środa, 29 sierpnia 2012

Essence Cherry Blossom Girl - Zakupy

Będąc dzisiaj w DM natknęłam się na wiele nowości, między innymi nową limitkę od Essence Cherry Blossom, inspirowaną krajem kwitnącej wiśni :D Na co się skusiłam?

Tak się prezentuje całość kolekcji :)

A moje zakupy:

 Róż 01 Asian Sensation



Pomadka w kredce 02 It's Peach not Cherry


 Pomadka w kredce 01 Cherry Cherry Girl


Wszystko razem z użyciem lampy, od lewej róż, pomadka 02, pomadka 01





Pomadki bardzo ładnie pachną, taką wanilią i czymś jeszcze, są mięciutkie i gładko się rozprowadzają, róż natomiast jest delikatnie rozświetlający ale dający delikatny kolor, myślę że na blade lica nada się najbardziej :) Niemniej jednak jedna z fajniejszych limitek od essence jakie ostatnio wyszły :)

12 komentarzy:

  1. Cuda! *,* Nie wiem, co najbardziej mi się podoba, wszystko piękne i przywodzi na myśl moje ukochane gejsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cienie! Ogólnie cała limitka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten róż, zdradzisz ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za róż zapłaciłam 2,95 a za kredki 1,75 euro :) Nie mam pojęcia ile będą w PL kosztowały, pewnie ok 10-12zł :)

      Usuń
  4. Ale zazdroszczę mam nadzieję że będzie w PL;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja tez chce!!! Roz jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, widze ze przemeblowanie zrobilas na blogu... bardzo tu swiezo i czysciutko. Bravo! sama zaprojektowalas szablon?

      Usuń
    2. Jest naprawdę cudowny :D Dzisiaj zgarnęłam ostatni z półki dla mojej siostry :DD Taak, potrzebowałam małego odświeżenia na blogu, miałam tylko pomysł mały co do nagłówka i delikatnych kolorów a resztę wykonała moja siostra :D Ona lubi się w tym bawić i może mała reklama ale ona robi piękne szablony :P
      http://christelowa-graficiarnia.blogspot.de/

      Usuń
  6. ja chcę tą limitkę w Polsce, wszystko mi się w niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dotrze :) Może teraz we wrześniu już będziecie się cieszyły nią w PL :)

      Usuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva