niedziela, 29 lipca 2012

TAG: Ulubione kanały YouTube

Otagowała mnie PleasureSeeker, za co Ci dziękuję i tym samym przystępuję do zabawy :)


Regulamin:
1. Zamieść regulamin i baner TAGu.
2. Wypisz w TAGu kanały które oglądasz (o modzie, urodzie i inne), możesz je podzielić na obcojęzyczne i w języku polskim. 
3. oTAGuj 10 osób. 
Moje oglądanie kanałów na YT zaczęło się prawie 4 lata temu dokładnie w wakacje, siedziałam znudzona przerwą wakacyjną w domu i tak grzebiąc po internecie i głównie YT trafiłam na kanały o tematyce makijażu, nie wiem czemu ale początkowo mnie to zdziwiło, że babki się malują a później wrzucają to na neta ;D No więc pierwszą osobą jaką "osobiście" poznałam jest:
 Panacea81
Zachwyciło mnie to, jak pięknie można w ogóle malować ;D Szczerze z ręką na sercu mając te 17 lat nie widziałam nikogo w swoim życiu kto umiałby tak ładnie się pomalować, z kolorami, perfekcyjnie. Przez długi czas oglądałam tylko i wyłącznie ją bo w 2008r takie kanały nie były popularne i było ich bardzo mało, niestety te na które trafiałam miały tak kiepską jakość filmików że nie dawało się oglądać.

Pixiwoo


Tych sióstr dzisiaj nie trzeba nikomu przedstawiać, trafiłam na nie jakiś rok później od zaczęcia oglądania Panacei, pamiętam dokładnie był to filmik Sam jak tworzyła makijaż gothic :D Spodobały mi się one niesamowicie, naprawdę mają talent i wiele z ich makijaży odtworzyłam na sobie.

jazziebabycakes


Urocza, miłą dziewczyna, która już od dłuższego czasu niczego nie nagrywa :( mam nadzieję że kiedyś wróci. Tworzy świetne wariacje makijażowe, u niej rzadko kiedy znajdziecie nudne brązy, szarości i beże. Jej makijaż tryska energią i za to polubiłam bardzo ją oglądać.

katOsu


Pierwszy raz jej makijaż zobaczyłam na stronie snobki, gdzie przepadłam ;D Oczarowała mnie jej perfekcyjna kreska, miękkie łączenie cienie i fantazja w tworzeniu makijażu. Bardzo ją lubię,  wydaje się być mega przesympatyczną osóbką i wiele dałabym żeby mnie umalowała :3 Zazdroszczę jej wprawnej ręki.

nieesia25


Generalnie trochę nie po kolei dodałam, ponieważ Aga z wysp była pierwszą dziewczyną z Polski na jaką trafiłam :) A jak już dotarłam to obejrzałam wszystkie jej filmiki w przeciągu jednego dnia, śledzę jej kanał już ponad 2 lata, a może i nawet dłużej.. Fajnie opowiada, nawet jakby czytała nudną instrukcję kosiarki to i tak bym się przy niej nie zanudziła :P

nissiax83

No i Aga zza oceanu, zaczęłam ją oglądać zaraz po Adze z wysp :p Na początku nie wywarła na mnie dobrego wrażenia, ale to tylko chwilowe, ponieważ Aga to sympatyczna dziewczyna która wie o czym mówi i co chce konkretnie przekazać. Wiele od niej się nauczyłam choćby o tych wszystkich sls i innych dziwnych rzcezach które czają się w kosmetykach ;D o kosmetykach naturalnych czy pielęgnacji. Aga to naprawdę wartościowe źródło informacji i uwielbiam ją oglądać jak i słuchać.

A do zabawy zapraszam wszystkie te które NIE odpowiedziały na TAG :D


3 komentarze:

  1. a ja polecam Ci szusz1313 to od jej filmików zaczęłam oglądanie kanałów urodowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znam ją, oglądałam parę jej filmików i jakoś niespecjalnie przypadła mi ona do gustu :P

      Usuń
  2. Ja stąd również znam niesię:) świetna babka:) Zaczynam obserwować Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva