Chocolate Factory, długo chodziłam za czymś takim w ciepłych tonach i trafiłam na swój ideał, ma piękne drobne złote drobinki i nadaje się na sucho i na mokro. Na zdjęciach zeswatchowałam tylko to jak zachowuje się na sucho, jest bardzo intensywny i znakomicie napigmentowany.


 Czwóreczka z Catrice o nazwie Never Let Me Go, piękne zestawienie kolorów, jednak dwa jaśniejsze kolory kiepsko napigmentowane i są twardawe, dwa ciemniejsze są idealne. Jeszcze nie miałam okazji ich używać bo dzisiaj je kupiłam ale wkrótce pojawi się makijaż z udziałem paletki, świetne kolorki na jesień.


Różo - roświetlacz z limitki Alverde Ethno Quintet, bałam się go trochę kupować bo byłam praktycznie pewna że będzie on w stylu rozświetlacza z sun club z essence, jednak nie, róż daje niewiele koloru na skórze a fajnie ją rozświetla, ja jestem totalnym bladziochem więc widać, na ciemniejszych karnacjach rzeczywiście jako rozświetlacz by się sprawdził. Mam go od około 2 tygodni i używam praktycznie non stop, ładnie pachnie i nawet długo się trzyma, tylko szkoda że to limitka :(


 Kolejny róż który nabyłam z oferty limitowanej P2 spices&herbs, wybrałam odcień juniper berry, który w rzeczywistości jest idealną delikatną brzoskwinką, świetnie ożywia cerę i nadaje zdrowego blasku, kupiłam go mniej więcej w tym samym czasie co poprzedni z Alverde.


 I coś do ust :) Pierwsza pomadka to L'Oreal Caresse w kolorze 401 Rebel Red, skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie po małej próbce z gazety, zachwyciła mnie konsystencja, zapach i to jak trzyma się na ustach. Daje delikatny kolor na ustach ale o dziwo długo a nawet bardzo długo się trzyma, piję, jem a ona mimo delikatnego podkreślenia ust wciąż się trzyma. Ma przyjemny herbaciany zapach i trochę słodkawo smakuje, wybrałam odcień czerwieni z myślą o nadchodzącej porze roku, ponieważ nie lubię mieć kilku balsamów i pomadek w torebce ta jest takim produktem all in one :) W końcu nie muszę się ciapać z balsamami :P Naprawdę polecam je, duży wybór kolorów i na pewno każda znajdzie coś dla siebie. Kupiłam ją za ok 7 euro na promocji w DM.

Kolejnego produktu nie trzeba nikomu przedstawiać, Manhattan Soft Mat Lipcream w kolorze 31S, delikatny beż z nutami brzoskwiniowymi, może nie daje spektakularnego koloru na ustach, ale ładnie je podkreśla, szybko zasycha i trzyma się długie godziny na ustach :) Już mój 3 kolor z tej serii matowych pomadek.

I na koniec makijaż, dzienny, delikatny, o który prosiła mnie moja błękitnooka siostra :D 




:)

22 komentarze:

  1. Ależ cudny makijaż!
    Bardzo mi się spodobał różo rozświetlacz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jest bardzo ładny, jest podobny do różu z limitki essence cherry blossom i daje prawie taki sam kolor na twarzy, więc możesz na niego polować jak pojawi się w Pl :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czego użyłaś do zrobienia kreski?

      Usuń
    2. Eyeliner czarny z essence, a następnie roztarłam go troszeczkę cieniem z Inglota nr 145amc dla uzyskania bardziej "miękkiego" efektu :)

      Usuń
    3. Dzięki, wygląda to bosko:D

      Usuń
  3. dziewczyny strasznie mnie kusicie tymi cieniami catrice... co blog to widzę cienie tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są fajne, w większości dobrze napigmentowane a za taką ceną (od 2,49 do 3,90 euro - w zależności który rodzaj cieni) za sztukę naprawdę się opłaca.

      Usuń
  4. Nie wiem czy tylko ja mam problem, ale jesteem blondynką, moje brwi są jasno-brązowe, problem w tym, że jak używam ciemnego cienia bądź kretki lub żelu wychodzi kolor rudy! A raczej miedziany. Jak użyję koloru czarnego- daje komiczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam naturalny średni jasny blond kolor włosów, ale nigdy nie miałam takiego problemu jak Ty.. zależy jaki mam kolor włosów takie robię brwi. Ale głównie mieszam cienie (Ingloty), używam średnio brązowej kredki z Manhattanu lub cienia z Mac Brun. Poszukaj czegoś w Inglocie, ewentualnie paletki do stylizacji brwi z Catrice lub Essence - mają po dwa odcienie brązu i normalnie NIE może wyjść Ci rudy ;D

      Usuń
  5. śliczny makijaż ;)
    a cienie również bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. różo-rozświetlacz ma śliczne kolorki :) a mat z manhattanu uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, przepiękny!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne produkty ale w większości nie do dostania u mnie ; Śliczny blog :)
    Zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, mnie pewnie też skusi sporo ciuszków, jak już je zobaczę na żywo :D Świetny makijaż, taki subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic z Catrice, a teraz żałuję. Paletka wygląda bardzo ciekawie, takie " moje kolory ". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś koniecznie spróbować jeśli będziesz miała okazję :D Warte swojej ceny kosmetyki :)

      Usuń
  11. Te rozświetlacze z Alverde wyglądają naprawdę bardzo interesująco, żałuję, że nie mamy w Polsce DM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dm jak Dm, ale szkoda że nie mamy tych marek które nam ta drogeria oferuje :D jakby nie mogli sprowadzać do rossmanna czy natury :p

      Usuń
  12. Genialny makijaż !
    ;)
    A cienie długo sie utrzymuja na powiece? Są warte kupna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Wiesz, ogólnie używam bazy pod cienie więc trzymają się wystarczająco długo (7-8h) aby makijaż utrzymał przez czas który chcę świeżość i nic się nie pozawijało ani rolowało, bo mam bardzo tłuste powieki. Bez bazy po 3-4 godzinach zbierają mi się w załamaniu. Ale i tak uważam, że warto kupić i spróbować.

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva