poniedziałek, 9 lipca 2012

Niebieska kreska + niebieskie rzęsy :))

Ponownie witam dzisiaj :) Wygląd mojego bloga zmienił się dzięki mojej kochanej siostrze :* I o wiele bardziej mi się podoba niż prosty szablon który miałam wcześniej. Wykonałam dzisiaj makijaż, gdzie może Ameryki nie odkryłam ale bardzo mi się podoba niebieska kreska na powiekach od dłuższego czasu, zazwyczaj tuszowałam rzęsy na czarno ale zamieniłam czerń na niebieską maskarę coby nie było nudnawo :p Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Dodam że to moje pierwsze mazianie które udostępniam dla publicznego widoku w internecie :p


Na całą twarz nałożyłam podkład Podkład P2 Profi time! High Definition make up gabęczką allrounder sponge (o której niedługo napiszę :)), brwi podkreśliłam najciemniejszym odcieniem brązu Inglot 117r, całą powiekę ruchomą oraz dolną pokryłam Inglotem 407, pod łukiem brwiowym oraz wewnętrznym kąciku oka Inglot 110 amc, niebieską kreskę wykonałam z paletki essence zwilżonym pędzelkiem do kresek, rzęsy wytuszowałam niebieskim tuszem z Sephory. Na policzkach Catrice Duo Blush Apricot Smoothie a na ustach szminka również z Catrice w odcieniu 010.




 Wszystkie kosmetyki które użyłam:



21 komentarzy:

  1. Uwielbiam brzoskwiniowe oko podkreślone niebieską kreską - wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również to połączenie niesamowicie przypadło do gustu :D

      Usuń
  2. OoO, kuszą mnie te róże do policzków.. Kreskę zrobiłabym nieco grubszą. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przyjemne i kolorki tak samo fajne, więc nie ma na co czekać :) Też początkowo miałam zrobić grubszą, jednak chciałam trochę delikatniejszego efektu :)

      Usuń
    2. Efekt i tak jest dobry :) Ajjj - projekt denko, projekt denko i zaczęłam się milion razy zastanawiać zanim coś kupię :)

      Usuń
    3. Haha denko :D Sama staram się denkować ale jakoś słabo mi to idzie :S Naprawdę podziwiam dziewczyny które twardo w tym trwają :DD

      Usuń
    4. Moje "twarde trzymanie się w projekcie denko" skończyło się tym, że aktualnie posiadam kilka balsamów/ maseł do ciała, którym kończy się termin ważności i od niedawna zaczęłam je regularnie stosować.
      Myję się na szczęście regularnie, więc z innymi kosmetykami nie mam problemu - wykorzystuję systematycznie i kupuję nowe. Ale te balsamy... kocham ich zapachy ale mam odwieczny problem z systematycznością w stosowaniu ich... :(

      Usuń
    5. Ah balsamy :D Znam problem dokładnie bo jeszcze jakiś czas temu z szafek mi leciały :P Teraz na szczęście mam tylko jedno treściwe masło do ciała i 2 lżejsze balsamy. Żeby się ich pozbyć to najlepiej właśnie mieć ten nawyk wcierania ich i to 2 razy dziennie, w ciągu dnia jako krem do rąk stosować albo na dekolt i ręce całe żeby ładnie popachnieć :D Tak jeszcze szybciej Ci zejdą, możesz nawet też poprzenosić do mniejszych pudełeczek i powrzucać do torebki, w łazience, mieć gdzieś zawsze pod ręką, np na biurku zamiast zwykłego kremu do rąk :)

      Usuń
    6. Tak robię... Są wszędzie ! ;D

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny kolorek i pasuje ci do oczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię różne niebieskości na powiekach a kreseczki najbardziej ;D

      Usuń
  5. Jesteś śliczną dziewczyną. Nie rób sobie krzywdy tak pomarańczowym dla Twojej cery podkładem.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest pomarańczowy :) To aparat przekłamał kolory w rzeczywistości jest idealnie stopiony z cerą, tak samo jak na oku nie widać w ogóle cienia 407 :)

      Usuń
  6. Ładnie,czystko i wszystko zadbane:)
    Nie przyczepię się do niczego.
    Pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna krecha - niebieska moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva