sobota, 1 września 2012

Jak przechowuję swoje kosmetyki?

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam jak przechowuję swoje kosmetyki, nie jest większości to nic odkrywczego bo połowę tych "mebelków" ma pewnie większość z Was :D Marzy mi się kiedyś toaletka z prawdziwego zdarzenia, ale na razie nie ma w mieszkaniu miejsca na takie rzeczy :) Wracając do tematu to osobiście bardzo lubię takie posty czytać i oglądać więc tym samym zapraszam Was do obejrzenia :)


Jak widzicie tak się wszystko prezentuje z zewnątrz, komódka na 6 szufladek którą można dostać w Ikei, przyborniki na długopisy wykorzystałam do przechowywania kredek, tuszy do rzęs, temperówek, baz pod cienie oraz głównie na pędzle. Nie lubię jak mi to wszystko gdzieś lata po kątach. Pigmenty od essence oraz MAC F&B trzymam na wierzchu bo nie znalazłam dla nich miejsca, oraz paletka na cienie z MACa mieszka sobie również u góry komódki.

 Kredki, tusze, bazy :p

Pędzelki Hakuro, Maestro, Essence, Spehora, Inglot oraz zwykłe które można kupić w Rossmanie lub Naturze :)

Zaczynając od pierwszej szufladki od góry... :


  Róże, bronzery, znalazł się nawet puder mineralny w kompakcie z Sephory :3


 Podkłady, korektory, mój ulubiony BB z Garniera oraz fixiak z L'Oreala

 Środkowy rządek szufladek to już cienie, w pierwszej z nich trzymam moje paletki z Inglota


A w drugiej pojedyncze cienie, cienie sypkie, paletkę Kobo oraz inne :)


 Dolny rząd szufladek, tutaj trzymam moje szminki, pomadki oraz jeden jedyny błyszczyk którego chyba nigdy nie zużyję :D Swoją drogą nie lubię błyszczyków, a fe.


I ostatnia szufladka, tutaj trzymam cienie w kremie oraz wszelkie eyelinery które posiadam. 

I na koniec moja paletka MAC, nie będę pokazywała jeszcze Wam jej zawartości (póki co tylko 3 cienie mam) Ale mam pytanie do dziewczyn które też ją mają, jak ją czyścicie? Bo mi się ona koszmarnie palcuje i nie mogę niczym tego zetrzeć o.O Koszmarek. Macie jakieś swoje tajne sposoby do czyszczenia? :(


Mam nadzieję że post Wam się podobał, lubię to jak moje kosmetyki są zorganizowane, wiem wszystko gdzie co mam i nie muszę biegać i szukać danej kredki czy cienia bo gdzieś się podział :) Jest to najwygodniejszy sposób przechowywania, nie mówiąc o toaletkach oczywiście bo naprawdę zazdroszczę tym które takowe mają :) 

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. Ładnie to wszystko zorganizowałaś, nic się nie wala i każdy kosmetyk ma dla siebie odrobinę miejsca :) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tak trzymać!" Miałaś na myśli porządek rozumiem :P hehe :D

      Usuń
  2. uwielbiam te półki z ikei, w najbliższym czasie mam zamiar kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę mega praktyczne :) Jakoś już nie umiem sobie wyobrazić organizacji bez nich :p

      Usuń
  3. cały czas zastanawiam się nad kupnem takiej 'toaletki', ale jakoś nie mogę się zebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chodziłam dłuższy czas za nią, oglądałam, zaglądałam, dopiero całkiem niedawno stwierdziłam że "zdecydowanie muszę" to mieć :D Ale nie żałuję, bardzo praktyczna :)

      Usuń
  4. świetnie wszystko zorganizowane; szkoda, że mam tak daleko od Ikei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( Ale może przez internet dasz radę znaleźć coś takiego i zamówić?

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wyobrażam sobie już innej formy przechowywania kosmetyków :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi również :) Idealna na kosmetyki :D

      Usuń
  7. Nazbierałaś tego:) co chcesz od tej komódki przynajmniej dużo przestrzeni i miejsca w środku, kuferki są małe ciężko coś wygrzebać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mi mało :P Dlatego u mnie denka nigdy nie przejdą :DD No trochę miejsca jest to fakt, chociaż wydaje mi się że całkiem za niedługi czas będę musiała kupić kolejną taką, szczęście że one tutaj ok 15euro kosztują więc prawie jak nic. A kuferki fajne chociażby na podróż, wszystko jest uporządkowane i nie przewraca się z miejsca na miejsce w kosmetyczce :)

      Usuń
  8. Podoba mi się Twoja organizacja :)
    Wszystko ma swoje miejsce ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Chociaż z dnia na dzień wydaje mi się że mam coraz mniej miejsca w szufladkach xD

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva