poniedziałek, 23 lipca 2012

Inglot cz. 1

Hej, wróciłam już do domu i w końcu mam wszystkie kosmetyki pod ręką. Tym razem pokażę Wam moje kosmetyki z firmy Inglot. Na pierwszy rzut idą wszystkie moje cienie jakie miałam i jakie zakupiłam i pokazałam w tym poście.
Cienie Inglota dzielą się na różne wykończenia:

Matowe
Perłowe
AMC (mocno napigmentowane cienie z ogromną ilością drobinek)
AMC Shine (mocno napigmentowane cienie perłowe z połyskującymi drobinkami)
Double Sparke (cienie matowe z delikatnie połyskującymi drobinkami)
Rainbow (maty)

Osobiście moje ulubione i te z którymi najłatwiej mi się pracuje to zdecydowanie maty i perła. Natomiast z trzema pozostałymi trzeba być ostrożniejszym i bardziej dokładnym w nakładaniu ich, z AMC i DS trzeba się trochę "naskrobać" aby nabrać je na pędzelek a AMC shine dość mocno potrafią się osypywać. Nie zmienia to jednak tego że cienie Inglota są świetne napigmentowane, a ich trwałość (przynajmniej na mojej powiece) jest bardzo dobra. Wkłady kwadratowe to koszt 12 złotych a okrągłe kosztują 10 zł. Cienie Rainbow to także koszt 12 złotych.

Zdjęcie wszystkich moich cieni (zdjęcia robiłam z lampą, bo stwierdziłam że o dziwo przy lampie aparat oddaje niemalże identyczne kolory jakie są w rzeczywistości):


I zaczynam, od kwadratów:


Od góry od lewej strony:
612 DS - idealna delikatna brzoskwinka z drobinkami, idealna na pokrycie całej powieki ruchomej
395P - dość słynny rozświetlacz w odcieniu beżowym (zastępuje mi wszelkie rozświetlacze :D)
144AMC Shine - również dość popularny cień, dla mnie wielofunkcyjny, na powiekę lub jako różo-rozświetlacz
504 DS - turkus z drobinami
Dół od lewej:
502DS - szary odcień fioletu, delikatny, ja z nim uważam bo łatwo zrobić sobie z nim kuku
487 DS - kolor wrzosu, delikatny z drobinami
55AMC - typowy kolor bordo, dość ciężko mi się z nim pracuje ale kolor mi się podoba
119AMC Shine - (przeżył nieszczęśliwy upadek) delikatny kolor złota wpadający w żółć, lubię nim rozświetlać wewnętrzny kącik oka


Cienie Rainbow fiolet 114R i brązy 117R


Cienie okrągłe


Od góry od lewej strony:
353M - cielaczek do nakładania na całą powiekę
390M - tak samo jak wyżej jednak z nutą szarości
358M - na zdjęciu dziwnie wyszedł, jednak jest to szary odcień brązu
363M - średni szary brąz
Drugi rządek od lewej:
378M - najciemniejszy odcień brązu w mojej kolekcji
461DS - przepiękny kolor, kawa z mlekiem i do tego drobinki, miodzio
145AMC Shine - odzysk po siostrze :D przepiękny odcień brązu z mnóstwem drobinek, jeden z najładniejszych odcieni jakie mam
407P - również nie trzeba nikomu już przedstawiać, popularny multikosmetyk w jednym cieniu
Trzeci rządek od lewej:
319M - delikatny cielisty róż
362M - mocniejszy odcień różu
361M - matowa brzoskiwnia
128AMC Shine - bardzo ładny kolor, w zależności od kąta padania widać w nim bardziej brąz lub fiolet, dziwny odcień ale jeszcze z takim się nie spotkałam :D

(hłe hłe dopiero na zdjęciach zauważyłam jak strasznie wyglądają moje włosy na rękach :D)


Od góry od lewej strony:
60AMC - kurczaczek z drobinami
132AMC Shine - bardzo delikatny odcień zieleni, taki seledynek :3
477 DS - świeża, żywa zieleń z drobinami
59AMC - limonka :D
Drugi rządek od lewej:
415P - nasycony czysty błękit
117AMC Shine - odcień już bardziej wpadający turkus
70AMC - smerfowy niebieski :D
428P - znany ;) granat, jest śliczny
Trzeci rządek od lewej:
115AMC Shine - ciemniejszy turkus, po porównaniu jest dość podobny do tego z paletki Sleek Original
441P - lawenda
445P - perłowy kolor wrzosu
446P - ciemny, mocny fiolet


To wszystkie moje cienie z systemu freedom jakie posiadałam i jakie zakupiłam będąc na ostatnich zakupach, kilkanaście z nich już używałam, reszta leżała bo nie brałam ich kiedy byłam na wyjeździe. Na dniach wstawię kolejny post o reszcie moich kosmetyków oraz pędzli z Inglota.

Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Kolorki piękne, ale ja się nie lubię z cieniami z Inglota niestety ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiałaś na jakieś buble z nich? Czy kiepsko się Tobie z nimi pracuje? :>

      Usuń
  2. Chyba dobrze, że cierpię na brak Inglota w okolicy bo mogłabym zbankrutować... pocieszam się tym co mam aktualnie i nic nowego nie kupuję (aż do momentu w którym pęknę). ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja też w dojczach nie mam pod nosem żadnego inglota, ale niedługo do sprzedaży internetowej ma powoli cały asortyment wchodzić więc noo :P będzie kuszenie :D

      Usuń
  3. Kliknęłam obserwuję - zostaję ;o) masz piękny motym na blogu, zazdroszczę fajne szaty graficznej. Sama robiłaś czy ktoś inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :D Pomysł ogólnie był cały mój, a wykonanie to dzieło mojej siostry która ma fioła na punkcie robienia szat graficznych :D http://christelowa-graficiarnia.blogspot.com/

      Usuń
  4. Wow amazing colours :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że mamy podobne preferencje Inglotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals Modern Renaissance MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva