poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Garnier BB Krem z efektem matującym - recenzja!


Witajcie, dzisiaj chcę przybliżyć Wam nowość  jaką Garnier wypuścił spod swoich skrzydeł. Jest Krem BB Miracle Skin Perfector z efektem matującym. W Niemczech jest on dostępny już jakoś od połowy lipca, jednak nie będąc zainteresowaną tego typu kosmetykami, a tym bardziej nie europejskimi wynalazkami nie czułam się pokuszona o zakup :>  Do czasu.

BB Miracle Skin Perfector jest nową generację pielęgnacji skóry bazującą na technologi All-in-One.  Łączy w sobie wszystkie czynności pielęgnujące i upiększające w jeden produkt z trwałym efektem matującym  oraz  z natychmiastową ochronę skóry.
(informacja z tylniej strony etykiety) 

matuje 
redukuje pory i niedoskonałości 
wyrównuje koloryt 
nawilża przez 24h 
chroni przed promieniami UV, SPF 20
 (informacja producenta)



Moje odczucia:
Tubka kremu BB zawiera 40 ml płynnej substancji która czyni skórę gładką, matową – jednak nie pozbawioną blasku zdrowej gładkiej cery. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, jednak po pierwszym użyciu zmieniłam o nim zdanie. Przekonana że taki krem może co najwyżej delikatnie wyrównać koloryt cery było błędem, ponieważ jak na krem ten Bebek ma całkiem świetne krycie (do średniego), kryje bardzo ładnie, dobrze poradził sobie z większymi wypryskami na twarzy co rzadko się zdarza przy niektórych nawet podkładach (!) Idealnie stapia się z moją cerą i trzyma się naprawdę długie godziny (nakładając rano – wieczorem mam go sporo na waciku) jednakże efekt matu nie do końca mnie zadowala. Mam cerę mieszaną ze sporym naciskiem w stronę tłustej i zwykły podkład matuje skórę na 2-3 godziny, czasem krócej, a Bebek … po 1,5 godzinie błyszczę się jak lampka. I nie jest to wcale efekt tej zdrowej cery ale zwyczajnie przetłuszczonej. W przypadku użycia zaraz po nałożeniu pudru fiksującego mat trzyma się długie godziny.  Więc solo w tym przypadku zdecydowanie odpada. Co do krycia i wygładzenia porów mogę napisać że krem nie zatuszuje ich całkowicie, ja mam naprawdę ich dużo na twarzy i są one bezczelnie widoczne, więc nic, jeszcze żaden podkład nie zakrył mi ich na tyle żebym była przynajmniej zadowolona, w tym przypadku również tego nie zauważyłam  ale nie czepiam się do tego bo to wina mojej japki nie kosmetyków :p  Jedno jest pewne, NIE zatyka porów i nie przyczynia się do powstawania nowych potworków na twarzy. Nawilżenia 24 nie zauważyłam ani nie odczulam ponieważ stosuję odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji cery które o to dbają. Oczywiście ogromnym plusem jest ochrona UV z dość wysokim filtrem.



 
Podsumowanie:
Nigdy nie pomyślałabym że taka przeciwniczka bebeków made In Eu będzie zachwycała się drogeryjnym produktem, jestem mile zaskoczona i wiem na 100% że kosmetyk zagości w moim kuferku na bardzo długi czas, jego cena w DM to 9,95 euro (tyle za niego dałam) w Polsce wiem że można go kupić za ok20zł. Pojemność 40ml na pewno wystarczy na dłuższy czas, zwłaszcza że niewiele go trzeba aby nałożyć na calą twarz. Kosmetyk ciekawy, wart wypróbowania, zwłaszcza że w PL kosztuje do 20zł a skoro że wchodzi do sprzedaży promocje będą większe, więc uważam że warto kupić i wypróbować.

Moja ogólna ocena to 4/5


10 komentarzy:

  1. Musze spróbować może będą gdzieś próbki bo nie wiadomo jak na mnie zadziała :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Ja od razu sięgnęłam po pełnowymiarowe i w zasadzie w ciemno bo próbek też nigdzie nie znalazłam, ale nie żałuję tego zakupu :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam :) I mam nadzieję że będziesz tak samo zadowolona jak ja :D

      Usuń
  3. u mnie niestety się nie sprawdził ... i teraz używam tego od Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile nawet nie spojrzałam w stronę pierwszej wersji kremu BB od Garnier to tą na pewno wypróbuję ;) Teraz używam BB od Maybelline i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie kremy BB się niestety kompletnie nie sprawdzają ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. sprubój podkładu z vichy dermablend, ja używam numer 25 (nude) i jest zajebisty, owszem trochę kosztuje, ale naprawdę warto i starcza na długo...naprawdę polecam z ręką na sercu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w niemczech jest on śmiesznie tani, po za tym używałam i recenzja jego jest na moim blogu ;) teraz postawiłam na estee lauder z którego jestem zachwycona :)

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva