niedziela, 19 sierpnia 2012

Catrice Cucuba + Essence Colour Arts

Witajcie, po długiej przerwie wracam do Was, sporo się u mnie działo przez ostatni tydzień, całe dnie spędzałam w szpitalu i wracałam dość późno.. na szczęście wszystko jest już prawie dobrze i mam jakąkolwiek siłę do blogowania :) Nie dość że sporo postów mnie czeka to jeszcze makijaże bo mi głowa pęka od pomysłów :P

Ok żeby nie przedłużać jak wiadomo u mnie w Niemczech na początku sierpnia zawitała limitka od Catrice Cucuba, początkowa byłam napalona na praktycznie wszystko, ale wyszło tak że kupiłam dosłownie cztery rzeczy z których jestem zadowolona i mi w zupełności wystarczy :))



Pomadka w pięknym kolorze Salsa Cubana, ciężko mi określić ten kolor, trochę maliny, trochę czerwieni, nuty oranżu.. taki mix z dodatkiem drobinek, których obawiałam się że będzie za dużo jak nałoży się ją na usta jednak nie, wszystko jest delikatne a sama pomadka jest bardzo przyjemna w aplikacji i nie wysusza ust (zawsze przed nakładaniem czegokolwiek na usta kładłam balsam - w przypadku tej pomadki nie muszę idealnie nawilża).
Miętowy eyeliner Take It Mint na który również się skusiłam mimo że eyeliner z poprzedniej limitki w kolorze szampańskim okazał się jedną porażką :p tak ten jest świetny, nie przebija, nie rozmazuje się, siedzi w miejscu.. jednak zauważyłam że z biegiem czasu trochę blednie...
I w końcu cienie sypkie. Salsa Cubana i Take It Mint (czyli takie same nazwy jak w poprzednich produktach :D) Z nich jestem mega zadowolona, są dobrze napigmentowane, długo się trzymają (z bazą nie wiem jak bez), nawet specjalnie się nie osypują przy aplikacji (ja aplikuję płaskim pędzelkiem - koci język) pięknie błyszczą na oku. Ich pojemność to 2g a ważność wynosi 24 miesiące. U mnie w DM kosztowały 2,49 za sztukę.
Szczerze kusił mnie również puder brązujący z tej LE, jednak 23g a mam sporo innych więc odpuściłam go sobie.. również kolor niezbyt mój był i drobinki w nim które po aplikacji dość widoczne były na skórze, więc nie, dziękuję :p

Kolejną nowością którą Wam pokażę jest Essence Colour Arts, czyli pigmenty oraz inne rzeczy dzięki którym możemy bawić się dowolnie kolorami aplikując je na oczy, usta czy paznokcie. Ja zakupiłam jak na razie 6 kolorów które najbardziej wpadły mi w oko oraz specjalną bazę która jest przeznaczona do nakładania takich pigmentów na oczy.


I od góry od lewej strony kolory:
04 broadway starlet
19 kiss the frog
09 be my brightsmaid
10 fairy dust
14 strawberry smoothie
16 blueberry muffin





Ciemniejsze cienie są zdecydowanie bardziej intensywne, jednak swatche robiłam bez bazy pod cienie z tej kolekcji, więc na gołej skórze i tak przyzwoicie wyglądają :) A sama baza wygląda tak:



Co myślicie o Essence i Catrice? Wiem że w Polsce jeszcze tych kolekcji nie ma, ale czy czekacie na którąś? Kusi Was coś? :> Dajcie znać :D

A w następnych postach między innymi:
-Recenzja szczegółowa podkładu MAC Face&Body czyli co z czym się je
-Co udało mi się upolować w koszyczkach wyprzedażowych w rossmanie i dm
-Oraz makijaże, tak, głowa mi pęka, mnóstwo inspirowanych najnowszymi trendami oraz postaciami z ukochanej gry



Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli :)

Luna

8 komentarzy:

  1. Limitki Catrice dawno przestały mnie ekscytować, ale pigmenty z Essence kuszą. Ciekawe kiedy do Polski dotrą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze że mnie rzadko ciekawiły, jednak na Cucubę przyznam się bez bicia - czekałam :) Ale o naocznym obmacaniu spodobało mi się tylko to co kupiłam.. kolejna ma być ciekawa, ale wszystko fajnie wygląda na zdjęciach a w rzeczywistości ... no cóż, różnie to bywa :P

      Usuń
  2. Zastanawia mnie ta baza z Essence:D nawet bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś o niej napiszę jak potestuję ją trochę :)

      Usuń
  3. jak w Polsce nie będzie Cucuby to będe bardzo, bardzo zła... Muszę mieć ten miętowy eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie będzie w PL :D ale jeszcze ze 2 tygodnie czekania... :c

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej bazy:).

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne pigmenty, i jestem ciekawa bazy;)

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva